2-3
минут
|
Ұйымдастыру
Сәлемдесу,
түгендеу
Психологиялық
ахуал.
«Қар
кесектері» әдісі арқылы балалар
бір-біріне тілектерін
білдіреді.
|
Амандасады, сабаққа
назарын аударады.
Ақ қағазға тілектерін жазады,
бір-біріне лақтырып ойнайды.
|
«Басбармақ» әдісі арқылы бір-бірін
бағалайды
өздерін

|
А4
|
Сабақтың
басы:
(4-5
мин)
|
«Сиқырлы
сандар» бірлік, ондық, жүздік сандар
бойынша топқа бөлу.
Үй жұмысы. «wordwall»
қосымшасы арқылы
тексеріледі.
Сабақ мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар сандарды таңдап
топқаа бөлінеді.
Тыңдайды.
Талдайды.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
|
Қағаз
қиындылары
|
Сабақтың
ортасы:
30
мин
|
Сөздікпен
жұмыс:
Жаңа сөздермен
жұмыс
Патшайым- императрица,
царица
Тәрбиелейді-воспитать
Басқыншылық-грабитель
Қашып
құтылу-
Елші-посланник,
посол
көсем-вождь
Қайтыс
болады-умирает
Әскери іс қимыл-военная
действие
Семсер ұстап- владеть
мечем
Қалқыма көпір-плавующий
мост
мұнара-башня
Соғыс өнері- военное
искусство
Тұрмысқа шығу- выйти
замуж
Қызығушылықты
ояту.
«Миға
шабуыл» әдісі бойыншы wordwall
қосымшасында сөздер мен суреттерді сәйкестендіреді. Тірек сөздер
мен жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты
анықтайды
1-тапсырма
Оқылым.
Мәтінді оқиды.
Сұрақтарға жауап береді.
сұрақтарына жауап
береді.
1-топ. Тұмар
кім?
2-топ.қызды кім
тәрбиелеген?
3-топ. Кир қандай
ұсыныс жасайды?
Дисктриптор:
-
Мәтінді
оқиды.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
2-тапсырма
Мәтіндегі сандарды
сөзбен жазыңдар.
Сандар
|
жазылуы
|
642
|
Алды жүз қырық
екі
|
|
|
|
|
«Конверт» әдісі
арқылы.
Жазылым
3-тапсырма. Көп нүктенің орнына керек сөздерді қой.
Тірек сөздердің астын сыз.
1-топ.
1.Сақ патшайымы........
2.Анасы Томиристің сәби шағында ....... ........
.
2-топ
1.Кішкентай қызды әкесі .....
.
2. .......... семсер ұстап соғыс өнеріне жаттыға
бастаған.
3-топ.
1 ....... патшайымы Тұмар.
2. Алты жасында ........ ұстап соғыс өнеріне жаттыға
бастаған.
Кірек сөздер: қайтыс болады, Тұмар, алты жасында,
тәрбиелейді, семсер.
Дискриптор:
4. тапсырма. Тиісті әріптерді қойып
жаз.
1.топ. Са.., же..ген, т..рбиелейді
2. топ. ...кесі, ..айтыс болады,
к..сем
3-топ хал..ының,к..шкентай,
со..ыс
Дискриптор.
|
Жаңа сөздерді
тыңдайды, оқиды, мұғалім соңынан
қайталайды.
Жаңа сөздерді сөздік
дәптерге жазады.
Сөз бен суретті
сәйкестендіреді. Сұрақтарға жауап
береді.
Мәтінді оқиды.
Сұрақтарға жауап береді.
Көп нүктенің орнына
керек сөздерді қояды. Тірек сөздердің астын
сызады
Қорғайды.
Тиістіәріптерді
қойып жазады. Дыбысталуын дұрыс
айтады.
|
Бағалау парағы
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
«Шапалақ»
әдісі

«Бағдаршам» әдісі арқылы бір-бірін
бағалайды

Жасыл- барлығы
дұрыс
Сары-
1-2
қате
бар
Қызыл-3-тен көп
қате
|