Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдары 9кл биология
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
9.3D Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары |
Білім беру ұйымы |
Қарғалы №2 мамандандырылған лицей |
Педагогтің аты-жөні |
Ихсанова Ельнур Орынбековна |
Күні |
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Моногибридті будандастыру. Г Мендель заңдары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
9.2.4.2 - моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару; |
Сабақтың мақсаты: |
-Гибридологиялық будандастыру,моногибридтік будандастыру ерекшеліктерін талдау -моногибридтік будандастыруға генетикалық есептеулер жүргізу арқылы ұрпақтардың генотипі мен фенотипіне болжау жасау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі / Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 минут |
«Мені не үшін сыйлайсың?» атты психологиялық ахуал жүргізеді. |
Мұғаліммен амандасады. Жұпта бірін бірі не үшін сыйлайтынын айтып, көңілдері көтеріледі.
|
|
|
5 минут 6 мин |
Үй тапсырмасын тексеру Google Формы платформасында сұрақтарға жауап береді. Оқыту түрі: Жеке жұмыс Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіздер.
-Г Мендельдің қай мақаласы генетиканың жеке ғылым ретінде негізі қалануына септігін тигізді? - Г. Мендель зерттеу нысаны ретінде қандай өсімдікті алды ? - Г Мендель бұршақты таңдаудағы негізгі себебі? -Г Мендельдің бірінші және екінші,үшінші заңы? -Г Мендельдің өзінің зерттеулерінде қолданған әдісі?
Оқыту түрі Топтық жұмыс әдісі: Проблемалық тәсілі «мұғалім-оқушы» Тапсырма:7- 8- сыныпта өткен «Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік » тақырыбына байланысты сұрақтарды топта талқылаңыздар Суреттер мен сандардың сырын аш
Адам-46 - Тарақан -48 Ит-78 - Сазан балық -104
Дескриптор
Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру. Мақсатын, оқушыларға болжату. Оқушының алдына міндет қою. Жаңа тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындау барысында белгілі бір тұжырымды ортаға салу, қорытынды шығару. |
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере отырып Google Формы платформасы арқылы білімдерін тексереді.
Үй тапсырмасымен байланыстыра отырып спиральді білім беру қағидатымен 7- 8- сыныпта өткен «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік» тақырыбына байланысты сұрақтарды топта талқылайды. Сабақ мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады |
Google Формы платформасы арқылы бағаланады. Түрі- Өзін-өзі бағалау Үй жұмысын бағалау арқылы оқушылардың өткен сабақ бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне мониторинг жүргізіп, кері байланыс беріледі. дескриптор:
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан топтарға қалыптастырушы бағалау ауызша жүргізіледі. «Жарайсың» «Керемет», «Жақсы» деген мадақтау сөздерді қосып ынталандыру.
талқылауға өте белсенді қатысып отырған топ мүшелеріне ынталандыру мақсатында 1 балл қойылады |
слайд 1-2 слайд3
|
Сабақтың ортасы 10 минут |
Оқыту түрі: жұптық жұмыс. №1 тапсырма. «Оқы,ойлан,бөліс» Генетикалық таңбалар шартты белгілері Дескриптор Кестеде берілген әр белгіні анықтайды ЕБҚ оқушыға тапсырма Генетикалық таңбалардың шартты белгілерінің дайын жауаптарымен сәйкестендіру тапсырмасы беріледі Талқылау сұрақтары: 1/Моногибридті будандастыру дегеніміз не ? 2/Г Мендель бірінші тәжірибесінде бұршақтың қандай белгісін зерттеді ? 3/Басымдық заңы бойынша доминантты аллель және рецессивті аллельге не жатады ? 4/Зигота мен гаметадағы хромосомалар жиынтығы қалай аталады ? 5/Генотип пен фенотип деген генетикалық терминдерге сипаттама бер ? 6/Белгілердің ажырауының сандық қатынасы генотип пен фенотип бойынша қандай ? 7/Басымдылық заңы бойынша F 1 ұрпақтың генотипі пен фенотипі қандай болады? 8/ Генетикалық есептеулерде қолданылатын тор қалай аталады ? Дағды: Тыңдай білу, ұжымдық шешім қабылдау, бір бірімен байланысқа түсу, талдау, қарым-қатынас, болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы қалыптасады |
Жұмыс дәптерге қажетті мәліметтерді жазады Топтық тапсырманы орындайды. Кестені толтырады.
|
қалыптастырушы бағалау ауызша жүргізіледі.
әр дұрыс жауапқа 1 балл |
Үлестірме қағаздар |
10 минут Сабақты бекіту 4мин |
Мақсатқа оралу: моногибридтік будандастыруға генетикалық есептеулер жүргізу арқылы ұрпақтардың генотипі мен фенотипіне болжау жасау Оқыту түрі: Жұптық жұмыс «Көршіңмен бөліс» Иллюстрациялық есептер №1 тапсырма.
450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |