Сабақ тақырыбы: Тұрақты магниттер. Жер және Аспан денелерінің магнит өрісі. | Мектеп : «Түркістан» ЖОМ |
Күні: 03.03.2016ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Р. Турешова |
Сыныбы: 8 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | Тұрақты магниттер. Тұрақты магниттердің магнит өрісі. Жердің магнит өрісі. Аспан денелерінің магнит өрісі жайлы мағлұмат алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі: | Магнит өрісі кұш сызықтарының тұйықталған сызықтар екенін және магнит күш сызықтарының бағытын анықтай алады. |
| Кейбір оқушылар:
| Магнит өрісі кұш сызықтарының тұйықталған сызықтар екенін және магнит күш сызықтарының бағытын тәжірибе жасау арқылы дәлелдей алады. |
Тілдік мақсат | Оқылым: | Магнит өрісі- магнитное поле- magnetic fieId.Тұрақты магниттер-устойчивые магниты- permanent magnetis.Магнит полюсі-магнитные полюс - magnetic poIes .Жолақ магнит- магнит-полоска - bar magnet.Таға магнит -магнит-подкова-arc magnet. |
| Жазылым: | Даптерлеріне термин сөздердің баламасын түсіреді. |
| Айтылым: | Термин сөздердің баламаларын айтады. |
| Тыңдалым : | Термин сөздердің баламасын есте сақтау дағдысын қалыптастырады. |
Алдыңғы оқу |
| Әр түрлі ортадағы электр тогы. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Бағалау түрі | Ресурстар |
| Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Кіріспе | 3мин | Сәлемдесу , түгелдеу.Сыныпта оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. | Оқушылар шеңберге тұрып Әр оқушыға А4 парағын беремін оқушылар бірігіп құбыр жасау арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. | - | А4 парағы |
| 2 мин | Оқушыларды сурет бөліктері арқылы топқа бөлу. | Оқушылар сурет бөліктері арқылы топқа білінеді.I топ «Амперметр» тобы II топ «Вольтметр» тобыIII топ «Реостат» тобы
| Смайликтер арқылы | Амперметр,Вольтметр, Реостат |
| 5 мин | Мұғалім оқушыларға «Веер» әдісін қолдана отырып үйге берілген тапсырманы «Әр түрлі ортадағы электр тогы» еске түсіру дағдысын қалыптастырады. | Мұғалім оқушыларға «Веер» әдісін үйге берілген тапсырма ретінде тақырып «Әр түрлі ортадағы электр тогы» еске түсіру дағдысын қалыптастырады | Смайликтер арқылы бағалау . Бағалау парақшалары арқылы бағалау | 8 сынып оқулығыҚосымша материалдар. |
Таныстырылым | 5 мин | Мұғалім жаңа тақырыпты айтып оның мақсатымен таныстырады және тақырыпқа байланысты видео ролик көрсетеді. | Оқушылар жаңа тақырыппен танысып видео роликті көреді. |
| Слайд, видеоролик. |
Негізгі бөлім | 15 мин | (Жаңа сабақ) «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі бойынша Тұрақты магниттер. Тұрақты магниттердің магнит өрісі. Жердің магнит өрісі. Аспан денелерінің магнит өрісі тақырыбын мағыналық бөлігіне қарай бөліп беремін. | Әр топ мүшелеріне берілген тақырыпты мағыналық бөлікке бөлініп беріледі . I топ Тұрақты магниттер.Тұрақты магниттердің магнит өрісі. II топ Тұрақты магниттердің магнит өрісіне тәжірибе жасау. III топ Жердің магнит өрісі.Аспан денелерінің магнит тақырыбына постер жасау. | Смайликтер арқылы бағалау . Бағалау парақшалары арқылы бағалау | Маркер. Плакат Магниттер. |
Қорытындылау | 10 мин | Мұғалім «Балмұздақ» әдісі арқылы ауызша есептер шығаруды ұсынады.№1237 №123 №1239 №1240№1241 | Оқушылар Лукашик кітабындағы ауызша есептерді шығарады.№1237 №123 №1239 №1240№1241 | Смайликтер арқылы бағалау . Бағалау парақшалары арқылы бағалау | Лукашик кітабы |
Бағалау | 2 мин | Әр топтар бір-бірлерін смайликтер арқылы бағалайды және топ мүшелерін бағалау парақтары арқылы бағалауды ұсынады. | Әр топтар бір-бірлерін смайликтер арқылы бағалайды және топ басшы топ мүшелерін бағалау парақшалары арқылы бағалайды. | Бағалау парақшалары. |
|
Рефлексия кері байланыс | 2 мин | «Сенім ағашы» әдісімен кері байланыс жасауды ұсынады. | Оқушылар стикерді толтырады және сенім ағашына жабыстырады. |
|
|
Үйге тапсырма | 1 мин | §52,53 ОҚУ.
| Қосымша мәлімет жинақтап келу. |
|
|
РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берген уақыт ішінде үлгерді ме?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
|
Қорытынды бағамдау
|
|