Мектеп
:
|
«№12 Бастауыш
мектеп»КММ
|
Пәні:
Бөлім
:
|
Әдебиеттік
оқу
Уақыт
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Жағалбай Рысгүл
Сүлейменқызы
|
Күні:
|
23.11.2023ж
|
Сынып:3А
|
Қатысушылар
саны:19
|
Қатысушылар
саны
|
Сабақтың
тақырыбы
|
№34 Түскі тамақ – күшті
тамақ.Түскі тамақ. Ертай
Ашықбаев
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
-
2.1.1 шығарманы дауыстап
түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп
оқу; 3.2.3.1 – шығарманың
тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін,
сөйлемді табу.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: шығарманы мәнерлеп оқиды, тақырыбын
анықтайды және негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді табады.
Көптеген
оқушылар: берілген тақырыпта
әңгімелеп, өз ойымен бөлісе алады. Кейбір
оқушылар: берілген тақырыпқа сай
мақал-мәтелдер айта алады,.
|
Құндылықты
дарыту
|
Дұрыс тамақтану мәдениетін
түсінеді
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезең
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ
тың
басы
2 минут
5-мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
Уақыттан асқан билік
жоқ,
Уақыттан озған жүйрік
жоқ,
Бағалай білсек әр
сәтті.
Уақыттан қымбат сыйлық
жоқ.
Топқа
бөлу
1-топ «Таңғы
ас»
2-топ «Түскі
ас»
3-топ «Кешкі
ас»
Өткен тақырыпқа
шолу
М.Иманжановтың
«Қысқы кеш»
шығармасы.
«Сиқырлы таяқша
» әдісі арқылы үй жұмысын
сұрау.
-«Кейіптеу » дегеніміз не? -
М.Иманжанов туралы не білесің? - «Қысқы кеш» мәтініндегі кейіптер?
- «Қысқы кеш» мәтініндегі кейіптеу сөздерді
тап.
Мәтінде ақынның көңіл-күйі
қандай?
Қай мәтін түріне
жатады?
|
-
Бідрге
орындайды
Топқа
бөлінеді
Оқу
тапсырмасын мазмұндайды. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау «Дәрумендер»
|
Акт тақта, бағалау
парақшалары,үлестірмелі парақтар, презентация,Интернет
ресурстар.
|
7 мин
|
Жаңа сабақ.Тақырыпты
ашу.
«Дұрыс тамақтану»
видеоролик тыңдау
- Тамақтану адамға не үшін
қажет?
-Адам күніне неше уақыт
тамақтанады? Атаңдар.
-Қандай ұлттық тағамдарды атай
аласыңдар?
-Өздерің қандай тағам түрін
дайындай аласыңдар?
-Қай уақыттағы тамақ сіңімді
болады?
|
видеоролик
тыңдайды
Сұрақтарға жауап
береді. Тақырыпты
ашады.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
6
мин
4минут
2
минут
|
ҚБ 1
тапсырма
ОДД: Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін
біледі). Тақырыпты
болжау.
«А» дәрумені
-
Оқылым. «Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі
Тағам түрлеріне зер сал. Осы
тағамдарды берілген нақыл сөздерге қарай топтастыр. Мақалдың
мағынасын түсіндіреді.
1-топ «Таңғы асты
тастама»
2-топ «Түскі тамақ-күшті
тамақ»
3-топ «Кешкі асқа
қарама»
Түсіну.
Тыңдалым.
Мәтінмен
жұмыс.
Авторы:Ертай
Ашықбаев
«Түскі тамақ» өлеңін
тыңда Тыңдалған мәтіндерін тізбектеп
оқыту. ( 4минут) Түскі тамақ өлеңінде апасы қандай тағамдар
ұсынады?
-Өлеңде аталған тағам түрлерін атап
айтыңдар.
Жазылым
Мәтіннен негізгі ойды
білдіретін сөйлемді жазып алыңдар. (2 минут)
«Түскі тамақ-күшті
тамақ,татымды»
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі
төмен ) балаға тапсырма Өлеңді
оқиды
.
|
Суреттерді
топтастырады.
Өлеңді
оқиды.
Сұрақтарға жауап
береді.
БК:Өлеңдегі негізгі ойды
табады.
Негізгі ойды дәптерге жазады.
|
Бағалау
критерийі Шығарманы дауыстап
түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп
оқиды;
Дескриптор:-
- Тағамдарды берілген топтарға
қарай топтастырады
-1балл.
Өлеңді түсініп оқиды.2
балл
Дескриптор:-
- Негізгі ойды білдіретін
сөйлемді тауып, жазып алады
1
балл
|
Оқулық
оқулық
дәптер
|
3
мин
|
Сергіту
сәті«Дұрыс тамақтану» мультфилімін
көрсету
|
Балалар бірге
көреді
|
Жарайсыңдар
|
|
6
мин
|
ҚБ 2
тапсырма
ОДД:білу,түсіну,қолдану
Жұптық
жұмыс
«В6,В12,С» дәрумендері
«Суретті»тапсырмалар.
Мәтіндегі тағам түрлеріне
тиісті үш сөз айтады.Әр жұпқа суреттер
беріледі.
Сорпа,қуырдақ,салат,палау,құс
еті,балық,компот,айран,сүзбе
|
.
- Тағам түрлерін
атап, оларға қатысты сөздер айтады
|
Бағалау
критерийі Шығарманың тақырыбын анықтау
және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табады
.Дескриптор
Бір тағамның атына қатысты үш
сөз айтады.
-3
балл
|
|
8
мин
|
ҚБ 3
тапсырма
ОДД:Қолдану
Топтық
жұмыс
«D, E,
K» дәрумендері
Саралаудың «Тапсырма»
тәсілі жүзеге асады.
1-топ:Кластер
құрастыру
Пайдалы тағам Зиянды
тағам 2-топ Дұрыс тамақтану
ережесін құрастыру
3-топ: - Тамақтану тақырыбына сай мақал-мәтелдер айт.
«Ас адамның
арқауы» тақырыбы бойынша сөйлеу
Топ мүшелері постер қорғайды
|
Топтасып тапсырманы
орындайды Сұраққа жауап
береді
|
Дескриптор
Пайдалы, зиянды тағамдар кластер
құрастырады-1балл
Дұрыс тамақтану ережесін
құрастырады-1балл
Ас – адамның арқауы» деген
тақырыпта пікір білдіреді-3балл
|
слайд
С уреттер
|
Кері
байланыс
2 мин
|
Рефлексия: «Мен күлгенді ұнатамын»
әдісі
Күлкі- көңіл күйдің сиқырлы
кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін, өз денсаулығын жақсартады және
айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер
береді. Әрқашанда осындай жылы сөздермен және жылы
жүрегіміз, әдемі күлкімізбен бір - бірімізді қуанта
берейік.
Оқу
тапсырмасы: Өлеңді жаттап
алыңдар.
|
Балалар бір-біріне жақсы көңіл
күй сыйлайды
|
ҚБ
қойылады.
Жинаған дәрумендерінің санын
санайды.
|
|