Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдары 9кл биология
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
9.3D Тұқым
қуалаушылық пен өзгергіштік
заңдылықтары
Білім беру
ұйымы
Қарғалы №2 мамандандырылған
лицей
Педагогтің
аты-жөні
Ихсанова Ельнур
Орынбековна
Күні
Сыныбы:
9
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы
Моногибридті будандастыру. Г
Мендель заңдары
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты:
9.2.4.2 - моногибридті
будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер
шығару;
Сабақтың
мақсаты:
-Гибридологиялық
будандастыру,моногибридтік будандастыру ерекшеліктерін
талдау
-моногибридтік будандастыруға
генетикалық есептеулер жүргізу арқылы ұрпақтардың генотипі мен
фенотипіне болжау жасау
Сабақтың
барысы:
Сабақ кезеңі /
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
3
минут
«Мені не үшін
сыйлайсың?» аттыпсихологиялық
ахуалжүргізеді.
Мұғаліммен
амандасады.
Жұпта бірін бірі не үшін
сыйлайтынын айтып, көңілдері
көтеріледі.
5
минут
6
мин
Үй тапсырмасын
тексеруGoogle
Формыплатформасындасұрақтарға жауап
береді.
Оқыту
түрі:Жеке
жұмыс
Тапсырма.Өткен тақырып бойынша берілген
сұрақтарға жауап
беріңіздер.
-Г Мендельдің қай
мақаласы генетиканың жеке ғылым ретінде негізі қалануына септігін
тигізді?
- Г. Мендель зерттеу
нысаны ретінде қандай өсімдікті алды
?
- Г Мендель бұршақты
таңдаудағы негізгі
себебі?
-Г Мендельдің бірінші
және екінші,үшінші
заңы?
-Г Мендельдің өзінің
зерттеулерінде қолданған
әдісі?
Оқыту түріТоптықжұмыс
әдісі:
Проблемалық
тәсілі
«мұғалім-оқушы»
Тапсырма:7- 8- сыныпта
өткен «Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік » тақырыбына байланысты
сұрақтарды топта талқылаңыздар
Суреттер мен сандардың сырын
аш
Адам-46 - Тарақан -48
Ит-78 -
Сазан балық -104
Дескриптор
Тұқым қуалаушылық туралы
айтады-1б
өзгергіштік себебін
түсіндіреді -1б
хромосома,днк мен ген
арасындағы байланысты талдайды-1б
әр түрдің өзінне тән
хромосомасының болу себебін түсіндіреді-1б
Жаңа сабақтың тақырыбын
таныстыру. Мақсатын, оқушыларға
болжату.
Оқушының алдына міндет
қою.
Жаңа тақырыпқа
байланыстытапсырмалар орындау
барысында белгілі бір тұжырымды ортаға салу, қорытынды
шығару.
Өткен тақырып
бойынша сұрақтарға жауап бере отырыпGoogle
Формыплатформасы арқылы білімдерін
тексереді.
Үй тапсырмасымен байланыстыра
отырып спиральді білім беру қағидатымен 7- 8- сыныпта өткен
«тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік» тақырыбына байланысты сұрақтарды
топта талқылайды.
Сабақ мақсатын өздері болжап
айтады, мұғалімнің көмегімен
толықтырады
Google
Формыплатформасы арқылы
бағаланады.
Түрі-Өзін-өзі бағалау
Үй жұмысын бағалау арқылы
оқушылардың өткен сабақ бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне
мониторинг жүргізіп, кері байланыс
беріледі.
дескриптор:
5 сұраққа толық
дұрыс жауап
-2
балл
4-3 сұраққа толық
дұрыс жауап
-1
балл
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
топтарға
талқылауға өте
белсенді қатысып отырған топ мүшелеріне ынталандыру мақсатында 1
балл қойылады
слайд
1-2
слайд3
Сабақтың
ортасы
10
минут
Оқыту
түрі:жұптық
жұмыс.
№1 тапсырма.
«Оқы,ойлан,бөліс»
Генетикалық таңбалар шартты
белгілері
Дескриптор
Кестеде берілген әр белгіні
анықтайды
ЕБҚ оқушыға
тапсырма
Генетикалық таңбалардың шартты
белгілерінің дайын жауаптарымен сәйкестендіру тапсырмасы
беріледі
Талқылау
сұрақтары:
1/Моногибридті будандастыру
дегеніміз не ?
2/Г Мендель бірінші
тәжірибесінде бұршақтың қандай белгісін зерттеді
?
3/Басымдық заңы
бойынша доминантты аллель және рецессивті аллельге не жатады
?
4/Зигота мен
гаметадағы хромосомалар жиынтығы қалай аталады
?
5/Генотип пен
фенотип деген генетикалық терминдерге сипаттама бер
?
6/Белгілердің
ажырауының сандық қатынасы генотип пен фенотип бойынша қандай
?
7/Басымдылық заңы
бойынша F1ұрпақтың генотипі пен фенотипі
қандай болады?
8/ Генетикалық
есептеулерде қолданылатын тор қалай аталады
?
Дағды:Тыңдай білу, ұжымдық шешім қабылдау, бір бірімен
байланысқа түсу, талдау, қарым-қатынас, болжай алу, алған ақпаратты
жүйелеу дағдысы
қалыптасады
Жұмыс дәптерге
қажетті мәліметтерді жазады
Топтық тапсырманы
орындайды.
Кестені
толтырады.
қалыптастырушы бағалау ауызша
жүргізіледі.
әр дұрыс жауапқа 1
балл
Үлестірме
қағаздар
10
минут
Сабақты
бекіту
4мин
Мақсатқа
оралу:моногибридтік будандастыруға
генетикалық есептеулер жүргізу арқылы ұрпақтардың генотипі мен
фенотипіне болжау жасау
Оқыту түрі: Жұптық
жұмыс«Көршіңмен
бөліс»
Иллюстрациялық
есептер
№1 тапсырма.
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз