3 мин
5 мин
5 мин
10 мин
5 минут
5 минут
|
«Суреттер сөйлейді
» әдісі арқылы үй тапсырмасы
сұралады.
Мақсаты:
өткен
материалды еске түсіре отырып жаңа сабақпен байланыстыру
.
1.Металл өндіру түркілерде қалай
дамыды?
2.Түркілер үшін металл өндіру нені дамытуға
ықпал етті?
2.Түркілерді әлемдік тарих сахынасына
шығарған сала?
3.Түркілерде отырықшы
–егіншілік қалай дамыды?
4.Аң аулаудың түркілер өміріндегі
рөлі.
5.Түркілердің малшаруашылығы жайлы не
білеміз?
6.Түркілердің қолөнері жайлы не
білеміз?
ҚБ:
Бас бармақ, мақсаты:
оқушылардың қызығушылығын арттыру
Сабақтың ортасы
Жаңа тақырыпқа көшу, жасырын сурет арқылы көрсету
(Ой шақыру)
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
Бейбітшілік пен келісім
сарайы
Бейбітшілік пен келісім сарайы . Қазақстан
халықтары ассамблеясы, ұлтаралық және дінаралық келісім орталығы.
Бұл ғимарат әртүрлі діндердің, ұлт өкілдерінің бірлесетін жері.
Қазақстандағы халықты, сонын ішінде бір шаңырақ астында тату тәтті
өмір сүріп жатырған әртүрлі ұлт өкілдерін бейнелейтін 130 ұшып бара
жатырған көгершіндердің тобы бейнеленген үлкен шыны күмбез қоршап
тұр.
Тапсырма:
Мәтінмен
жұмыс. «Түртіп алу
» стратегиясы бойынша
жұмыс.
Мақсаты:
топтық
талқылау арқылы командада жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Дәптерге
жаңа тақырыптағы термин сөздерді жазады.
Топпен
жұмыс
1
топқа:Діндердің әралуандылығының
себептері /постер/
Қазақстан аумағында діндердің таралуына дәлел
бола алатын деректерге талдау жасайды.
2
топқа: Тәңіршілдік .
/постер/
Түркілердің түсінігі бойынша әлемді жаратқан Көк
тәңірге сыйынғандығын анықтайды.
Ұмай Ана, Қорқыт Ата түркілерде алатын
орны.
3
топқа:Буддизм, Манихейлік және
зороастризм. Кесте толтыру.
Діни нанымдар
|
Негізгі таралған аумақтары
|
Буддизм
|
|
Манихейлік
|
|
Зороастризм
|
|
Буддизм, манихейлік және зороастризм діндерінің
рөлі қандай болғанын анықтайды.
4
топқа: Христиан діні « Неліктен ?»
тәсілі
Христиан діні жайында талқылау
жүргізу. Мәселені талқылау барысында оқушылар жұптасып бір-біріне
сұрақтан қояды. Әрбір сұрақ алдыңғы жауаптан туындап
отырады.
Мысалы:
І сұрақ
|
1 –оқушы:
|
V ғасырдың ортасында христиан шіркеуінен қандай
ілім жеке бөлінді?
|
2- оқушы:
|
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
ІІ сұрақ
|
1 – оқушы:
|
Түркілер несториандық ғұрыптарды мойындады
ма?
|
2- оқушы:
|
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ҚБ:
Бағдаршам түстері бойынша
бағалау сабақ мақсатына қарай нақты дискриптормен
бағалау
Дискриптор:
түркі
мемлекеттері аумағындағы діндер әралуандылығының себептерін
анықтау.
Мақсаты: оқушылардын деңгейін
анықтау
Тапсырма
|
Дискриптор:
|
Балл
|
Балл /1-2-3/
|
Діндердің әр алуандылығының
себептері
|
Қазақстан аумағында діндердің таралуына дәлел
бола алатын деректерге толық талдау жасады.
|
3
|
|
дәлел бола алатын деректерге толық
емес
|
2
|
|
Ойларын анық, нақты жеткізе
алмады
|
1
|
|
Тәңіршілдік
|
Түркілердің түсінігі бойынша әлемді жаратқан
Көк тәңірге сыйынғандығын дәлелдеп берді
|
3
|
|
Ұмай Ана, Қорқыт Ата түркілерде алатын орнын
түсіндірді
|
2
|
|
Ойларын, анық, нақты жеткізе
алмады
|
1
|
|
Буддизм, Манихейлік және
зороастризм
|
Буддизм, манихейлік және зороастризм
діндерінің рөлін анықтап, ашып бере алды
|
3
|
|
Осы діндерінің рөлін толық аша
алмады
|
2
|
|
Ойларын, анық, нақты жеткізе
алмады
|
1
|
|
Христиан діні
|
Христиан діні жайында толық талқылау
жүргізді
|
3
|
|
Христиан діні жайында нақты түсінік бере
алмады
|
2
|
|
Ойларын, анық, нақты жеткізе
алмады
|
1
|
|
Қортындылау сұрақтары:
Өзіңді тексер: Бұл мәлімет
Шындық па немесе Жалған ба?
Жоғарыда көрсетілген тәсілді
қолдана отырып, әр топ бір-бірлеріне тақырыптар бойынша сұрақтар
қояды.
Рефлексия :
« Сауалнама » әдісі Аты
1.Сабақта
мен......... белсенді болдым/белсенді болмадым
2.Сабақтағы
жұмысыма......... қанағаттаным/қанағаттанбадым
3.Сабақ мен
үшін............ жылдам аяқтады/аяқталмай кетті
4.Сабақта
мен.......... шаршадым/шаршамадым
5.Менің
көңіл-күйім........ жақсарды/нашарлады
6.Сабақтағы
материалдар............түсінікті/түсініксіз
пайдалы/пайдасы жоқ
қызықты/қызық емес
7.Үй
тапсырмасы мен үшін........ жеңіл/қиын
|
Суреттер, қосымша мәліметтер
|