Материалдар / Ашық сабақ Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары 8-сынып

Ашық сабақ Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп директоры: У.Сариев.

Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрлігі

«№ 76 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Бөлім:

Аудан

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда

Абабакирова.Н.Х

Күні:

18.02.2025

Сынып: 8-Б

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

үшбұрыштың ауданының формулаларын қорытып шығарады және қолданады ( , және Герон формуласы);

Сабақтың барысы

Кезең дері Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


І.Ұйымдастыру кезеңі Сәлеметсіздерме!

Бүгін, үшбұрыштардың аудандары тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану

Жаңа тақырыпқа байланысты Ғалымдар суреті арқылы топтарға бөлу

1-топ « ПИФАГОР»

2-топ « Герон»



Үй тапсырмасын қорытындылау « Кім жылдам»

1.Үшбұрыш дегеніміз не?

2.Үшбұрыштың неше ұшы бар?

3Үшбұрыштың неше қабырғасы бар?

4 Үшбұрыштың неше бұрышы бар?

5 Үшбұрытың қанша биіктігі бар?

6 Үшбұрыштың неше медианасы бар?

7 Үшбұрыштың неше биссектрисасы бар?

8 Биіктік,медиана биссетрисасы дегеніміз не?

9.Үшбұрыштың қабырғасына байланысты түрлері?

10 Үшбұрыштың бұрыштарына байланысты түрлері?

Амандасады.

Үй тапсырмасын айтады.



Сұрақтарға жауап береді.

Бір-біріне жылы тілектер білдіріп,жаңа сабақ «өлеңдер» арқылы ашылады.Оқушылар ленталар арқылы геометриялық фигуралардың пішіндерін құрастырады

Шуақ шашқан күнге ұқсайды көбірек,
Оның аты-  (дөңгелек)
 Барлық шатыр ұқсайды тек өзіне,
Бірден білер құлақ асқан сөзіне. (үшбұрыш)
Теледидар таныс екен баршаға,
Ал, пішіні ұқсайды ғой (шаршыға).


Герон формуласы:

Тік бұрышты үшбұрыштың ауданы:



«Басбармақ» әдісімен бағалайды.




Смайлик арқылы бағалау:







Оқулық


Жаңа сабаққа кріспе

5-мин




























Сабақтың ортасы

20-мин


















Негізгі бөлім

5- мин






















































2-мин


































5-мин










Сабақтың соңы

3-мин




Жаңа сабақ

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- үшбұрыштың ауданы формулаларын шығару және қолдану

Тақырыпты бекіту мақсатында төртбұрыштар мен ұшбұрыштар олардың беттерін табу үшін кескінділер мен формулалар бойынша сәйкестендіруді орындайды.

Ж аңа тақырып

А-денгей

ПИФАГОР

1. Үшбұрытың екі қабырғасы 3 см және 8 см.Олардың арасындағы бүрыш; а) в) ға тең.Үшбүрыштың ауданын табыңыз.

В-денгей

2.Үшбұрыштың қабырғалері 5 см және 6см.Ауданы 30 .Үшбұрыштың биіктіктерін табыңыз.

С-денгей

3 Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы 48 табаны 16 см ға тең.Үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңыз.

2-топ Герон


1. Үшбұрытың екі қабырғасы 6см және 8 см.Олардың арасындағы бүрыш; а) в) ға тең.Үшбүрыштың ауданын табыңыз.

В-денгей

Үшбұрыштың қабырғалері 12 см және 16см.Ауданы 48 .Үшбұрыштың биіктіктерін табыңыз.

С-денгей

3 Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы 96 табаны 24 см ға тең.Үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңыз.

2-тапсырма . Берілген

В-денгей

S=30 , a=5см , b=6см.

h=?

=2?/?=(2∙30)/5=12см

=2?/?=(2∙30)/6=10см

Жавобы: 10см , 12см

3-тапсырма. Берілген

С-денгей

S=48 _h = (2∙S)/( b) = (2∙48)/16 = 6см

b=16см a=√(36+64 )= √100=10 cм

a=?

Жауабы: а=10см


2-топ ГЕРОН

Берілген; 1-тапсырма

А-денгей

а) a=6см , b=8см α= S= ? S= a b

S= 6 8 =12

Жавобы: 12

б Берілген a=6см S= 1/2 ∙ a ∙ b ∙ sin? b=8см S= 1/2∙6 ∙ 8 sin150°=24∙1/2=12 ?=150° S=? Жавобы: 12

2- тапсырма. Берілген;

В-денгей

a=12см b=16см S=48 h=?

= S= = h= =8см

h= =6 см Жавобы: 8см ва 6см


3-тапсырма Берілген;

С-денгей S=96 , b=24см

а=?

h= 2S/b = (2∙96)/24 =8см a=√(8^2+12^2 ) =√208=√(16∙13)=4√13 см

Жауабы:4√13см

«Сиқырлы шаршылар» ойыны-миға шабуыл (дидактикалық ойын)







Shape1

  • а







РЕФЛЕКЦИЯ.Оқушылар тақтада берілген рефлексивті сөздерді тандай отырып өздерінің ойын жазады.



Бүгінгі сабақта-үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығарады және қолданады.





Үйге тапсырма № 20- есеп.







1-топ жауаптары

Shape2





А-денгей

Берілген: 1-тапсырма

а) a= 8cм S= ab S=? b=3см α= S= 8 3sin = 24 0,5=6

Жавобы:6

b) a=8cм S= ab
b=3см S= 8х3 х

= 12х = 6 см2 . Жавобы: 6

Shape3

S=48







Shape4

h S=

.



16

Shape5









Shape6



Shape7

h=?









Shape8

h S=48













Дескриптор

сызбаны салады

үшбұрыш ауданының формуласын қолданады

дұрыс есептейді

О қушылар әртүрлі қиылған фигураларды пайдаланып, шаршы, тең бүйірлі үшбұрыш, тең бүйірлі трапеция, және параллелограмм құрастырады

Shape9

Shape10












«Басбармақ» әдісімен бағалайды.




Дескриптор

сызбаны салады

үшбұрыш ауданының формуласын қолданады

дұрыс есептейді







Дескриптор

сызбаны салады

үшбұрыш ауданының формуласын қолданады

дұрыс есептейді





































Оқулық









Слайд

Сызғыш




Тексерілді: Ш.Козиметов

29 Мамыр 2025
83
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі