Материалдар / Ашық сабақ Тұрақты магниттер. Жер және Аспан денелерінің магнит өрісі.

Ашық сабақ Тұрақты магниттер. Жер және Аспан денелерінің магнит өрісі.

Материал туралы қысқаша түсінік
физика пәнінің мұғалімдеріне сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Тұрақты магниттер. Жер және Аспан денелерінің магнит өрісі.Мектеп : «Түркістан» ЖОМ
Күні: 03.03.2016ж.Мұғалімнің аты-жөні: Р. Турешова
Сыныбы: 8 «А»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:Тұрақты магниттер. Тұрақты магниттердің магнит өрісі. Жердің магнит өрісі. Аспан денелерінің магнит өрісі жайлы мағлұмат алады.


Оқушылардың басым бөлігі:Магнит өрісі кұш сызықтарының тұйықталған сызықтар екенін және магнит күш сызықтарының бағытын анықтай алады.


Кейбір оқушылар:

Магнит өрісі кұш сызықтарының тұйықталған сызықтар екенін және магнит күш сызықтарының бағытын тәжірибе жасау арқылы дәлелдей алады.
Тілдік мақсатОқылым:Магнит өрісі- магнитное поле- magnetic fieId.Тұрақты магниттер-устойчивые магниты- permanent magnetis.Магнит полюсі-магнитные полюс - magnetic poIes .Жолақ магнит- магнит-полоска - bar magnet.Таға магнит -магнит-подкова-arc magnet.


Жазылым:Даптерлеріне термин сөздердің баламасын түсіреді.


Айтылым:Термин сөздердің баламаларын айтады.


Тыңдалым :Термин сөздердің баламасын есте сақтау дағдысын қалыптастырады.
Алдыңғы оқу

Әр түрлі ортадағы электр тогы.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығуларБағалау түріРесурстар


Мұғалімнің іс- әрекетіОқушының іс-әрекеті



Кіріспе3минСәлемдесу , түгелдеу.Сыныпта оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Оқушылар шеңберге тұрып Әр оқушыға А4 парағын беремін оқушылар бірігіп құбыр жасау арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.-А4 парағы


2 минОқушыларды сурет бөліктері арқылы топқа бөлу.Оқушылар сурет бөліктері арқылы топқа білінеді.I топ «Амперметр» тобы II топ «Вольтметр» тобыIII топ «Реостат» тобы

Смайликтер арқылы Амперметр,Вольтметр, Реостат


5 минМұғалім оқушыларға «Веер» әдісін қолдана отырып үйге берілген тапсырманы «Әр түрлі ортадағы электр тогы» еске түсіру дағдысын қалыптастырады.Мұғалім оқушыларға «Веер» әдісін үйге берілген тапсырма ретінде тақырып «Әр түрлі ортадағы электр тогы» еске түсіру дағдысын қалыптастырадыСмайликтер арқылы бағалау . Бағалау парақшалары арқылы бағалау8 сынып оқулығыҚосымша материалдар.
Таныстырылым 5 минМұғалім жаңа тақырыпты айтып оның мақсатымен таныстырады және тақырыпқа байланысты видео ролик көрсетеді.Оқушылар жаңа тақырыппен танысып видео роликті көреді.

Слайд, видеоролик.
Негізгі бөлім15 мин(Жаңа сабақ) «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі бойынша Тұрақты магниттер. Тұрақты магниттердің магнит өрісі. Жердің магнит өрісі. Аспан денелерінің магнит өрісі тақырыбын мағыналық бөлігіне қарай бөліп беремін. Әр топ мүшелеріне берілген тақырыпты мағыналық бөлікке бөлініп беріледі . I топ Тұрақты магниттер.Тұрақты магниттердің магнит өрісі. II топ Тұрақты магниттердің магнит өрісіне тәжірибе жасау. III топ Жердің магнит өрісі.Аспан денелерінің магнит тақырыбына постер жасау.Смайликтер арқылы бағалау . Бағалау парақшалары арқылы бағалауМаркер. Плакат Магниттер.
Қорытындылау10 минМұғалім «Балмұздақ» әдісі арқылы ауызша есептер шығаруды ұсынады.№1237 №123 №1239 №1240№1241Оқушылар Лукашик кітабындағы ауызша есептерді шығарады.№1237 №123 №1239 №1240№1241Смайликтер арқылы бағалау . Бағалау парақшалары арқылы бағалауЛукашик кітабы
Бағалау2 минӘр топтар бір-бірлерін смайликтер арқылы бағалайды және топ мүшелерін бағалау парақтары арқылы бағалауды ұсынады.Әр топтар бір-бірлерін смайликтер арқылы бағалайды және топ басшы топ мүшелерін бағалау парақшалары арқылы бағалайды.Бағалау парақшалары.

Рефлексия кері байланыс2 мин«Сенім ағашы» әдісімен кері байланыс жасауды ұсынады.Оқушылар стикерді толтырады және сенім ағашына жабыстырады.



Үйге тапсырма1 мин§52,53 ОҚУ.

Қосымша мәлімет жинақтап келу.



РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берген уақыт ішінде үлгерді ме?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Қорытынды бағамдау





Тексерілді:---------------------------------------------- ДОІЖО
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ