Сабақтың басы
2
минут
|
I.Ұйымдастыру.
Балалар, бүгінгі сабаққа
дайынбыз ба? Көңіл – күйіміз қалай? Ендеше сабақты ұранымызбен
бастайық. Сабақ
ұраны:
Қазақ тілі-өз тілім,дана
тілім
Абай, Мұхтар сөйлеген дана
тілім,
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі
сені,
Болашағым, бақытым қазақ
тілім.
|
1.Мұғаліммен
сәлемдеседі.
2.Өлең шумағын мәнерлеп
айтады
.
|
Жарайсыңдар!
|
|
4
минут
|
II. Үй тапсырмасын
сұрау.
«Кездейсоқ дөңгелек»
әдісі
15-тапсырма.
Мақалдардың қатесін түзеп, көшіріп
жаз.
1. Отан - қуат,
отбасы - шуақ.
2. Мектеп - кеме,
білім - теңіз.
3. Ас атасы -
нан.
Өткенді
пысықтау.
Вордвалл
әдісі
Викториналық
ойын
|
Мақалдардың қатесін түзеп,
көшіріп жазады.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Ауызша
мадақтау
Дескриптор:
1.Мақалдардың қатесін түзеп,
көшіріп жазады.1б
2.Сұрақтарға жауап
береді.1б
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
2минут
Білу.
7
минут
6
минут
8
минут
1
минут
7
минут
5
минут
|
Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен
таныстырамын.
III. Жаңа
тақырып.
Қоянның суретін
көрсету
-Оқушылар бұл
не?
-Өте жақсы. -Керемет.Енді осы қоян сөзіне сөйлем
құрастырайықшы.
-Сөйлемнен бастауыш пен баяндауышты
табайық.
-Дұрыс, ал енді осы сөйлемнен бастауыш пен
баяндауышты алып тастап
оқиықшы.
-Сөйлемнің мағынасы бар
ма?
-Енді балалар осыған қарап біздер не айта
аламыз? Бастауыш пен баяндауыш
сөйлемнің негізгі мүшелері. Оларсыз сөйлем мағынасыз
болады.
-Керемет. Ендеше бүгінгі
тақырыбымыз тұрлаулы мүшелер деп
аталады.
Білу және түсіну Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма. Оқы. Сөйлемдерді сызбамен
сәйкестендір. Қай сызба қай
сөйлемге сәйкес келетінін
түсіндір.
Қарлығаштар
ұшты.

.Не?
Не
қылды?
Жаңбыр
жауды.

Нелер?
Қайтті?

Бейне ролик көрсету
«Тұрлаулы мүшелер»
18-тапсырма.
Мәтінді түсініп оқы.
Отырар қаласы туралы
айтылған.
Отырар - көне
қала.
Бастауыш та,
баяндауыш та зат есімнен жасалса, бастауыштан кейін сызықша (-)
қойылады.
Отырар туралы
бейнеролик
Жәдігер-өте құнды
ескі мүлік
Сергіту
сәті
Ойна
да,ойла!
ЕБҚ
Сөйлемдерді
көшіріп жазу,оқу
Топтық
жұмыс
Суреттерден
сөйлем құрастырып, тұрлаулы мүшелерді
табады.
20-жаттығу
«Кім келіспейді?»
ойыны. Ойынның шарты: ойын бастаушы төмендегі сөйлемдерді тақтаға
жазып, оны тұрлаулы мүшелерге талдап беруді талап етеді. Талдауға
шыққан оқушының пікіріне «Кім келіспейді?» деген сұрақ қояды.
Келіспегендер өз пікірлерін
дәлелдейді.
1. Арман Тәуелсіздік
сарайына бармақшы. 2. Апасы Түркістанда тұрады. 3. Ол таңертең
Баянауылға соқты. 4. Біз Астананы
араладық.
Жұптық
жұмыс
Карточкамен
жұмыс
|
-Қоян сәбіз
жейді.
-Қоян сәбіз
жейді. (Не істейді?-жейді,баяндауыш. Не жейді?
–қоян,бастауыш.)
Сөйлемдерді сызбамен
сәйкестендіреді және қай сызба
қай
сөйлемге сәйкес келетінін
түсіндіреді.Бұл сөйлемдегі сөздер қандай
сұрақтарға жауап беретінін
анықтайды.
Мәтінді түсініп
оқиды және қарамен жазылған сөйлемнен
тұрлаулы мүшелерді табады.
Сызықшаның қойылу себебін
түсіндіреді.
Бейнеролик
көреді
Дәптерге
жазады
Тұрлаулы мүшелерді ойын арқылы
табады
Қатесіз көшіріп
жазады,оқиды
Сөйлем
құрастырады,дәптерге,тақтаға
жазады.
«Кім келіспейді?» ойынын
ойнайды.
Өз пікірінің
дұрыстығын дәлелдейді.
Тапсырмаларды
орындайды
|
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!

Дескриптор:
Сөйлем құрайды
1б
Сөйлемнен бастауыш
пен баяндауышты табады.1б
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
Дескриптор:
1.Сөйлемдерді сызбамен
сәйкестендіреді.1б
2.Қай сызба
қай
сөйлемге сәйкес келетінін
түсіндіреді.1б
3. Бұл сөйлемдегі сөздер қандай
сұрақтарға жауап беретінін
анықтайды.1б
Дескриптор:
1. Мәтінді түсініп оқиды.1б
2.Қарамен жазылған сөйлемнен
тұрлаулы мүшелерді табады.1б
3.Сызықшаның қойылу себебін
түсіндіреді.1б
Дескриптор:
Қатесіз көшіріп
жазады1б
Оқиды
1б
Дескриптор:
Сөйлем құрастырады
1б
Тұрлаулы мүшелерді табады
1б
Дескриптор:
1. «Кім келіспейді?» ойынын
ойнайды. Сөйлемдерді тұрлаулы мүшелерге
талдап береді.1б
2.Өз пікірінің
дұрыстығын дәлелдейді.1б
Дескриптор:
Берілген тапсырмаларды
орындайды 1б
|
сурет
Оқулық
Дәптер
оқулық
Дәптер
бейнеролик
|
Сабақтың
соңы
2
минут
2минут
2минут
|
IV.Сабақты
қорытындылау
Ворд волл
әдісі
Үй тапсырма
.
19 - тапсырма.
Ребусты шеш. «Қала» сөзінен екі сөйлем құрап жаз. Ол сөз бірінде –
бастауыш, екіншісінде баяндауыш
болсын.

Отырар -
қала.
Қала -
көне.
Оқушылардың білімін
бағалау
Рефлексия
« Ашық микрофон
әдісі»
|
Үй тапсырмасын
жазады.
жинаған баллдарын
санайды
Сұрақтарға жауап
беріп,өз ойларын айтады.
|
|
Интербелсенді
тақта
|