Материалдар / Ашық сабақ "Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары."

Ашық сабақ "Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары."

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары." 8 сынып қа қысқаша жұмыс жоспары жасалды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2022
532
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:


Төртбұрыштар

Педагогтің аты-жөні

Шадетова А.К.

Күні:

25.02.2021

Сынып:

Қатысушылар саны: 11

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Берілген төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандарының формулаларын біледі

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Фигуралардың ауданын табу формулаларын есеп шығару барысында қолдана алады.

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Тақырыптық формулаларды, фигуралардың қасиеттерін орынды қолданып, есептерді дұрыс шеше біледі.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 8 минут



Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау.

ә)Сабаққа дайындығын тексеру.

2. Үй тапсырмасын тексеру: «Сынып көмегі» әдісі арқылы кез-келген оқушыдан сұралады.

3. «Төртбұрышқа төрт жауап»ширату сұрақтары (әр сұраққа 1 балл)




Амандасады







Тапсырманың дұрыстығын тақтадағы жауаппен салыстырады.



Жеребе арқылы кез келген оқушы таңдалып,сұрақ қою арқылы басындағы тәж қандай фигура екенін анықтайды.



Бағалау парағымен таныстыру



Өзара бірін – бірі бағалау










Интербелсенді тақта








Кеспе фигуралардан жасалған тәж


Сабақтың ортасы. 20 минут


1.Сәйкестендір





2.Оқулықпен жұмыс

Үлестірмелі карточкада берілген формулаларды сәйкестендіреді


1-№4 есептерін шығару а)ауызша

б) жеке жұмыс

в) тақтамен жұмыс

Өзін - өзі бағалау


Үлестірмелі карточка






Интербелсенді тақта
оқулық

Сергіту сәті 2 минут

«Маған ұнайды?»

Оқушылар фигура таңдайды

Өзін - өзі бағалау


Интербелсенді тақта

Сабақты бекіту 5 минут

Тест

«ТестМейкер» де тест жұмысын орындайды.


Гаджет

Сабақтың соңы. 3 минут

Бағалау.

Үйге тапсырма: №223(ә)

Бағалау парағы бойынша өзін өзі бағалайды.

Үй тапсырмасын талдайды

Өзін - өзі бағалау


Бағалау парағы

Рефлексия 2 минут

Рефлексия ауызша

Тақырып бойынша түсінгендерін түрлі түсті стакан арқылы білдіреді.


Түрлі түсті стақан.

     

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ