Материалдар / Ашық сабақ. Түйнекжемістілер мен тамыржемістілерді өңдеу және турау тәсілдері.

Ашық сабақ. Түйнекжемістілер мен тамыржемістілерді өңдеу және турау тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Аспаз мамандығы бойынша тағам дайындау пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2023
297
1 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Теориялық, практикалық сабақ жоспары.


Өтетін күні: 14.09.2023 ж. Топ № А-12

Пән: Тағам дайындау технологиясы

Сабақтың тақырыбы: Түйнекжемістілер мен тамыржемістілерді өңдеу және турау тәсілдері.

а) Білімділік: Түйнекжемісті мен тамыржемісті көкөністерді өңдеуге және турау тәсілдеріне үйрету.

ә) Дамытушылық: Шикізатты үнемдеп және жабдықтарды ұқыпты пайдаланып техника қауіпсіздік ережелері мен санитарлық нормаларды сақтауға баулу.

б) Тәрбиелік: Таңдап алған мамандығын бағалай білуге, жауапкершілікке, жолдастарына көмек көрсетуге тәрбиелеу.

Сабақтың өтетін орны:

Сабақты әдісі: Топпен жұмыс

Сабақтың түрі: Біріктірілген.

Пәнаралық байланыс: Азық – түлік тауарларын тану, тағам дайындау технологиясы, тамақтану физиологиясы, санитария мен гигиена негіздері..

Қолданылатын әдебиеттер: «Аспаздық» Г.Е.Бесімбаев, Е.Б.Бесімбаева «Фолиант» 2015 ж. 19-24 бет

Көрнекілік құралдар: Интерактивті тақта, слайдтар, нұсқау карталары, бейнематериалдар, үлестірмелі материалдар, бағалау парақшалары, себеттер, түрлі- түсті қалам, постер, стикерлер, смайликтер

Құрал жабдықтар: ыдыс- аяқтар, маркіленген пышақтар, маркіленген тақтайшалар, және т.б

Сабақта қолданылатын әдіс- тәсілдер: «Көңіл күй күнделігі», «Сұрақ бізден, жауап сізден», «Смайликтермен бағалау», «Бағдаршаммен бағалау», «Полиглот», «Сәйкестендіру», «Бумеранг» әдісі, «Шаттық шеңбер ойыны», «Атаулар туралы 3 сұрақ» әдісі, «Сыни тұрғыдан ойлау» әдісі, «АКТ» стратегиясы, Аукцион, Ойын, «Пайдалы кеңес» бағдарламасы

Өнім: түйнекжемістілер мен тамыржемістілер.


Сабақтың барысы:


Р/с:

Мұғалімнің іс - әрекеті

Студенттің іс - әрекеті

Қолданылған ресурстар

I бөлім

1

Ұйымдастыру

Психологиялық тренинг «Көңіл күй күнделігі» әдісі


Көңіл – күйлерін көрсету


АКТ

2

Үй тапсырмасын сұрау

«Сұрақ бізден, жауап сізден» әдісі

1.Көкөністердің сапасын органолептикалық әдіспен қалай анықтаймыз?




Тақтаға шығып қарама – қарсы тұрып

бір – бірлерінің сұрақтарына жауап береді



АКТ





2. Азық – түлік өнімдерінің технологиялық өңдеудің қандай топтары бар?

3. Алғашқы өңдеу дегеніміз не?

4. Механикалық аспаздық өңдеуге не жатады?

5. Азық – түлік өнімдерін гидромеханикалық өңдеудің үрдістерін атау.


Үй тапсырмасын бағалау

«Смайлик» әдісі












«Смайлик» арқылы бір – бірлерін бағалау












Смайликтер

3

Жаңа сабақ барысы:

А) «Миға шабуыл» әдісі:

Сабақты бастамас бұрын себетте не жасырылғанын табу

Б) топқа бөліп аламын

С) таңдаған жеміс бойынша мінез - құлықтарына сипаттама беру


Әр топқа берілген себеттің ішіндегі құпия затты табу


түйнекжемістілер мен тамыржемістілерді таңдау арқылы топқа бөлінеді


Себет, түйнекжемістілер мен тамыржемістілер


Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсету

«Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі

Бейнеролик арқылы сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды

АКТ


Топтық жұмыс:

Жоспар бойынша таңдаған көкөністері туралы постер

қорғайды

  1. Жалпы сипаттама беру

  2. Алғашқы өңдеу

  3. Кесінділеу түрлері

  4. Аспаздықта қолданылуы


I топ «Картоп туралы»

II топ «Сәбіз туралы»

III топ «Қызылша туралы»


Плакаттар, түрлі – түсті қаламдар


Бағалау

«Бағдаршам» әдісі

«Бағдаршам» арқылы бір – бірлерін бағалау

Бағдаршам


Сергіту сәті

«Полиглот» әдісі:

Үстіне тігіп көк шатыр,
Астында қызғылт дәу жатыр.
(Қызылша, свекла, beard)


Жаздай інге тығылып,
Жатқан қызыл түлкіні
Құйрығынан суырып,
Әкелді әжем бір күні.
(Сәбіз, морковь, carrot)


Формы бар домалақ,
Көміп қойдым сығалап,
Жақсы болса тұрмысы,
Шығады екен қоғалап.
Бес ай тамам біткенде,
Қаптап алдым құмалақ.
(Картоп, Картоп, Potatoes)


Жұмбақтардың шешемін үш тілде айту


Жұмбақтар





Теория бөлімін қорытындылау

«Бумеранг» әдісі

Тақырып бойынша мұғалімге сұрақ дайындайды.

Парақтар мен қалам


Бағалау

«Бағдаршам» әдісі

Бағдаршам

II бөлім

Практикалық бөлім Ойын «Тамыржемісті және түйнекжемісті көкөністерді жинау»



«Аукцион» ойыны


Қауіпсіздік ережесін қайталату


«Пайдалы кеңес» бағдарламасы


Қорапқа тамыржемісті және түйнекжемісті көкөністерді жинау


Аукционға қатысу




Пайдалы кеңестерді тыңдау


Жәшіктер, күректер, жіптер



Тамыржемісті, түйнекжемісті көкөністер


Негізгі бөлім

Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларын орындайды


Түйнекжемістілер мен тамыржемістілерді алғашқы өңдеуден өткізіп кесінділеу


ыдыс- аяқтар, маркіленген пышақтар, маркіленген тақтайшалар, арнайы киімдері


Практикалық бөлімді қорытындылау

Сәйкестендіру тапсырмасы



Берілген кестені сәйкестендіреді


Таратпа кестелер


Бағалау «Ишара» әдісі

«Ишара» арқылы бағалау

Ишаралар


Рефлекия «Бес саусақ» әдісі

Тақырыпты түсінген, түсінбегендерін бес саусақ үлгісіне жазып көрсетеді

Бес саусақ қималары мен плакат


Үйге тапсырма: «Түйнекжемістілер мен тамыржемістілерді өңдеу және турау тәсілдері» тақырыбын оқу, сөзжұмбақ құрастыру




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ