Материалдар / Ашық сабақ "Төртбұрыштардың аудандары " 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Төртбұрыштардың аудандары " 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Төртбұрыштардың аудандары " 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
293
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Төртбұрыштың ауданы

Күні:ақпан 2022 жыл

Мектеп: №1 Предгорное ОМ

Мұғалімнің аты-жөні: Калкатаева К.А.

Сынып: 8


Қатысқандар: 10

Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы

Төртбұрыштардың аудандары


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.11

Трапецияның, ромбының ауданы формулаларын есеп шығаруға қолдану;

8.1.3.13

параллелограмның ауданы формуласын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты

трапецияның, ромбтың ауданы формулаларын есеп шығаруда қолдану.

параллелограмның, ромбтың ауданы формулаларын салыстыру.

параллелограмның, ромбтың ауданы формулаларын тұжырымдау.

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу, жағымды психологиялық ахуал тудыру. Ұйымдастыру.

«Геометриялық фигура» арқылы топқа бөлу.

Психологиялық ахуал тудыру. «Алғыс айту» күніне орай ата-аналары, ұстаздарына, сыныптастарына алғыс айту.

Фигуралар қиындысы арқылы топқа бөлу

І.«Геометриялық диктант» әдісі. Learning apss.org

Өтілген тақырып бойынша сұрақтар қойылады. . Мақсатым, оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.

  1. Трапецияның орта сызығы табандарының қосындысының жартысына тең.

  2. Трапецияның ауданы табандарының қосындысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең.

  3. Кез келген трапецияның екі қабырғасы параллель

  4. параллеограммның іргелес бұрыштарының қосындысы 180 градусқа тең.

  5. Кез келген трапецияның диагональдары перпендикуляр.

  6. Кез келген трапецияның бүйір қабырғалары тең

  7. Трапецияның орта сызығы табандарының қосындысына тең.

  8. Трапецияның диагональдары қиылысады және қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді.

  9. Тік бұрышты трапецияның екі тік бұрышы бар

Тік төртбұрыштың ауданы ұзындығы мен енінің көбейтіндісіне тең.

ІІ. «Толтырыңдар»




Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Слайд

Сабақтың ортасы


  • Трапецияның ауданының формуласын

есеп шығаруға қолдану.

  • ромбының ауданы формуласын қолдану.

  • формуланы қолдануды үйренесіз.











































































«Кім жылдам, эстафета» әдісіӨткен тақырыпты түсіну деңгейін арттыру мақсатында орындалады.

Тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды күрделіге қарай ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдаландым.


ІІІ.«Сиқырлы конверт» әдісі



1. Табандары 8 см, 12см және биіктігі 10 см 2. Трапецияның орта сызығы 5 ке, биіктігі

болатын трапецияның ауданын табыңдар. 4 ге тең. Трапецияның ауданын табыңдар

3. Трапецияның табандары 15 см, 35 см 4. Трапецияның биіктігі 6 см, ауданы

және ауданы 225см2. Биіктігін табыңдар. 360 см2. Оның орта сызығын табыңдар

7.Периметрі 28см,үлкен табаны 8см болатын тең бүйірлі

Трапецияның кіші табаны мен бүйір қабырғалары тең.

Кіші табаны неге тең

5. Трапецияның табаны 26 см, биіктігі 10см, 8. Ромбның диагональдары 15см,10 см

ауданы 200см2. Оның екінші табанын табыңдар Ромбның ауданын тап.

6.Ромбның диагональдары 8см,20 см 9. Ромбның диагональдары 8см,10 см

Ромбның ауданын тап. Ромбның ауданы нешеге тең?

ІV.

V. Сергіту сәті «Австралиялық жауын»

· Австралиялық жаңбырдың қандай болатынын білесіңдер ме?

· Ендеше барлығымыз тыңдайық та, қайталайық

· Австралияда жел тұрды (алақанды үйкелеу)

· Жаңбыр тамшылай бастады (саусақты соғу)

· Жаңбыр күшейе түсті (алақанды кеудеге соғу)

· Нөсер қатты төкті (алақанды санға соғу)

· Міне бұршақ жауды (аяқпен соғу)

· Дауыл басыла бастады (алақанды санға соғу)

· Жаңбыр сейілді (алақанды кеудеге соғу)

· Жаңбыр сіркіреді (саусақты соғу)

· Жел басыла бастады (алақанды үйкелеу)

· Алақай күн шықты (қолды жоғары көтеру)



VI. «Дұрыс не бұрыс» /топпен жұмыс/

Кестеде тік төртбұрыштар жайлы тұжырымдар берілген. Дұрыс тұжырымға Д, қате тұжырымға Қ əріптерін қой





VII.Эстафета «Кім жылдам»

Эстафета «Кім жылдам»

1.Диагоналдары 6 см,4 см ромбының ауданы?

2.Тік төртбұрыштың ауданы 96 см2 , ені 8 см болса

ұзындығы неге тең?








Эстафета «Кім жылдам»

1.Төртбұрыштың ауданын тап ,а=10,в=7

2.Ромбының ауданы 40см2, бір диагоналы 8см,

екінші диагоналын тап.






Эстафета «Кім жылдам»

1.Шаршының ауданы 144 см2 болса, оның қабырғасы неге тең?

2.Параллелограмның ауданын тап,биіктігі 11см ал табаны 10 см.






VIII.Кері байланыс «НЫСАНА» әдісі

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады













































Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.









Сабақтың соңы

















































Үйге тапсырма:







1- 22 параграф ереже,формула жаттау

Төртбұрыштар тарауы бойынша ребус,сөзжұмбақ құрастыру















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!