Ашық сабақ Тұрмыстық жанр

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Тұрмыстық жанр

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды. Жұмыс ережесін келісу Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақыттыүнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтіңаты-жөні



Күні:



Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтыңтақырыбы

Тұрмыстық жанр

Суретшілер туындыларындағы құндылықтар


Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

4.1.2.1 – отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл күйі) түсіндіру.

4.1.3.1 – әртүрлі орындау техникасын үйлестіре отырып, шығармашылық идеялар мен сезімдерін (көңіл күйі, мінезі) көрсету


Сабақтың барысы.



Сабақтыңкезең

уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақыттыүнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.


Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Тұрмыстық жанр - бейнелеу өнерінің жанры. Әдетте тұрмыстық жанр туындылары күнделікті тіршілікті немесе қоғамдық өмірді кескіндеп бейнелеу мақсатында жасалады.

Тұрмыстық жанрда тұрмыстық кескіндеме басты рөл атқарады әрі жанрлық тақырыптар мұнымен бірге графика мен мүсін саласында да кең көрініс береді. Тұрмыстық жанр адамдардың тұрмыстағы арақатынасын бейнелеумен шектелмей, олардың ішкі жан дүниесін, қарапайым, күнделікті өмірдегі құбылыстардың тарихи-қоғамдық мәнін әр қырынан жан-жақты ашып бере алады. Тұрмыстық көріністер ежелгі өнер ескерткіштерінен белгілі. Бейнелеу өнерінің айрықша бұл жанры ортағасырлық заманда Ежелгі Шығыс елдерінде және XVI – XVII ғасырларда Еуропада жеке өз алдына бөлініп шықты. Жаңа замандағы тұрмыстық жанрдың гүлдену кезеңдері демократиялық және реалистік бағыттардың қуат алып, кескіндемеші-мүсіншілердің хауылылық өмірі мен еңбектің бел ортасына араласуына әрі өнерде тұрмыстағы көкейтесті мәселелерді өз шығарм-на өзек етуіне тікелей байланысты болды

Дескриптор:

сыни ойлау дағдыларын дамытады, әр түрлі орындар мен қоршаған орта туралы образдарды, әңгімелер мен оқиғаларды қабылдау кезінде идеяны дамыту үшін бейнелеу құралдарын пайдалану әдістерін игере бастайды.

3D жұмыста ойдан жасалған жанды жасауға қызығушылықтарын тудыру үшін, текстуралар мен пішіндерді зерттеу кезінде жаңа әдістер мен жұмыс техникаларын зерттейді.

идеяны дамытып, кеңістік пен оның мазмұнын зерттеп, өздері нені көретінін және сезінетінін елестете алады..

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)

Қол еңбегі



ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану



Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану


ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.






Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Рефлексия» кері байланыс.



Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып, суретін жібереді.

«Рефлексия»

Кері байланыс тақтайшасы.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.00.2024
419
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі