Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ашық сабақ "Тотыктырғыш"
Материал туралы қысқаша түсінік
химия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
24 Желтоқсан 2017
497
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Адам. Қоғам. Құқық | Мектеп: 226 гимназия | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: А. Олжакеш | |
Сынып: 10 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Адам және оның дүниетанымы | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Сабақ барысында оқушылардың дүниетаным ұғымы, дүниетаным құрылымы, дүниетанымның негізгі элементтері, дүниетанымның қоғамдық-тарихи және жеке сипаты, өмірлік-практикалық және теориялық дүниетаным. гуманитарлық көзқарастың ерекшелігі туралы ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін қалыптастыру | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады: Тақырып аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады, ережені қолдана алады; | |
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тірек сөздер бойынша әңгімелей алады, ережені сөйлеу барысында қолдана алады; | ||
Кейбір оқушылар істей алады: жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алады, жаңа сөздермен сөйлем құрастыра біледі, өз бетімен тірек сызба құрастыра біледі; | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: 1. Түрлі ақпарат көздерінен мәлімет алады, тұжырым жасайды, пікір алмасады (оқылым, тыңдалым, айтылым дағдылары).2. Деректердің мазмұнын түсінеді, тарихи интепретация жасай алады, мінездеме жазады (оқылым және жазылым дағдылары).Негізгі сөздер мен тіркестер: . дүниетаным, дүниетаным құрылымы, дүниетанымның негізгі элементтері, Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктерТалқылауға арналған сұрақтар: дүниетаным ұғымы дүниетаным құрылымы дүниетанымның негізгі элементтері дүниетанымның қоғамдық-тарихи және жеке сипаты өмірлік-практикалық және теориялық дүниетаным гуманитарлық көзқарастың ерекшелігіТыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:Біздің анықтағанымыз...Қорытындысында...Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Берілген дерек қандай мағлұмат береді?Берілген дерек бізге келесі мәлімет береді... | |
Құндылықтарға баулу | Кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты білім берудің басты құндылықтарды оқушыларға дарыту | |
Алдыңғы оқу | ||
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар |
Басы1мин 5мин | Жағымды ахуалды қалыптастыру. Сұрақтарға жауап беру:Мақсаты: Сұрақтарға жауап беру арқылы оқу мақсатын анықтау Адамның көзқарасы немен байланысты?Көзқарастың өзгеруіне не ісер етеді?Қоршаған ортаны танудың маңыздылығы? | Оқушылар дайындаған тапсырмалар |
Ортасы5мин 20 мин | Топтарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады Топтық жұмыс: ДЖИГСО әдісіәр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма:І топ – дүниетаным ұғымы, дүниетаным құрылымыІІ топ – дүниетанымның негізгі элементтеріІІІ топ – дүниетанымның қоғамдық-тарихи және жеке сипаты ІҮ топ - өмірлік-практикалық және теориялық дүниетаным Постер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайдыКритерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай | стикерлер |
Соңы 7 мин 3-мин Үй тапсырмасы | Жұптық жұмыс: топтық жұмыста оқушылар дайындаған тапсырмалармен жұмыс.Критерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпайБағалау. Формативті және суммативті. 8-9 ұпай – «5»6-7 ұпай – «4»4-5 ұпай – «3» Тақырып бойынша 3 сұрақтан құрылған тапсырма дайындау | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
. | ||
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдау | ||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.оқушылардың сабақтың әр кезеңінде 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Тексерген:
Сабақ: Адам. Қоғам. Құқық | Мектеп: 226 гимназия | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: А. Олжакеш | |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Дүниетанымның тарихи үлгілері | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Сабақ барысында оқушылардың мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымның ерекшеліктері, мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымдағы адамның бейнесі, әлеуметтік гуманитарлық көзқарастағы адам және әлем туралы ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін қалыптастыру | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады: Тақырып аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады, ережені қолдана алады; | |
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тірек сөздер бойынша әңгімелей алады, ережені сөйлеу барысына қолдана алады; | ||
Кейбір оқушылар істей алады: жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алады, жаңа сөздермен сөйлем құрастыра біледі, өз бетімен тірек сызба құрастыра біледі; | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: 1. Түрлі ақпарат көздерінен мәлімет алады, тұжырым жасайды, пікір алмасады (оқылым, тыңдалым, айтылым дағдылары).2. Деректердің мазмұнын түсінеді, тарихи интепретация жасай алады, мінездеме жазады (оқылым және жазылым дағдылары).Негізгі сөздер мен тіркестер: . дүниетаным, дүниетаным құрылымы, дүниетанымның негізгі элементтері, Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктерТалқылауға арналған сұрақтар: мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымның ерекшеліктері мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымдағы адамның бейнесі әлеуметтік гуманитарлық көзқарастағы адам және әлем Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:Біздің анықтағанымыз...Қорытындысында...Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Берілген дерек қандай мағлұмат береді?Берілген дерек бізге келесі мәлімет береді... | |
Жетістік критерийлері: | Кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты білім берудің басты құндылықтарды оқушыларға дарыту | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар |
Басы1мин 5мин | Жағымды ахуалды қалыптастыру. Үй тапсырмасын сұрау оқушылардың үй тапсырмасы бойынша дайындаған сұрақтарға жауап беру арқылы тексеріледі. Оқушылары дәптерін басқа оқушыға береді. Белгілі уақыттан кейін дәптер иесіне тексеруге қайтарылады. Тексерген соң ұпайын шығарады. «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай | Оқушылар дайындаған тапсырмалар |
Ортасы5мин 20 мин | Топтарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады Топтық жұмыс: ДЖИГСО әдісіәр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма::І топ – мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымның ерекшеліктері ІІ топ – мифологиялық, діни, философиялық дүниетанымдағы адамның бейнесіІІІ топ – әлеуметтік гуманитарлық көзқарастағы адам және әлем Постер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайдыКритерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай | стикерлер |
Соңы 7 мин 3-мин Үй тапсырмасы | Жұптық жұмыс: топтық жұмыста оқушылар дайындаған тапсырмалармен жұмыс.Критерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпайБағалау. Формативті және суммативті. 8-9 ұпай – «5»6-7 ұпай – «4»4-5 ұпай – «3» Тақырып бойынша 3 сұрақтан құрылған тапсырма дайындау | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
. | ||
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдау | ||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.оқушылардың сабақтың әр кезеңінде 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Тексерген:
Сабақ: Адам. Қоғам. Құқық | Мектеп: 226 гимназия | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: А. Олжакеш | |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Адамның дүниеге деген танымдық қатынасы | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Сабақ барысында оқушылардың әлемді тану мәселесі, адамның танымдық қызметі, сезінушілік және тиімді таным, ақиқат ұғымы, оның өлшемдері, гуманитарлық білімнің ерекшелігі туралы ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін қалыптастыру | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады: Тақырып аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады, ережені қолдана алады; | |
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тірек сөздер бойынша әңгімелей алады, ережені сөйлеу барысына қолдана алады; | ||
Кейбір оқушылар істей алады: жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алады, жаңа сөздермен сөйлем құрастыра біледі, өз бетімен тірек сызба құрастыра біледі; | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: 1. Түрлі ақпарат көздерінен мәлімет алады, тұжырым жасайды, пікір алмасады (оқылым, тыңдалым, айтылым дағдылары).2. Деректердің мазмұнын түсінеді, тарихи интепретация жасай алады, мінездеме жазады (оқылым және жазылым дағдылары).Негізгі сөздер мен тіркестер: танымдық қызмет, сезінушілік және тиімді таным, ақиқат Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктерТалқылауға арналған сұрақтар: әлемді тану мәселесі адамның танымдық қызметі сезінушілік және тиімді таным ақиқат ұғымы, оның өлшемдері гуманитарлық білімнің ерекшелігі Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:Біздің анықтағанымыз...Қорытындысында...Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Берілген дерек қандай мағлұмат береді?Берілген дерек бізге келесі мәлімет береді... | |
Жетістік критерийлері: | Кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты білім берудің басты құндылықтарды оқушыларға дарыту | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар |
Басы1мин 5мин | Жағымды ахуалды қалыптастыру. Үй тапсырмасын сұрау оқушылардың үй тапсырмасы бойынша дайындаған сұрақтарға жауап беру арқылы тексеріледі. Оқушылары дәптерін басқа оқушыға береді. Белгілі уақыттан кейін дәптер иесіне тексеруге қайтарылады. Тексерген соң ұпайын шығарады. «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай | Оқушылар дайындаған тапсырмалар |
Ортасы5мин 20 мин | Топтарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады Топтық жұмыс: ДЖИГСО әдісіәр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма::І топ – әлемді тану мәселесіІІ топ – адамның танымдық қызметіІІІ топ – сезінушілік және тиімді таным ІҮ топ - ақиқат ұғымы, оның өлшемдері Постер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайдыКритерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |