Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Тұрғын үй интерьері, композициясы, сәндік жасаулар. 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: |
Мектеп: № 45 «Ақ Орда» мектеп-гимназиясы КММ |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Омарова Улбала |
|||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тұрғын үй интерьері, композициясы, сәндік жасаулар. |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушылардың кем дегенде 80 пайызы тұрғын үй интерьері, композициясы, сәндік жасаулар туралы мағлұмат ала отырып, «Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында жұмыс жасауды меңгеруі тиіс. |
|||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: |
|||||
«Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында тұрғын үйдің ішкі композициясына сәндік жасауларды қалай орналастыруды түсінеді. |
||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
||||||
«Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында тұрғын үйдің ішкі композициясына сәндік жасауларды қалай орналастыруды түсініп, мұғалімнің нұсқауымен берілген сарамандық тапсырманы орындауға қатысады. |
||||||
Кейбір оқушылар істей алады: |
||||||
«Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында тұрғын үйдің ішкі композициясына сәндік жасауларды қалай орналастыруды түсініп, берілген сарамандық тапсырманы мұғалімнің нұсқауынсыз орындай алады. |
||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
|||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||
Интерьер, композиция, интерьер композициясы, витраж, эстамп, гравюра. |
||||||
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер |
||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||
1. Интерьер, композиция туралы не білесіздер? 2. Сәндік жасауларға нелер жатады? |
||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||
1) Тұрғын үйдің ішкі көрінісін қалай сәндеуге болады? 2) Тұрғын үйге жиһаз орналастыру барысында нені назарға алу керек? |
||||||
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: |
||||||
|
||||||
Жетістік критерийлері: |
«Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында берілген сарамандық тапсырманы орындау арқылы тұрғын үйдің сәндік жасауларын орналастырады. |
|||||
Алдыңғы оқу |
Картина жасау |
|||||
Жоспар: «Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында тұрғын үйдің ішкі композициясына сәндік жасауларды орналастыру. |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар |
||||
Басы |
2 мин 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық Уықтар боп иіліп Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. Мен бүгін сіздерге сәттілік тілеймін. Рахмет! Түстерді таңдау арқылы топқа бөлінеді. 1-топ «Шеберлер» 2-топ «Дизайнерлер» 3-топ «Сәнгерлер» Үй тапсырмасын сұрау. «Кім жылдам» әдісі
6. «Ыстық батик» туралы ше? |
Топтасу Слайд |
|||
Ортасы |
5 мин
3 мин 10 мин 3 мин
5 мин |
Жаңа сабақты ашу мақсатында бейнеүзік көрсету. «Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасын қолдану «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды сұрақ арқылы диалогқа түсіру. 1. Сіздер бейнеүзіктен не көрдіңіздер? 2 . Бейнеүзікті көру арқылы не түсіндіңіздер? Жаңа сабақтың тақырыбы: Тұрғын үй интерьері, композициясы, сәндік жасаулар Дәптермен жұмыс. Оқулықпен жұмыс Интерьер – орынжайлардың ішкі біртұтас үйлесімділікте жинақтауға мүмкіндік беретін жоспарлаудың сәтті шешімі. Интерьер композициясы – жиһаз, шырақ, тұрмыстық жабдықтардың орналасуы мен өзара үйлесімділігі. Пәтердің белгілі бір өмірлік процестері өтетін жекелеген, ұйықтайтын, тамақтанатын, оқитын аумағы функционалдық аумақ деп аталады. Үй ішінің сәндік жасауына адам тұрмысына сән беретін кілемдер, ыдыс-аяқ, картиналар, музыкалық аппаратура сияқты пайдалы және сәндік элементтер кіреді. Суреттер, эстамп, репродукциялар, өрнектер - үй иелерінің ерекше мақтанышы. Оларды симметриялы және ассиметриялы орналастыруға болады. Эстамп - суретшінің немесе гравердің баспалық формамен орындаған қағаздағы қандайда бір бейненің суреті. Гравюра - ойма,өрнек, бедер (ойылған сурет), ағашқа жасалған өрнек арқылы оймалаудың әртүрлі әдістерімен орындалатын шығарма. Термин сөздер
«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі бойынша «Егер мен дизайнер болсам»деген тақырып бойынша «Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында топтық жұмыс орындаймыз. 1-топ. «Қонақ бөлмесі» интерьер композициясын жасау. 2-топ. «Ас үй бөлмесі» интерьер композициясын жасау. 3-топ. «Балалар бөлмесі» интерьер композициясын жасау. Жұптық жұмыс. «Бейнелік жады» ойыны Ойын шарты: Үй жиһаздарының бейнесі көрсетіледі. Аз уақыттан соң бейнелер жасырылып, әр жұп есінде қалған бейнелердің аттарын жазады. Ең көп есінде сақтаған жұп жеңімпаз атанады. Жеке жұмыс. «Оқулықпен жұмыс» сарамандық бөлім Үйдің ішкі көрінісіне сән беретін картина жасау. (110-бет) Тоқымасыз түскілем жасау. |
Интербелсенді тақта Бейнеүзік Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Ноутбуктер
Интербелсенді тақта
Оқулық, нұсқау картасы. Қажетті құралдар |
|||
Соңы |
5 мин 2 мин |
Сабақтың соңында білімдерін бекіту мақсатында «Конверт-сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. Рефлексия
Үйге тапсырма: 1) Жеке жұмысты аяқтап келу. 2) “Менің болашақ тұрғын үйім” эссе жазу. |
Плакат, маркер Стикерлер |
|||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||
Жеке жұмыс жасау барысында түсінбей отырған оқушыларға бағыт-бағдар беріп, нұсқау көрсетемін. Қабілеті жоғары оқушыларға күрделендірілген тест тапсырмаларын беремін. |
Критерий бойынша бағалау жүргізілді. |
Сызу, математика, әдебиет, тарих. Бейнеүзік, таныстырылым «Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық орта, Ноутбук, Интербелсенді тақта. |
||||
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Сабақтың мақсаты шынайы болды. Оқушылар «Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында жұмыс жасауды білді. Сарамандық бөлімде тоқымасыз түскілем тәсілімен мысық бейнесін жасауды үйренді. Сыныптағы ахуал өте жақсы болды. Оқушылар қызығушылықпен жұмыс жасады. Саралау шаралары тиімді болды. Берілген барлық тапсырмаларды (топтық, жұптық, жеке) оқушылар белсенді орындап шықты. Уақытты тиімді пайдаландым. Сабақ жоспарын құру барысында оқушылар қызығушылығын ояту үшін, «Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында тұрғын үйдің ішкі композициясына сәндік жасауларды қалай орналастыруды көрсеттім. Бейнеүзік және жұмыс жасау бағдарламасы түрінде. |
|||||
Қорытынды бағамдау |
||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. «Дизайн интерьера 3D» виртуалды компьютерлік программалық ортасында тұрғын үйдің ішкі композициясына сәндік жасауларды қалай орналастыруға болатынын үйренуі. 2. «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі бойынша сабақты жақсы түсінуі. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды диалогқа түсіру. 2. «Бейнелік жады» ойыны Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетінін білдім?
|