Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Трапецияның ауданы

    Бөлім:

    Аудан

    Педагогтің аты-жөні:

    Сатханова М.А

    Күні:

    03.03.2022ж

    Сыныбы: 8 «а»

    Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Трапецияның ауданы.Есептер шығару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер

    Барлық оқушылар: Үшбұрыштар ауданын табу формулаларын қорытып шығарады және оны есеп шығаруда қолдана алады

    Басым бөлігі: Әр түрлі үшбұрыштардың аудандарын табады, формулаларды түрлендіреді

    Кейбір оқушылар: Үшбұрыштар ауданын табу формулаларын түрлендіреді, бірнеше қадамдардан тұратын күрделі есептерді шығарып, дәлелдей алады

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7мин мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

    2.Топ ережесін еске түсіру.

    3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    Оқушыларды әртүрлі пішін арқылы топқа бөлу


    II. Топқа бөлу.

    1-топ. «Теңбүйірлі трапеция» тобы

    2-топ. «Тікбұрышты трапеция» тобы


    IIІ.Үй тапсырмасын тексеру үшін

    «Өзіңді өзің тексер» әдісін қолданамын.















    «Кім білгір?» әдісі бойынша оқушылар

    сұраққа жауап береді.

    1. Трапеция дегеніміз не?

    2. Трапецияның элементтерін атаңдар?

    3.Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?

    4.Трапецияның қандай түрлерін білесің?

    5. Трапецияның ауданын табу формуласы

    6.Табандары 12 см, 16 см және биіктігі 15 см болатын трапецияның ауданы неше тең?


    Психологиялық ахуал


    Шаттық шеңбері

    «Сенің есімің» әдісі арқылы оқушылар өз аттарына сәйкес өздерін таныстырады.







    Оқушылар дайын үй жұмысын интербелсенді тақтадан қарап, тексереді.(болжам жауап)

    №2

    Берілгені: Шешуі:

    АВСД-трапеция S= a*h

    а=3см S=3*2 =6см

    h=2см

    S-?

    № 4

    Берілгіні: Шешуі:

    АВСД-трапеция S= a*h

    h=20 см 400=а*20

    S=400 см2 а=400/20=20 см

    a-?


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

















    ҚБ 1-балл








    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

    Жаңа сабаққа кіріспе

    3 мин


    (Ұ) «Суреттер сөйлейді » әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатымен таныстыру,


    Сабақтың тақырыбы: Трапецияның ауданы.Есептер шығару

    Мақсаты: 8.1.3.13

    Трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.





    Презентация









    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    10 мин.

    Топтық жұмыс

    І топ. Бос орынды толтыр

    «Кім жылдам?»әдісі

    Дескриптор

    -трапеция ауданының формуласын біледі

    -формуланы түрлендіреді,бос орынды толтырады






    ҚБ 2-балл

    Презентация


    ІІ топ

    «Сәйкестендіру» әдісі

    Дескриптор

    -трапецияның ауданы анықтамаларын біледі

    -сәйкестендіруді орындайды





    10 мин


    «Кітап білім бұлағы» топтық жұмыс

    Оқулықтағы №: 5 105- бет

    Трапецияның табаны 26 см, биіктігі 10 см, ауданы 200 см2. Оның екінші табанын табыңдар?











    Сергіту сәті: «Шрифтограмма» әдісі



    Дескриптор:

    -трапецияның формуласын біледі

    -үшбұрыштардың ауданын табуды формуланы қолданады

    - Екінші табаның табады







    ТІК + ІК + БИ = БИІКТІК

    ГО +ДИА + НАЛЬ = ДИАГОНАЛЬ

    МУ+ РОФ + ЛА = ФОРМУЛА

    АРТ + ЯИЦ + ПЕ = ТРАПЕЦИЯ

    РҰБ+ШЫ+ҮШ=ҮШБҰРЫШ

    НАНТ+КРИ+СИД+МИ=ДИСКРИМИНАНТ


    ҚБ-3 балл


    Оқушыларды смайлик арқылы бағалау.






    7 мин















    Сабақтың соңы

    Сабақты бекіту

    5 мин.






















    Кері байланыс

    3 мин

    Жұптық жұмыс

    6 есеп

    № 1. Егер трапецияның табаны 6 см және 8 см, ал биіктігі 5 см болса, трапецияның ауданын тап.

    №2. Егер трапецияның орта сызығы 10 см, ал биіктігі 6 см болса, трапецияның ауданын тап.

    № 3. Егер трапецияның диагональдері 12 см және 14 см болса және де олар өзара перпендикуляр болса, трапецияның ауданын есепте.

    № 4 Трапеция табандары 10 см және 35 см, ал ауданы 225 см2. Трапеция биіктігін табыңыз.

    №5. Егер трапецияның табаны 10 см және 26 см, ал биіктігі 3 см болса, трапецияның ауданын тап.

    №6. Трапеция берілген.АВ=21 см, СД=17 см,ВH=7 см болса.Трапецияның ауданын табыңыз

    Сабақты қорыту

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сатханова Мульдр Аманжоловна
    23 Мамыр 2023
    427
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. "Трапецияның ауданы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. "Трапецияның ауданы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ. 8 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Трапецияның ауданы

    Бөлім:

    Аудан

    Педагогтің аты-жөні:

    Сатханова М.А

    Күні:

    03.03.2022ж

    Сыныбы: 8 «а»

    Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Трапецияның ауданы.Есептер шығару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер

    Барлық оқушылар: Үшбұрыштар ауданын табу формулаларын қорытып шығарады және оны есеп шығаруда қолдана алады

    Басым бөлігі: Әр түрлі үшбұрыштардың аудандарын табады, формулаларды түрлендіреді

    Кейбір оқушылар: Үшбұрыштар ауданын табу формулаларын түрлендіреді, бірнеше қадамдардан тұратын күрделі есептерді шығарып, дәлелдей алады

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7мин мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

    2.Топ ережесін еске түсіру.

    3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    Оқушыларды әртүрлі пішін арқылы топқа бөлу


    II. Топқа бөлу.

    1-топ. «Теңбүйірлі трапеция» тобы

    2-топ. «Тікбұрышты трапеция» тобы


    IIІ.Үй тапсырмасын тексеру үшін

    «Өзіңді өзің тексер» әдісін қолданамын.















    «Кім білгір?» әдісі бойынша оқушылар

    сұраққа жауап береді.

    1. Трапеция дегеніміз не?

    2. Трапецияның элементтерін атаңдар?

    3.Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?

    4.Трапецияның қандай түрлерін білесің?

    5. Трапецияның ауданын табу формуласы

    6.Табандары 12 см, 16 см және биіктігі 15 см болатын трапецияның ауданы неше тең?


    Психологиялық ахуал


    Шаттық шеңбері

    «Сенің есімің» әдісі арқылы оқушылар өз аттарына сәйкес өздерін таныстырады.







    Оқушылар дайын үй жұмысын интербелсенді тақтадан қарап, тексереді.(болжам жауап)

    №2

    Берілгені: Шешуі:

    АВСД-трапеция S= a*h

    а=3см S=3*2 =6см

    h=2см

    S-?

    № 4

    Берілгіні: Шешуі:

    АВСД-трапеция S= a*h

    h=20 см 400=а*20

    S=400 см2 а=400/20=20 см

    a-?


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

















    ҚБ 1-балл








    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

    Жаңа сабаққа кіріспе

    3 мин


    (Ұ) «Суреттер сөйлейді » әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатымен таныстыру,


    Сабақтың тақырыбы: Трапецияның ауданы.Есептер шығару

    Мақсаты: 8.1.3.13

    Трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.





    Презентация









    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    10 мин.

    Топтық жұмыс

    І топ. Бос орынды толтыр

    «Кім жылдам?»әдісі

    Дескриптор

    -трапеция ауданының формуласын біледі

    -формуланы түрлендіреді,бос орынды толтырады






    ҚБ 2-балл

    Презентация


    ІІ топ

    «Сәйкестендіру» әдісі

    Дескриптор

    -трапецияның ауданы анықтамаларын біледі

    -сәйкестендіруді орындайды





    10 мин


    «Кітап білім бұлағы» топтық жұмыс

    Оқулықтағы №: 5 105- бет

    Трапецияның табаны 26 см, биіктігі 10 см, ауданы 200 см2. Оның екінші табанын табыңдар?











    Сергіту сәті: «Шрифтограмма» әдісі



    Дескриптор:

    -трапецияның формуласын біледі

    -үшбұрыштардың ауданын табуды формуланы қолданады

    - Екінші табаның табады







    ТІК + ІК + БИ = БИІКТІК

    ГО +ДИА + НАЛЬ = ДИАГОНАЛЬ

    МУ+ РОФ + ЛА = ФОРМУЛА

    АРТ + ЯИЦ + ПЕ = ТРАПЕЦИЯ

    РҰБ+ШЫ+ҮШ=ҮШБҰРЫШ

    НАНТ+КРИ+СИД+МИ=ДИСКРИМИНАНТ


    ҚБ-3 балл


    Оқушыларды смайлик арқылы бағалау.






    7 мин















    Сабақтың соңы

    Сабақты бекіту

    5 мин.






















    Кері байланыс

    3 мин

    Жұптық жұмыс

    6 есеп

    № 1. Егер трапецияның табаны 6 см және 8 см, ал биіктігі 5 см болса, трапецияның ауданын тап.

    №2. Егер трапецияның орта сызығы 10 см, ал биіктігі 6 см болса, трапецияның ауданын тап.

    № 3. Егер трапецияның диагональдері 12 см және 14 см болса және де олар өзара перпендикуляр болса, трапецияның ауданын есепте.

    № 4 Трапеция табандары 10 см және 35 см, ал ауданы 225 см2. Трапеция биіктігін табыңыз.

    №5. Егер трапецияның табаны 10 см және 26 см, ал биіктігі 3 см болса, трапецияның ауданын тап.

    №6. Трапеция берілген.АВ=21 см, СД=17 см,ВH=7 см болса.Трапецияның ауданын табыңыз

    Сабақты қорыту

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Директорға Презентация 9 сынып
    23.05.2023
    427
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сатханова Мульдр Аманжоловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации