Ашық сабақ Тригонометриялық тепе-теңдік 9А

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Тригонометриялық тепе-теңдік 9А

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып алгебра пәнінен "Тригонометриялық тепе-теңдік" тақырыбына арналған ашық сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Мектеп:

«Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының «Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалімнің аты-жөні:

Байсалхан Өміржан

Пән/Сынып:

9 А сынып

Күні:

27.01.2025

Тарау немесе бөлім атауы:

9.3А Тригонометрия

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометриялық тепе-теңдіктер

Оқу мақсаты:

9.2.4.8 тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау;

Сабақтың мақсаты

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді біледі, есеп шығаруда қолданады.

Бағалау критериі:

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік формулаларын біледі;

Тригонометриялық формулалар арқылы есептерді өз беттерінше шығара алады.

Саралап оқыту тапсырмалары

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушылардың іс әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру

11:40-11:45

Сәлеметсіздерме!

Атмосфералық жағдайды қалыптастыру.

Оқушылар «Шаңырақ және ұық » әдісі арқылы топтарға бөлінеді.

Оқушыларға бағалау парағын үлестіру

Үй тапсырмаларын тексеру




Миға шабул тапсырмасы (сәйкестендіру):

Өткен сабақты қайталау мақсатында орындары ауысқан тапсырмалар беріледі, оны дұрыс жауабымен сәйкестендіру қажет

sin(-450)

II

cos(-700)

<0

ctg7000

III

tg5600

>0

IV


Үй тапсырмаларды тақтадағы дұрыс жауаппен өзін-өзі тексереді.

21.15

1)

2)

3)

4)

21.16

1)

2)

3)

4)

Оқушылар дұрыс жауабымен сәйкестендіреді

sin(-450)

<0

cos(-700)

>0

ctg7000

IV

tg5600

III

II


Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (+; -) арқылы өзін-өзі тексереді.








Кері байланыс «Үш шапалақ», әдісі арқылы өз-өздеріне шапалақ соғады.

Барлығы дұрыс болса 1балл беріледі.


Оқулық

Слайд





Ортасы

Жаңа сабақ

11:45-11:55


Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- тригонометриялық тепе-теңдік формулаларын, оларды есептер шығаруда қолдану.

Центрі координаталардың бас нүктесі, ал радиусы R болатын шеңберді қарастырайық. OA – радиус-векторын Ox осімен α бұрыш жасап, оң бағытқа бұрып координаталары (xy) болатын A нүктесін белгілейік.


AB кесіндісі Ox осіне перпендикуляр болатындай Ox осінің бойынан B нүктесін белгілейік. Онда Bнүктесінің координаталары (x; 0) болады. ABO тікбұрышты үшбұрыш, сондықтан Пифагор теоремасы бойынша келесі теңдік орындалады:

OB = xAB = y және OA = R болғандықтан:

немесе

болғандықтан кез келген α бұрышы үшін келесі тепе-теңдіктер орындалады:

Жоғарыда келтірілген тепе-теңдіктер негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер деп аталады.

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады


Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктің формулаларын бірге қортып шығады.Тақтадан керек ақпараттарды жазып алады.





Оқулық

Сыныппен жұмыс

11:55-12:02












Топпен жұмыс

12:02-12:10



Жұптық жұмыс

Оқушылар қоржындағы асықтарды екі оқушы бірігіп алып орындайды.

Өрнекті ықшамдаңыз

1. 2.

3. 4.

5. 6.









Оқушылар топтарымен қоржында тұрған көрпешелердегі тапсырмаларды алып орындайды.

Топтық жұмыс:

1 және болса, онда – ны табыңыз

2 және болса, онда – ны табыңыз

3 және болса, онда – ны табыңыз






Жұптар өзара есепті бөлісіп шығарады.

Шығараып болғансоң жұптар өзара алмасып бағалайды.









Оқушылар топтарымен берілген тапсырмаларды бірігіп А4 қағазға орындайды.

Орындап болғансоң топтар өзара алмасып слайдтағы дұрыс жауабымен тексереді.

1.

2

3



Дескриптор арқылы бағалайды:

Дескриптор

1 есебі дұрыс

1 балл

2 есебі дұрыс

2 балл

3 есебі дұрыс

3 балл


ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды.


Топтар өзара алмасып жауаптарын дескриптор арқылы бағалайды:


Дескриптор

sina н/е cosa дұрыс

1 балл

tga дұрыс

1 балл

ctga дұрыс

1 балл




Слайд


Пиза тапсырмасы

12:10-12:13

АЙНАЛМАЛЫ ЕСІК

Есік бір минутта 4 рет толық айналым жасайды. Әрбір секторға 2 адамнан сыяды. 30 минут ішінде ғимаратқа кіретін адамдардың ең көп санын анықтаңыз.

А) 60

В) 180

С) 240

Д) 720

Е) 340

Оқушылар Пиза дәптеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

Математикалық аймағы: сандық

Сұрақ түрі: қарапайым, жауап таңдау арқылы

Деңгей: 4

Жауабы: Д


Жұптар өзара алмасып дұрыс жауаппен тек середі.

Жауабы дұрыс болса, 1 балл беріледі.

Слайд

Бекіту тапсырмасы

Жеке жұмыс

12:13-12:23


Quzizz арқылы оқушылар жеке тапсырманы орындайды.


https://quizizz.com/join?gc=138155

Берілген уақыт ішінде оқушылар жеке тапсырмаларды орындап балл жинайды.

Декскриптор арқылы бағаланады:

0-4 есеп орандалса – 0 балл

5-8 есеп орындалса – 1 балл

9-10 есеп орындалса – 2 балл

Интернет ресустары

Соңы

12:23-12:25






Рефлексия «Торсық және қамшы»

Оқушылар өздеріне бугінгі сабаққа кері байланысын береді.

Үйге тапсырма. №22.1,№22.2.


Әр оқушы өзінің осы сабақта үйреніп білгендерін торсық жаққа жазады, әліде қайталау керек осал түстарын қамшы жақта жазады.





.


Бақылау парағы жиналып сабақты бағаланады.





Қосымша

Үй жұмысын тексеру:

21.15

1)

2)

3)

4)

21.16

1)

2)

3)

4)


Миға шабул сәйкестендіру тапсырмасы:

sin(-450)

<0

cos(-700)

>0

ctg7000

IV

tg5600

III

II



Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер


Центрі координаталардың бас нүктесі, ал радиусы R болатын шеңберді қарастырайық. OA – радиус-векторын Ox осімен α бұрыш жасап, оң бағытқа бұрып координаталары (xy) болатын A нүктесін белгілейік.

AB кесіндісі Ox осіне перпендикуляр болатындай Ox осінің бойынан B нүктесін белгілейік. Онда Bнүктесінің координаталары (x; 0) болады. ABO тікбұрышты үшбұрыш, сондықтан Пифагор теоремасы бойынша келесі теңдік орындалады:

OB = xAB = y және OA = R болғандықтан:

немесе

болғандықтан кез келген α бұрышы үшін келесі тепе-теңдіктер орындалады:

Жоғарыда келтірілген тепе-теңдіктер негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер деп аталады.




Жұптық жұмыс:

Өрнекті ықшамдаңыз



Өрнекті ықшамдаңыз



Топтық жұмыс:

1 және болса, онда – ны табыңыз

2 және болса, онда – ны табыңыз

3 және болса, онда – ны табыңыз





1 және болса, онда – ны табыңыз

2 және болса, онда – ны табыңыз

3 және болса, онда – ны табыңыз

Бекіту тапсырмасы(Quizizz):

https://quizizz.com/join?gc=138155

АЙНАЛМАЛЫ ЕСІК



Айналатын есік үш ішкі есіктен тұрады, ішкі есіктер дөңгелек кеңістіктің ішінде айналады. Ішкі диаметр 2 метрден (200см) құрайды. Үш есікті бөліп тұрған тақтайшалар дөңгелек кеңістікті үш тең секторға бөледі.











сұрақ: АЙНАЛМАЛЫ ЕСІК

Есік бір минутта 4 рет толық айналым жасайды. Әрбір секторға 2 адамнан сыяды. 30 минут ішінде ғимаратқа кіретін адамдардың ең көп санын анықтаңыз.

А) 60

В) 180

С) 240

Д) 720

Е) 340


Математикалық аймағы: сандық

Мәнмәтін: ғылыми

Әрекет түрі: талдау

Сұрақ түрі: қарапайым, жауап таңдау арқылы

Деңгей: 4

Жауабы: Д


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.05.2025
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі