Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ, Т) 1-
тапсырма «Еркін
әңгіме»
әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс
болады.
А)
33-жаттығу.
«Бір минут» атты мәтінді
тыңдайық.
- Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріңе сұрақ қойып, жауап
беріңдер.
-
Мәтіндегі негізгі ойды
анықта.
- Талғат бір минуттың да рөлі
бар екенін түсінді ме? Оны түсінуге не себеп
болды?
- Мәтін мазмұнына өз ойыңды
қысқаша жаз.
- Мәтіндегі қарамен берілген
сөздердің жазылуына назар аудар. Бұл
сөздердің
түбірін тауып, жазуда қалай
өзгергенін
айтып
көр.
Ә) Анықтамамен
жұмыс:
Қосымша жалғанғанда кейбір
түбір сөздердің жазылуы өзгереді:
кітап – кітабы, парақ –
парағы, әріп – әрпі, халық –
халқы
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
- Мәтін мазмұнына қатысты өз
пікіріңді айт.
Сергіту сәтінде нейро
жаттығу жасау.
(Т, Д) 2-тапсырмада
дәптермен жұмыс жүзеге
асырылады.
34-жаттығу.
Суреттегі сөздерді
жұптастырып жаз.
- Жұптасқан сөздерді салыстырып, түбір сөздің жазылуын
өзгерткен қосымшаны ата.
Ерік-еркі, орын-орны,
көрік-көркі.
Саралаудың
«Қарқын» тәсілі жүзеге
асады.
Қарқынды
оқушыға:
- Тапсырмаға сай келетін
мысалдар ойластырып жаз.
Қосымша тапсырма
ҚБ
-
Терме
диктант
-
Әр топ тақырыптық сөздерді
«Сөздер банкісіне» басқа сөздерді «қоқыс жәшігіне» бөліп
салады
|
Мәтінді тыңдап, тапсырманы
орындайды. Анықтама-ларды жаттайды.
Нейро жаттығу жасап
сергиді.
Тапсырманы орындайды.1
Түбірлес
сөздерді теріп жазады.
|
Дескриптор:
-
мәтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады, жауап
береді -1
балл.
-
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды -1
балл.
-
Кейіпкер жайлы пікір
білдіреді-1балл.
-Мәтін мазмұнына өз ойын
жазады-1балл.
-Қарамен берілген
сөздердің
түбірін тауып, жазуда қалай
өзгергенін
анықтайды, қорытынды
жасайды-1балл.
Дескриптор:
-
Суреттегі сөздерді
жұптастырып жазады
-2балл.
-
Жұптасқан сөздерді
салыстырып, түбір сөздің жазылуын өзгерткен қосымшаны
атайды -3
балл.
Дескриптор:
-Түбірлес сөздерді теріп жазады 1 балл.
- тақырыптық сөздерді
ажыратады 1
балл
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
|