«Бекітемін»
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Ғадылбекова І.Ғ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Әдебиеттік оқу, 3-сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3 апта, 2-сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Уақыт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түскі тамақ – күшті тамақ. «Түскі тамақ»Ертай Ашықбаев |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Барлық оқушылар: тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың басым бөлімі: мәтін бөліктерін анықтайды Кейбір оқушылар: өлең мазмұны бойынша ой қорыту жасай алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылық |
Денсаулық – зор байлық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Қазақ тілі, жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3-4 минут 8 мин 8мин 6 минут |
Ұйым дастыру
Жаңа сабақ Тақы рыпты менгеру машығы |
(Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару.) Саламатсыздар ма, балалар! Қош келдіңіздер, құрметті ұстаздар!
Ширату.
«Амандасу» жаттығуы Бүгін бізде ерекше сабақ, осы сабақтағы көңіл-күйлерің қандай? Балалар, осы сіздердің жақсы көңіл –күйде болуларың, өсіп, дамуларыңызға, жақсы ойлауларыңызға не көмектеседі?
Өте жақсы, жарайсыңдар! Ендеше балалар, қазір сіздер осы дәрумендер түстерімен бөлінесіздер. Алма ағашынан алма теріп алып, түсіне қарай топтарға отырыңыздар.
«Сұрақтар қобдишасы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. -«Қысқы кеш» мәтінінің авторы кім? -Мұқан Иманжанов кім? -«Кейіптеу » дегеніміз не? -М.Иманжанов туралы не білесің? - Автор боранды қалай сипаттайды? Балалар, біздерге қыс мезгілінде күшті, қуатты жүруімізге не көмектеседі? -Дұрыс тамақтану Өте жақсы. Алдарыңыздағы топ атауларына назар аудара қойыңыздар. Олар нені білдіреді? - Тамақтану уақыттарын Жарайсыңдар. Олай болса бүгінгі біздің тақырыбымыз «Түскі тамақ- күшті тамақ». Әрі қарай сабағымызды «Балдырған» кафесіне саяхатпен жалғастырамыз. - Балалар, кафеде қандай тағамдар барын білу үшін нені сұраймыз ? -Ас мәзірін -Өте жақсы ! Олай болса сіздер осы кафенің ас мәзірімен таныса отырыңыздар. 1 –ас мәзірі. Топтық жұмыс. «Топтастыру» 89-беттегі суреттерді тамақтану кезеңдеріне топтастыр. Топтастырған тағамдарынды берілген нақыл сөздермен сәйкестендіріп, мағынасын түсіндір.
Таңғы ас - нақыл сөзі: таңғы асты тастама Түскі ас - түскі тамақ-күшті тамақ Кешкі ас – кешкі асқа қарама Дескриптор. Білім алушы: -Суреттерді аттарына сәйкес топтастырады. -Суреттер атауына сәйкес нақыл сөздерді сәйкестендіріп, мағынасын түсіндіреді. 2-ас мәзірі. «Джигсо» әдісі. Оқулықтағы «Түскі тамақ» өлеңін тізбектеп оқу 1 –топ. Берілген өлеңнен тағам түрлерінің астын сызып, әр тағам түріне қатысты 2 сөз жазады.
2 – топ. «Түскі ас» тақырыбына әңгіме құрау.
3 – топ. Жаратылыстану пәнімен байланысты. Ас қорыту жүйесін сызбасын құрып, олардың қызметін айтады.
Автор туралы қысқаша мәлімет.
3-ас мәзірі. Жұптық жұмыс. «Ойлан , бірік, бөліс» әдісі. «Асханадағы түскі ас» тақырыбына диалог құрау. (дәптерге жазып, оқиды). 4-ас мәзірі . «Ойлан, тап» Сергіту сәті; Оқушылардың алдарына сүттен, ұннан, еттен, зиянды және пайдалы тағамдардың аттары беріледі.. Мұғалім қай тағамды атайды, сол тағамның атауыы бар оқушылар орнынан тұрады. |
Сөйлем мүшелері туралы білімді еске түсіру. Жаңа сабақты ашу. Бірыңғай мүшелерді ажырата білуге машықтанды ру. Жаңа сабақты түсіну. Жаңа тақырыпты меңгеру |
- сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -Берілген өлеңді оқиды. -тағам түрлерінің атын жазады. - жазған тағам түріне 2 сөз жазады. Дескриптор: -Тақырып бойынша ойланады.
(Ауыз қуысы, өңеш, асқазан, ашішек, тоқішек) Дескриптор: -Берілген суретке ауыз қуысы-өңеш-асқазан – ашішек-тоқішекті ретімен қойып, астың қорытылу жолын түсіндіреді. Дескриптор: -Екі оқушы бір-біріне сұрақ қойып, оған жауап беру арқылы диалог құрайды. Дескриптор: Білім алушы: -қолындағы суреттерге байланысты орындарынан тұрады |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ғадылбекова Інжу Ғадылбекқызы Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Түскі тамақ – күшті тамақ. «Түскі тамақ»Ертай Ашықбаев 3 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Түскі тамақ – күшті тамақ. «Түскі тамақ»Ертай Ашықбаев 3 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Әдебиеттік оқу пәні 3-сынып. Тақырыбы: Түскі тамақ – күшті тамақ. «Түскі тамақ» Ертай Ашықбаев
Материалдың қысқаша нұсқасы «Бекітемін»
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















