Сабақ тақырыбы: Тұрақты
магниттер. Жер және Аспан денелерінің магнит
өрісі.
|
Мектеп : «Түркістан»
ЖОМ
|
Күні:
03.03.2016ж.
|
Мұғалімнің аты-жөні: Р.
Турешова
|
Сыныбы: 8
«А»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары):
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
Тұрақты магниттер. Тұрақты
магниттердің магнит өрісі. Жердің магнит өрісі. Аспан денелерінің
магнит өрісі жайлы мағлұмат
алады.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
Магнит өрісі кұш сызықтарының
тұйықталған сызықтар екенін және магнит күш сызықтарының бағытын
анықтай алады.
|
Кейбір
оқушылар:
|
Магнит өрісі кұш сызықтарының
тұйықталған сызықтар екенін және магнит күш сызықтарының бағытын
тәжірибе жасау арқылы дәлелдей
алады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқылым:
|
Магнит өрісі- магнитное поле-
magnetic fieId.Тұрақты магниттер-устойчивые магниты- permanent
magnetis.Магнит полюсі-магнитные полюс - magnetic poIes .Жолақ
магнит- магнит-полоска - bar magnet.Таға магнит -магнит-подкова-arc
magnet.
|
Жазылым:
|
Даптерлеріне термин сөздердің
баламасын түсіреді.
|
Айтылым:
|
Термин сөздердің баламаларын
айтады.
|
Тыңдалым
:
|
Термин сөздердің баламасын
есте сақтау дағдысын
қалыптастырады.
|
Алдыңғы
оқу
|
|
Әр түрлі ортадағы электр
тогы.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Бағалау
түрі
|
Ресурстар
|
Мұғалімнің іс-
әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Кіріспе
|
3мин
|
Сәлемдесу ,
түгелдеу.
Сыныпта оқушылармен
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
|
Оқушылар шеңберге тұрып Әр
оқушыға А4 парағын беремін оқушылар бірігіп құбыр жасау арқылы
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады.
|
-
|
А4
парағы
|
|
2
мин
|
Оқушыларды сурет бөліктері
арқылы топқа бөлу.
|
Оқушылар сурет
бөліктері арқылы топқа
білінеді.
I топ «Амперметр»
тобы
II топ «Вольтметр»
тобы
III топ «Реостат»
тобы
|
Смайликтер
арқылы
|
Амперметр,Вольтметр,
Реостат
|
|
5
мин
|
Мұғалім оқушыларға «Веер»
әдісін қолдана отырып үйге берілген тапсырманы «Әр түрлі ортадағы
электр тогы» еске түсіру дағдысын
қалыптастырады.
|
Мұғалім оқушыларға «Веер»
әдісін үйге берілген тапсырма ретінде тақырып «Әр түрлі ортадағы
электр тогы» еске түсіру дағдысын
қалыптастырады
|
Смайликтер арқылы бағалау .
Бағалау парақшалары арқылы
бағалау
|
8 сынып
оқулығы
Қосымша
материалдар.
|
Таныстырылым
|
5
мин
|
Мұғалім жаңа тақырыпты айтып
оның мақсатымен таныстырады және тақырыпқа байланысты видео ролик
көрсетеді.
|
Оқушылар жаңа тақырыппен
танысып видео роликті
көреді.
|
|
Слайд,
видеоролик.
|
Негізгі
бөлім
|
15
мин
|
(Жаңа сабақ) «Ойлан, Бірік,
Бөліс» әдісі бойынша Тұрақты магниттер. Тұрақты магниттердің магнит
өрісі. Жердің магнит өрісі. Аспан денелерінің магнит өрісі
тақырыбын мағыналық бөлігіне қарай бөліп
беремін.
|
Әр топ мүшелеріне
берілген тақырыпты мағыналық бөлікке бөлініп беріледі
.
I топ Тұрақты
магниттер.Тұрақты магниттердің магнит
өрісі.
II топ Тұрақты
магниттердің магнит өрісіне тәжірибе
жасау.
III топ Жердің магнит
өрісі.Аспан денелерінің магнит тақырыбына постер
жасау.
|
Смайликтер арқылы бағалау .
Бағалау парақшалары арқылы
бағалау
|
Маркер. Плакат
Магниттер.
|
Қорытындылау
|
10 мин
|
Мұғалім «Балмұздақ»
әдісі арқылы ауызша есептер шығаруды
ұсынады.
№1237 №123 №1239
№1240№1241
|
Оқушылар Лукашик кітабындағы ауызша
есептерді шығарады.
№1237 №123 №1239
№1240№1241
|
Смайликтер арқылы бағалау .
Бағалау парақшалары арқылы
бағалау
|
Лукашик
кітабы
|
Бағалау
|
2
мин
|
Әр топтар бір-бірлерін
смайликтер арқылы бағалайды және топ мүшелерін бағалау парақтары
арқылы бағалауды ұсынады.
|
Әр топтар бір-бірлерін
смайликтер арқылы бағалайды және топ басшы топ мүшелерін бағалау
парақшалары арқылы
бағалайды.
|
Бағалау
парақшалары.
|
|
Рефлексия кері
байланыс
|
2
мин
|
«Сенім ағашы» әдісімен кері
байланыс жасауды ұсынады.
|
Оқушылар стикерді толтырады
және сенім ағашына
жабыстырады.
|
|
|
Үйге
тапсырма
|
1
мин
|
§52,53
ОҚУ.
|
Қосымша мәлімет жинақтап
келу.
|
|
|
Рефлексия
Сабақ оқу
мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары тиімді болды
ма?
Мен берген уақыт
ішінде үлгерді ме?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі ұяшыққа
сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
|
Қорытынды
бағамдау
|
|