Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымшаШынықсаң шымыр боласың | Пәні: Қазақ тіліМұғалімнің аты-жөні:Қуанышбекова Н.НКүні: 25.01 |
СЫНЫП: 2В | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | 1.Сөз құрамына талдай алады;2.Түбір мен қосымшаны ажырата алады;3.Әңгіме құрай алады;4.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутСпорт сайысының сызбасы ілінеді:1.Әр кезең белгіленіп тұрады, кезеңнен өткен сайын жалауша жылжып отырады;2. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады;3. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын)Топтарға бөлу. «Сөреде» ілінген стикерлерді алады да, сөз мағынасына сәйкес топқа барып отырады. 1-топ: Синоним-«Хоккей» ойыны2-топ: Антоним-«Биатлон» ойыны3-топ: Омоним-«Мәнерлеп сырғанау» 4-топ: Түбір сөз-«Коньки» ойыны
| Сайыс сызбасыЖетондарМагнитті тақта1-топ: Синоним-«Хоккей» ойыны2-топ: Антоним-«Биатлон» ойыны3-топ: Омоним-«Мәнерлеп сырғанау» 4-топ: Түбір сөз-«Коньки» ойыны |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуБ.КІ КЕЗЕҢ (ТЖ)1-тапсырма: Әр топ өз спорт түріне сәйкес ассосациялар ойлап жазады;2-тапсырма: Жинақтаған сөздерін кестеге түсіреді;ІІ КЕЗЕҢ2.1 Б.КОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.1-тапсырма:№52. Сурет бойынша әңгіме құра.(спорт комментаторы ролінде әр топ оқушыларынан сұхбат аламын) «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.Бұл қысқы ойын түрі қалай оыналады?Осы ойын түрлері бойынша жүлдеген атанған қандай қазақстандық ойыншыларды білесің?2-тапсырма: (Ж.Ж)№ 53 Тақырыпты экраннан оқу (өлең мазмұнын болжау)1.Іштен оқу;2.Қарамен берілген сөзді сөз құрамына талдап, кестеге жазу; |
Топ атауына сәйкес сурет
Кесте
Оқулық,мәтіндер.
Микрофон
мультипроектор |
Ортасы10 минут
| ҚолдануІІІ КЕЗЕҢ3.1 Б.КДәптермен жұмыс.1-тапсырма:№ 54 (тиісті сөзді қойып көшіріп жазу) «Спорт комментаторы» ойыны. (дыбыссыз видеоны хабарлау) |
Жұмыс дәптері
видеоролик |
Сергіту сәті2 минут | «Қар лақтыру» ойыныЕрежесі: Топ мүшелері бүгінгі сабаққа қатысты бір сұрақты параққа жазады, парақты умаждап, келесі топқа лақтырады.. Осылайша барлық топ жұмыс жасайды. | Парақ, қалам |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | ІҮ КЕЗЕҢ4.1 Б.К1-тапсырма: (Ж.Ж)№ 56 (жатқа жазу)Экранға жаңылтпашты шығару, оқып алған соң, сөндіріп, жатқа жаздыру.Экранды қосу, сағат тілімен дәптерлерін алмастыру, бірін-бірі тексеру.Қатесіз жұмыс-«Алтын» жетон1 қате – «Күміс» жетон2 қате – «Қола» жетон
|
Мультипроектор
Жетондар
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | 1. «Алтын», «күміс», «қола» жетондармен бағаланады;2. «Жүлделер қоржыны» тақтасы ілінеді; (маркермен тақтаға қорытындыны жазып отырамын)3.Жүлделер сапасы мен санына сәйкес қорытындылап, топтарға жүлделі орындар мен медальдар беріледі
Көңіл-күй лайктері арқылы сабаққа көзқарасын білдіреді. Өз есімдері жазылған қыстырғышты тиісті «Лайк» таңбасына апарып қыстырады | КонтейнерлерЖетондар«Жүлделер қоржыны» тақтасы
ЛайктерҚыстырғыштар |
Үйге тапсырма: №55,25-бетте. |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Менөз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |