Материалдар / ашық сабақ "Тотыктырғыш"

ашық сабақ "Тотыктырғыш"

Материал туралы қысқаша түсінік
химия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2017
497
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Адам. Қоғам. ҚұқықМектеп: 226 гимназия
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: А. Олжакеш
Сынып: 10Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:

Адам және оның дүниетанымы
Сабақ негізделген оқу мақсатыСабақ барысында оқушылардың дүниетаным ұғымы, дүниетаным құрылымы, дүниетанымның негізгі элементтері, дүниетанымның қоғамдық-тарихи және жеке сипаты, өмірлік-практикалық және теориялық дүниетаным. гуманитарлық көзқарастың ерекшелігі туралы ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін қалыптастыру
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: Тақырып аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады, ережені қолдана алады;


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тірек сөздер бойынша әңгімелей алады, ережені сөйлеу барысында қолдана алады;


Кейбір оқушылар істей алады: жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алады, жаңа сөздермен сөйлем құрастыра біледі, өз бетімен тірек сызба құрастыра біледі;


Тілдік мақсат
Оқушылар: 1. Түрлі ақпарат көздерінен мәлімет алады, тұжырым жасайды, пікір алмасады (оқылым, тыңдалым, айтылым дағдылары).2. Деректердің мазмұнын түсінеді, тарихи интепретация жасай алады, мінездеме жазады (оқылым және жазылым дағдылары).Негізгі сөздер мен тіркестер: . дүниетаным, дүниетаным құрылымы, дүниетанымның негізгі элементтері, Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктерТалқылауға арналған сұрақтар: дүниетаным ұғымы дүниетаным құрылымы дүниетанымның негізгі элементтері дүниетанымның қоғамдық-тарихи және жеке сипаты өмірлік-практикалық және теориялық дүниетаным гуманитарлық көзқарастың ерекшелігіТыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:Біздің анықтағанымыз...Қорытындысында...Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Берілген дерек қандай мағлұмат береді?Берілген дерек бізге келесі мәлімет береді...
Құндылықтарға баулуКең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты білім берудің басты құндылықтарды оқушыларға дарыту
Алдыңғы оқу

Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
  • Үй тапсырмасын сұрау
  • Жаңа тақырыпқа ену
  • Топтық жұмыс, жобалар қорғау
  • Жұптық жұмыс, тапсырмалар орындау
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Өз бетінше тапсырмалар құрастыру әдіснамасын игеруге көмектесу. Құрастырған тапсырмалармен топтар ауыстырып бірлесе жауап іздейді.
    Ресурстар



























    Басы1мин

    5мин
    Жағымды ахуалды қалыптастыру.

    Сұрақтарға жауап беру:Мақсаты: Сұрақтарға жауап беру арқылы оқу мақсатын анықтау

    Адамның көзқарасы немен байланысты?Көзқарастың өзгеруіне не ісер етеді?Қоршаған ортаны танудың маңыздылығы?



    Оқушылар дайындаған тапсырмалар
    Ортасы5мин





    20 мин









    Топтарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады

    Топтық жұмыс: ДЖИГСО әдісіәр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма:І топ – дүниетаным ұғымы, дүниетаным құрылымыІІ топ – дүниетанымның негізгі элементтеріІІІ топ – дүниетанымның қоғамдық-тарихи және жеке сипаты ІҮ топ - өмірлік-практикалық және теориялық дүниетаным Постер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайдыКритерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай
    стикерлер











    Соңы

    7 мин

    3-мин











    Үй тапсырмасы
    Жұптық жұмыс: топтық жұмыста оқушылар дайындаған тапсырмалармен жұмыс.Критерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпайБағалау. Формативті және суммативті. 8-9 ұпай – «5»6-7 ұпай – «4»4-5 ұпай – «3»

    Тақырып бойынша 3 сұрақтан құрылған тапсырма дайындау




    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    .



    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.оқушылардың сабақтың әр кезеңінде

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







    Тексерген:





    Сабақ: Адам. Қоғам. ҚұқықМектеп: 226 гимназия
    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: А. Олжакеш
    Сынып: Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбы:

    Дүниетанымның тарихи үлгілері
    Сабақ негізделген оқу мақсатыСабақ барысында оқушылардың мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымның ерекшеліктері, мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымдағы адамның бейнесі, әлеуметтік гуманитарлық көзқарастағы адам және әлем туралы ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін қалыптастыру
    Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: Тақырып аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады, ережені қолдана алады;






    Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тірек сөздер бойынша әңгімелей алады, ережені сөйлеу барысына қолдана алады;






    Кейбір оқушылар істей алады: жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алады, жаңа сөздермен сөйлем құрастыра біледі, өз бетімен тірек сызба құрастыра біледі;



    Тілдік мақсаттар
    Оқушылар: 1. Түрлі ақпарат көздерінен мәлімет алады, тұжырым жасайды, пікір алмасады (оқылым, тыңдалым, айтылым дағдылары).2. Деректердің мазмұнын түсінеді, тарихи интепретация жасай алады, мінездеме жазады (оқылым және жазылым дағдылары).Негізгі сөздер мен тіркестер: . дүниетаным, дүниетаным құрылымы, дүниетанымның негізгі элементтері, Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктерТалқылауға арналған сұрақтар: мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымның ерекшеліктері мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымдағы адамның бейнесі әлеуметтік гуманитарлық көзқарастағы адам және әлем Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:Біздің анықтағанымыз...Қорытындысында...Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Берілген дерек қандай мағлұмат береді?Берілген дерек бізге келесі мәлімет береді...
    Жетістік критерийлері:Кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты білім берудің басты құндылықтарды оқушыларға дарыту
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
  • Үй тапсырмасын сұрау
  • Жаңа тақырыпқа ену
  • Топтық жұмыс, жобалар қорғау
  • Жұптық жұмыс, тапсырмалар орындау
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Өз бетінше тапсырмалар құрастыру әдіснамасын игеруге көмектесу. Құрастырған тапсырмалармен топтар ауыстырып бірлесе жауап іздейді.
    Ресурстар



























    Басы1мин

    5мин
    Жағымды ахуалды қалыптастыру.

    Үй тапсырмасын сұрау оқушылардың үй тапсырмасы бойынша дайындаған сұрақтарға жауап беру арқылы тексеріледі. Оқушылары дәптерін басқа оқушыға береді. Белгілі уақыттан кейін дәптер иесіне тексеруге қайтарылады. Тексерген соң ұпайын шығарады.

    «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай
    Оқушылар дайындаған тапсырмалар
    Ортасы5мин





    20 мин









    Топтарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады

    Топтық жұмыс: ДЖИГСО әдісіәр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма::І топ – мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымның ерекшеліктері ІІ топ – мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымдағы адамның бейнесіІІІ топ – әлеуметтік гуманитарлық көзқарастағы адам және әлем

    Постер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайдыКритерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай
    стикерлер











    Соңы

    7 мин

    3-мин











    Үй тапсырмасы
    Жұптық жұмыс: топтық жұмыста оқушылар дайындаған тапсырмалармен жұмыс.Критерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпайБағалау. Формативті және суммативті. 8-9 ұпай – «5»6-7 ұпай – «4»4-5 ұпай – «3»

    Тақырып бойынша 3 сұрақтан құрылған тапсырма дайындау




    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    .



    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.оқушылардың сабақтың әр кезеңінде

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







    Тексерген:







    Сабақ: Адам. Қоғам. ҚұқықМектеп: 226 гимназия
    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: А. Олжакеш
    Сынып: Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбы:

    Адамның дүниеге деген танымдық қатынасы
    Сабақ негізделген оқу мақсатыСабақ барысында оқушылардың әлемді тану мәселесі, адамның танымдық қызметі, сезінушілік және тиімді таным, ақиқат ұғымы, оның өлшемдері, гуманитарлық білімнің ерекшелігі туралы ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін қалыптастыру
    Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: Тақырып аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады, ережені қолдана алады;






    Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тірек сөздер бойынша әңгімелей алады, ережені сөйлеу барысына қолдана алады;






    Кейбір оқушылар істей алады: жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алады, жаңа сөздермен сөйлем құрастыра біледі, өз бетімен тірек сызба құрастыра біледі;



    Тілдік мақсаттар
    Оқушылар: 1. Түрлі ақпарат көздерінен мәлімет алады, тұжырым жасайды, пікір алмасады (оқылым, тыңдалым, айтылым дағдылары).2. Деректердің мазмұнын түсінеді, тарихи интепретация жасай алады, мінездеме жазады (оқылым және жазылым дағдылары).Негізгі сөздер мен тіркестер: танымдық қызмет, сезінушілік және тиімді таным, ақиқат Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктерТалқылауға арналған сұрақтар: әлемді тану мәселесі адамның танымдық қызметі сезінушілік және тиімді таным ақиқат ұғымы, оның өлшемдері гуманитарлық білімнің ерекшелігі Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:Біздің анықтағанымыз...Қорытындысында...Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Берілген дерек қандай мағлұмат береді?Берілген дерек бізге келесі мәлімет береді...
    Жетістік критерийлері:Кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты білім берудің басты құндылықтарды оқушыларға дарыту
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
  • Үй тапсырмасын сұрау
  • Жаңа тақырыпқа ену
  • Топтық жұмыс, жобалар қорғау
  • Жұптық жұмыс, тапсырмалар орындау
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Өз бетінше тапсырмалар құрастыру әдіснамасын игеруге көмектесу. Құрастырған тапсырмалармен топтар ауыстырып бірлесе жауап іздейді.
    Ресурстар



























    Басы1мин

    5мин
    Жағымды ахуалды қалыптастыру.

    Үй тапсырмасын сұрау оқушылардың үй тапсырмасы бойынша дайындаған сұрақтарға жауап беру арқылы тексеріледі. Оқушылары дәптерін басқа оқушыға береді. Белгілі уақыттан кейін дәптер иесіне тексеруге қайтарылады. Тексерген соң ұпайын шығарады.

    «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай
    Оқушылар дайындаған тапсырмалар
    Ортасы5мин





    20 мин









    Топтарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады

    Топтық жұмыс: ДЖИГСО әдісіәр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма::І топ – әлемді тану мәселесіІІ топ – адамның танымдық қызметіІІІ топ – сезінушілік және тиімді таным ІҮ топ - ақиқат ұғымы, оның өлшемдері

    Постер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайдыКритерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұ
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ