Қостанай облысы білім басқармасының «Арқалық қаласының әкімдігі білім бөлімінің Ы.Алтынсарин атындағы гимназиясы» КММ
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.3A Аудандар |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Мырзалиева Жүзікжамал Бекенқызы |
|
|
Күні: |
10.03. |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Трапеция ауданы (қайталау) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.3.13 трапеция ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
ЕБҚ орындалай алатын:
|
|
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну, қолдану |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин
2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі -оқушылармен амандасу -оқушыларды түгелдеу - оқушылардың бүгінгі көңіл күйін білу Топқа бөлу
«QR код» әдісімен топқа бөлу
Топбасшыларына сабақ барысында топмүшелерін бағалау үшін, смайлик беріледі. Мұғалім сабақ соңында қорытындыны осы смайлик арқылы жүргізеді
Үй тапсырмасын тексеру: «Жоспарлау сұрағы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру Білімдерін жаңарту үшін өткен материалды қайталау. «Қызығушылық ояту»
Genial платформасында 5 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындайды |
Мұғліммен амандасады,сабаққа қажет құралдарын дайындайды Тақтамен жұмыс жасайды «QR код» әдісімен топқа бөлінеді Genial платформасында Берілген сұрақтарға жауап береді. Тест тапсырмасын орындайды ЕБҚ орындай алады: мұғалім көмегімен тест тапсырмасын орындайды Дескриптор -әр дұрыс жауап 1 балл |
Бағалау смайлик арқылы өздерін бағалап отырады «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша!», «Керемет!», «Талпын!»
|
https://view.genial.ly/63faf5eb6833580018a9a204/interactive-content-code-quiz |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин
|
Жұптық жұмыс «Мен таптым» әдісі бойынша ұйымдастырылады, сәйкестендіру тапсырмасы беріледі. Резенкелер арқылы сейкестендіріп, анықтамасын айтады
|
Фигурамен формуласын сәйкестендіру тапсырмасын орындайды ЕБҚ орындай алады: топ басшысының көмегімен сәйкестендіру тапсырмасын орындайды Дескриптор -сейкестендіреді -1 балл -анықтамасын айтады -1 балл |
Дескриптор бойынша бағаланады |
Сәйкестендіру тақтайшасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 мин
2 мин |
«Квест тақтайшасы» әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі. Трапецияның табандарының бірі 10 м, ал биіктігі 12 м-ге тең. Егер трапецияның ауданы 168 м2 болса, онда оның екінші табаны қанша метр? Сызбада көрсетілген трапецияның ауданын табыңыздар
Сызбада көрсетілген трапецияның ауданын табыңыздар
Егер теңбүйірлі трапецияның диагональдары перпендикуляр болса, онда трапецияның ауданы трапеция ........................... немесе ..................... тең болады
Сергіту сәті |
Квест тақтайшасындағы тапсырмаларды орындау арқылы жасырылған сөзді табады ЕБҚ орындай алады: топтың көмегімен Квест тақтайшасындағы тапсырмаларды орындау арқылы жасырылған сөзді табады Дескриптор: Трапецияның екінші табанын табады – 2 балл Трапецияның ауданын табады – 8 балл Анықтаманы толықтырады – 2 балл Трапецияның ауданын табады – 2 балл Оқушылар топпен ұйымшылдық танытып, лабиринттен допты жерге түсіреді. |
Дескриптор бойынша бағаланады . «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша!», «Керемет!», «Талпын!» |
Квест тақтайшасы
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Мырзалиева Жүзікжамал БекенқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Трапеция ауданы 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Трапеция ауданы 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: 8.3A Аудандар
Педагогтің аты-жөні Мырзалиева Жүзікжамал Бекенқызы
Күні: 10.03.
Сынып: 8 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Трапеция ауданы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.13 трапеция ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану
Сабақтың мақсаты - трапеция ауданының формуласын тұжырымдап, трапецияның түрлерін ажырата отырып, есептер шығаруға қолдана алады.
ЕБҚ орындалай алатын:
- трапецияның түрлерін ажыратып, трапецияның ауданының формуласын есептер шығаруға қолдана алады.
Бағалау критерийлері - трапецияның ауданын есептей алады
- трапецияның белгісіз мүшесін таба алады
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну, қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
2 мин Ұйымдастыру кезеңі
-оқушылармен амандасу
-оқушыларды түгелдеу
- оқушылардың бүгінгі көңіл күйін білу
Топқа бөлу
«QR код» әдісімен топқа бөлу
Топбасшыларына саба
Материалдың қысқаша нұсқасы Қостанай облысы білім басқармасының «Арқалық қаласының әкімдігі білім бөлімінің Ы.Алтынсарин атындағы гимназиясы» КММ Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















