Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
5.1.2.3 қазақ халқының және
әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін
анықтау;
5.1.1.2 әлем
халықтары музыкалық аспаптарын жасалуы мен дыбысталуына қарай
топтастыру, салыстыру
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соң
|
Амандасу.
Оқушыларды түгендеу.
Оқушыларды сиқырлы шам арқылы
топқа бөлу
Сыныпқа
психологиялық ахуал орнату.
«Додекаэдр» әдісі
Үй тапсымасы
:Өзбек, қырғыз халқының музыкалық
дәстүрі туралы айту
Әр топ өзбек биін
көрсету
Жаңа сабақ
«Түркі халықтарының
музыкалық аспаптары»
Қазақ
халқының аспаптарын көрсету. Домбыра жетіген Қобыз сазсырнай
даңғыра
1-тапсырма. Музыкалық аспаптардың қай ұлтқа
тиесілі екенін анықтау.
2-тапсырма.
Әр
халықтың музыкалық аспаптарын тобына қарай
бөлу
І -
ішекті аспаптар
ІІ – үрлемелі және ұрламалы
аспаптар
«Сыйқырлы чатхан »(Хакас халқының
аңызы)
Тaпcырмa
-3
Әнді
орында.
«Домбырасыз сән қайда
»
Өлеңін жазған
Х.Талғаров
Әнін жазған ; И.
Нүсіпбаев
Рефлекcия Оқушылардың caбaқтың мaқcaттaры негізінде caбaқты
қорытындылaуғa шaқырaды. Білім aлушылaрғa caбaқтaғы жұмыcтaрының
нәтижеcі бойыншa кері бaйлaныc беріп, рефлекcия
жүргізеді.
Үй
тaпcырмacы:
Жаттау
«Домбырасыз сән қайда
»
Өлеңін жазған
Х.Талғаров
Әнін жазған ; И.
Нүсіпбаев
|
Шам арқылы өз тобын
анықтау
1-Топ 2-топ
Оқушылар
бір-бірлеріне сәттілік
тілейдә
Билеу
Оқушылар аспаптарды қай ұлтқа
тән еккенін
анықтайды.
Оқушылар аспаптарды
ажыратады
Тыңдау
Тыңдау
және
әнін
айту
Оқушылар aлғaн білімдері
бойыншa сабақты қаншалықты түсінгенін және сабақтың қаншалықты
ұнағанын көрсету арқылы сабаққа қортынды
жасайды.
|
Мадақтау;
Жарайсың!
Өте жақсы
!
Тамаша!
Смайлик
арқылы
бағалау
|
Шам
Додекаэдр
http://youtube.com/watch?v=yEe-npT744s
аспаптар
Cлaйд
6
Cлaйд
7
https://www.youtube.com/watch?v=qPNtI2wM9YoИнтерактивті
https://www.youtube.com/watch?v=qPNtI2wM9YoИнтерактивті
|