Ашық сабақ Тұрлаулы мүшелер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Тұрлаулы мүшелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта қолдануға болатын әдіс тәсілдер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Мекема атауы:

М.Ғабдуллин ат №70 ЖББОМ

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Сәулет өнері

Педагогтің аты-жөні:

Калмагамбетова Г.О

Күні:

09.12.2024

Сынып:

3 Ғ

Сабақтың тақырыбы:

Тұрлаулы мүшелер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;

3.3.7.2 мұғалімнің көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қою.

Сабақтың мақсаты:

Қоғамдық ортада қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлейді.

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: «Бірлік пен

ынтымақ айы»

Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу


Апта дәйексөзі: «Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді»



Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

2 минут


Оқушылармен сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару Сабаққа дайынбыз ба?

Көңіл – күйіміз қандай?

Ендеше сабағымызды бастайық?

Оқушылар сәлемдеседі.

Кезекші оқушы сыныпты түгендейді

Сабаққа назарын аударады.

Керемет!Тамаша! Ғажап! Алақай!

Оқушылар сабаққа зейінін салады

ҚБ: Жарайсыңдар


Психалогия

лық ахуал

қалыпта

стыру

1 мин





Тренинг ережесі

2 мин

Қазақ тілім -өз тілім, ана тілім,

Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.

Қастерлейді ұл қызы мәңгі сені

Балалығым, бақытым, қазақ тілім.

  • Сабағымыз сәтті болсын!

  • Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттейік!

  • Сабақта бір - бірімізді

  • Сабақта уақытты:

  • Сабақта тапсырмаларға;:

Сабаққа қатсықанда






Психологиялық дайындық



Сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Үнемдейміз!

Нақты, дәл жауап береміз! Белсенділік танытып, жақсы баға аламыз!

ҚБ:Керемет




Интербелсенді тақта

Өткенді пысықтау

3 мин

  • Сөйлем туралы білетінімді еске түсіремін.

  • Сөйлем мүшелері туралы білетін боламын.

  • Сөйлемді сөйлем мүшелеріне талдауды;

  • Сөйлем ішінде қолданылатын тыныс белгілерді (үтір, сызықша) дұрыс қоюды;

  • Сөйлем мүшелерінің байланысын табуды үйренемін;


Өткенді пысықтау. “Білімді қолдан” әдісі

Үй жұмысы: 16 жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, өлеңді оқы.

Қасқырдың қаруы- тісі,

Есектің қаруы- күші.

Бүркіттің қаруы- тырнағы,

Жыланның қаруы- уы.





Бөлім бойынша түсінік алады









Үй тапсырмасын оқиды, тақмен салыстырады

ҚБ:

Интербелсенді тақта





Оқулық







Оқулық

Сабақтың ортасы

7 мин











5 мин











8 мин



Сергіту сәті.

1 мин





5 мин









3 мин

Жаңа тақырып.

17 жаттығу. Оқы. Сөйлемдерді сызбамен сәйкестендір. Қай сызба қай сөйлемге сәйкес келетінін түсіндір. Суретпен жұмыс

Суреттерді, сұрақтарды, жауаптарын сәйкестендіру.

Есіңе сақта: Бастауыш пен баяндауыш - сөйлемнің тұрлаулы мүшелері.



18 жаттығу . Жеке жұмыс. Мәтінді түсініп оқы. “Festisite spiral әдісі арқылы оқу.

Мәтінде қандай қала туралы айтылған?

Қарамен жазылған сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді тап. Сызықшаның қойылу себебін түсіндір.

Тақтамен жұмыс .Жұптық жұмыс.

Сызба бойынша сөйлем құрастырады

Топтық жұмыс:



20 жаттығу. “Кім келіспейді?” ойыны



Суреттерді сөйлемдермен, сұрақтармен сәйкестендіріп, сабақтың тақырыбын ашады

Ережені қайталайды, дәптерге көшіріп жазады

Әр топтан бір бір оқушыдан оқиды.

Сұрақтарға жауап береді







Берілген бастау пен баяндауыштарды сәйкестендіреді



Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.



Сөздерді топтастырады







ҚБ:











Дескритор

Мәтінді түсініп оқиды

















маркер

























А3 формат қағаз

Маркер

Қима қағаздар

Интербелсенді тақта

Сабақтың соңы

3 мин

Үй жұмысы: 19 жаттығу. Ребусті шешіп. “Қала” сөзінен екі сөйлем құрап жаз.

Кері байланыс.

Киіз үй”

Күнделікке жазып алады.



Бағалауда берілген уықтарды біріктіреді.





Оқулық

Кері байланыс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.01.2025
135
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі