Сабақтың
басы
3 мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы
жүреді.
Топқа бөлгенде «Пазл»
әдісі арқылы сурет бөліктерін алып
бөлінеді. Топта сурет құрастырады.
Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты
ашу:
А) Үйге берілген оқу
тапсырмасы:
Түбір, туынды сөздерге
мысалдар жазу.
Ә) «Сұрақтар ілмегі»
әдісі:
-Өткен сабақта қандай тақырып
өттік?
-Туынды сөз туралы анықтаманы кім
біледі?
-Ендеше бүгінгі сабағымызда да
түбір сөз бен туынды сөзді ажырату үшін тапсырмалар
орындаймыз.
|
Жақсы тілек айтады.
Сурет бөлшектерін алып, топқа
бірігеді.
Суретті құрастырады.
-
Сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты
ашады.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
|
Сабақтың ортасы
20
мин
2
мин
17
мин
|
(Т,
Д) «Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі.
18-жаттығу. «Ұтымды жауап»
оқы.
-Мәтін кім
туралы?
-Ә.
Қастеев туралы не білесің?
-Ол неліктен солай жауап
берді?
-Ә. Қастеевтің Н.Г. Хлудовқа
берген жауабын топта талқыла.
-Мәтін кімнің атынан баяндалып
тұр?
-Мәтіннен туынды сөздерді тап.
-Жаңа топқа бөлінгенде құрастырған суреттер
кімдікі деп ойлайсыңдар?
19-жаттығу.
Мақалдың қатесін түзеп жаз.
білімді жастан ақыл
шығар,
Ақылды қарттан нақыл
шығар
-Туынды сөздерді тауып, оларды
сөз құрамына талда.
- Мақалдың мағынасын қалай түсінгеніңді
айт.
Саралау тәсілі
«Тапсырма» арқылы
жүргізіледі.
Кейбір
оқушыға:
- Мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастырып, оған жауап бер.
Сергіту жаттығуы: «Жаяу»
әні.
(Д,
Ж) «Ойлан, тап» ойыны,
дәптермен жұмыс.
20-жаттығу.
Берілген жұрнақтарды қандай
сөздерге қосып жаңа сөз жасауға
болады?
Аспаз, өнерпаз, дауылпаз, қойшы, сиыршы,
ойыншы,кітапхана, дәріххана, асхана, талапкер,
әуесқой.
- Жаңа сөздердің мағынасын
түсіндір.
Ә) Түбір, туынды сөздерге
мысалдар жаз.
|
-Мәтінді оқиды.
-Сұрақтарды топта талқылап, жауап
береді.
Мақалдың қатесін түзеп жазады.
Туынды сөздерді тауып, оларды сөз құрамына
талдайды.
Билеп сергиді.
Жұрнақтар қосып жаңа сөз
жасайды, мағынасын түсіндіреді.
Түбір, туынды сөздерге мысалдар
жазады.
|
Дескриптор:
- Ә. Қастеев туралы
әңгімелейді-1балл.
- Ә. Қастеевтің Н.Г. Хлудовқа
берген жауабы туралы ой
бөліседі-1балл.
- Мәтіннен туынды сөздерді табады, сөз құрамына
талдайды-1балл.
- Мақалдың қатесін түзеп
жазады-1балл.
-Мақалдың мағынасын
ашады-1балл.
Дескриптор:
- Берілген жұрнақтарды қосып
жаңа сөз жасайды-2балл.
-
Жаңа сөздердің мағынасын
түсіндіреді-1балл.
-
Түбір, туынды сөздерге
мысалдар жазады-2балл.
|
Оқулық, дәптер
|