Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ғадылбекова І.Ғ

    Пән/Сынып:

    Әдебиеттік оқу, 3-сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    3 апта, 2-сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    Уақыт

    Сабақтың тақырыбы:

    Түскі тамақ – күшті тамақ.

    «Түскі тамақ»Ертай Ашықбаев

    Оқу мақсаты:

    шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу


    Барлық оқушылар: тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтай алады.

    Оқушылардың басым бөлімі: мәтін бөліктерін анықтайды

    Кейбір оқушылар: өлең мазмұны бойынша ой қорыту жасай алады


    Құндылық

    Денсаулық – зор байлық

    Пән аралық байланыс

    Қазақ тілі, жаратылыстану



    Саралап оқыту тапсырмалары


    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Бағалау

    Ресурстар







    3-4 минут






















    8 мин
















    8мин



























    6 минут

    Ұйым

    дастыру






















    Жаңа сабақ
































    Тақы

    рыпты менгеру машығы

    (Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару.)

    Саламатсыздар ма, балалар! Қош келдіңіздер, құрметті ұстаздар!

    Ширату. «Амандасу» жаттығуы
    Қарым-қатынас амандасудан басталады. Ойыншылар дөңгеленіп тұрады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір-бірімізге күлімдей қараймыз. Қол бейнеленсе – қолымызды қысып амандасамыз. Күн бейнеленсе – жақсы ықыласпен сәлемдесеміз. Жүрек бейнеленсе – құшақтасамыз.

    Бүгін бізде ерекше сабақ, осы сабақтағы көңіл-күйлерің қандай?

    Балалар, осы сіздердің жақсы көңіл –күйде болуларың, өсіп, дамуларыңызға, жақсы ойлауларыңызға не көмектеседі?

    • Дәрумендер

    Өте жақсы, жарайсыңдар!

    Ендеше балалар, қазір сіздер осы дәрумендер түстерімен бөлінесіздер. Алма ағашынан алма теріп алып, түсіне қарай топтарға отырыңыздар.

    1. топ: қызыл алма - таңғы ас

    2. топ: жасыл алма– түскі ас

    3. топ: сары алма - кешкі ас

    «Сұрақтар қобдишасы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

    -«Қысқы кеш» мәтінінің авторы кім?

    -Мұқан Иманжанов кім?

    -«Кейіптеу » дегеніміз не?

    -М.Иманжанов туралы не білесің?

    - Автор боранды қалай сипаттайды?

    Балалар, біздерге қыс мезгілінде күшті, қуатты жүруімізге не көмектеседі?

    -Дұрыс тамақтану

    Өте жақсы. Алдарыңыздағы топ атауларына назар аудара қойыңыздар. Олар нені білдіреді?

    - Тамақтану уақыттарын

    Жарайсыңдар. Олай болса бүгінгі біздің тақырыбымыз «Түскі тамақ- күшті тамақ». Әрі қарай сабағымызды «Балдырған» кафесіне саяхатпен жалғастырамыз.

    - Балалар, кафеде қандай тағамдар барын білу үшін нені сұраймыз ?

    -Ас мәзірін

    -Өте жақсы !

    Олай болса сіздер осы кафенің ас мәзірімен таныса отырыңыздар.

    1 –ас мәзірі. Топтық жұмыс. «Топтастыру»

    89-беттегі суреттерді тамақтану кезеңдеріне топтастыр. Топтастырған тағамдарынды берілген нақыл сөздермен сәйкестендіріп, мағынасын түсіндір.



    Таңғы ас - нақыл сөзі: таңғы асты тастама

    Түскі ас - түскі тамақ-күшті тамақ

    Кешкі ас – кешкі асқа қарама

    Дескриптор. Білім алушы:

    -Суреттерді аттарына сәйкес топтастырады.

    -Суреттер атауына сәйкес нақыл сөздерді сәйкестендіріп, мағынасын түсіндіреді.

    2-ас мәзірі. «Джигсо» әдісі.

    Оқулықтағы «Түскі тамақ» өлеңін тізбектеп оқу

    1 –топ. Берілген өлеңнен тағам түрлерінің астын сызып, әр тағам түріне қатысты 2 сөз жазады.





    2 – топ. «Түскі ас» тақырыбына әңгіме құрау.





    3 – топ. Жаратылыстану пәнімен байланысты. Ас қорыту жүйесін сызбасын құрып, олардың қызметін айтады.



    Автор туралы қысқаша мәлімет.



    3-ас мәзірі. Жұптық жұмыс. «Ойлан , бірік, бөліс» әдісі.

    «Асханадағы түскі ас» тақырыбына диалог құрау.

    (дәптерге жазып, оқиды).

    4-ас мәзірі . «Ойлан, тап» Сергіту сәті;

    Оқушылардың алдарына сүттен, ұннан, еттен, зиянды және пайдалы тағамдардың аттары беріледі.. Мұғалім қай тағамды атайды, сол тағамның атауыы бар оқушылар орнынан тұрады.


    Сөйлем мүшелері туралы білімді еске түсіру.




















    Жаңа сабақты ашу.




    Бірыңғай мүшелерді ажырата білуге

    машықтанды

    ру.






    Жаңа сабақты түсіну.






























    Жаңа тақырыпты меңгеру






























    Дескриптор. Білім алушы:

    - сұрақтарға жауап береді
































    Дескриптор:

    -Берілген өлеңді оқиды.

    -тағам түрлерінің атын жазады.

    - жазған тағам түріне 2 сөз жазады.

    Дескриптор:

    -Тақырып бойынша ойланады.

    • -Әңгіме құрайды.

    (Ауыз қуысы, өңеш, асқазан, ашішек, тоқішек)

    Дескриптор:

    -Берілген суретке ауыз қуысы-өңеш-асқазан – ашішек-тоқішекті ретімен қойып, астың қорытылу жолын түсіндіреді.

    Дескриптор:

    -Екі оқушы бір-біріне сұрақ қойып, оған жауап беру арқылы диалог құрайды.

    Дескриптор: Білім алушы:

    -қолындағы суреттерге байланысты орындарынан тұрады





























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ғадылбекова Інжу Ғадылбекқызы
    13 Қаңтар 2022
    1355
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Түскі тамақ – күшті тамақ. «Түскі тамақ»Ертай Ашықбаев 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Түскі тамақ – күшті тамақ. «Түскі тамақ»Ертай Ашықбаев 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ. Әдебиеттік оқу пәні 3-сынып. Тақырыбы: Түскі тамақ – күшті тамақ. «Түскі тамақ» Ертай Ашықбаев
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ғадылбекова І.Ғ

    Пән/Сынып:

    Әдебиеттік оқу, 3-сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    3 апта, 2-сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    Уақыт

    Сабақтың тақырыбы:

    Түскі тамақ – күшті тамақ.

    «Түскі тамақ»Ертай Ашықбаев

    Оқу мақсаты:

    шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу


    Барлық оқушылар: тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтай алады.

    Оқушылардың басым бөлімі: мәтін бөліктерін анықтайды

    Кейбір оқушылар: өлең мазмұны бойынша ой қорыту жасай алады


    Құндылық

    Денсаулық – зор байлық

    Пән аралық байланыс

    Қазақ тілі, жаратылыстану



    Саралап оқыту тапсырмалары


    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Бағалау

    Ресурстар







    3-4 минут






















    8 мин
















    8мин



























    6 минут

    Ұйым

    дастыру






















    Жаңа сабақ
































    Тақы

    рыпты менгеру машығы

    (Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару.)

    Саламатсыздар ма, балалар! Қош келдіңіздер, құрметті ұстаздар!

    Ширату. «Амандасу» жаттығуы
    Қарым-қатынас амандасудан басталады. Ойыншылар дөңгеленіп тұрады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір-бірімізге күлімдей қараймыз. Қол бейнеленсе – қолымызды қысып амандасамыз. Күн бейнеленсе – жақсы ықыласпен сәлемдесеміз. Жүрек бейнеленсе – құшақтасамыз.

    Бүгін бізде ерекше сабақ, осы сабақтағы көңіл-күйлерің қандай?

    Балалар, осы сіздердің жақсы көңіл –күйде болуларың, өсіп, дамуларыңызға, жақсы ойлауларыңызға не көмектеседі?

    • Дәрумендер

    Өте жақсы, жарайсыңдар!

    Ендеше балалар, қазір сіздер осы дәрумендер түстерімен бөлінесіздер. Алма ағашынан алма теріп алып, түсіне қарай топтарға отырыңыздар.

    1. топ: қызыл алма - таңғы ас

    2. топ: жасыл алма– түскі ас

    3. топ: сары алма - кешкі ас

    «Сұрақтар қобдишасы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

    -«Қысқы кеш» мәтінінің авторы кім?

    -Мұқан Иманжанов кім?

    -«Кейіптеу » дегеніміз не?

    -М.Иманжанов туралы не білесің?

    - Автор боранды қалай сипаттайды?

    Балалар, біздерге қыс мезгілінде күшті, қуатты жүруімізге не көмектеседі?

    -Дұрыс тамақтану

    Өте жақсы. Алдарыңыздағы топ атауларына назар аудара қойыңыздар. Олар нені білдіреді?

    - Тамақтану уақыттарын

    Жарайсыңдар. Олай болса бүгінгі біздің тақырыбымыз «Түскі тамақ- күшті тамақ». Әрі қарай сабағымызды «Балдырған» кафесіне саяхатпен жалғастырамыз.

    - Балалар, кафеде қандай тағамдар барын білу үшін нені сұраймыз ?

    -Ас мәзірін

    -Өте жақсы !

    Олай болса сіздер осы кафенің ас мәзірімен таныса отырыңыздар.

    1 –ас мәзірі. Топтық жұмыс. «Топтастыру»

    89-беттегі суреттерді тамақтану кезеңдеріне топтастыр. Топтастырған тағамдарынды берілген нақыл сөздермен сәйкестендіріп, мағынасын түсіндір.



    Таңғы ас - нақыл сөзі: таңғы асты тастама

    Түскі ас - түскі тамақ-күшті тамақ

    Кешкі ас – кешкі асқа қарама

    Дескриптор. Білім алушы:

    -Суреттерді аттарына сәйкес топтастырады.

    -Суреттер атауына сәйкес нақыл сөздерді сәйкестендіріп, мағынасын түсіндіреді.

    2-ас мәзірі. «Джигсо» әдісі.

    Оқулықтағы «Түскі тамақ» өлеңін тізбектеп оқу

    1 –топ. Берілген өлеңнен тағам түрлерінің астын сызып, әр тағам түріне қатысты 2 сөз жазады.





    2 – топ. «Түскі ас» тақырыбына әңгіме құрау.





    3 – топ. Жаратылыстану пәнімен байланысты. Ас қорыту жүйесін сызбасын құрып, олардың қызметін айтады.



    Автор туралы қысқаша мәлімет.



    3-ас мәзірі. Жұптық жұмыс. «Ойлан , бірік, бөліс» әдісі.

    «Асханадағы түскі ас» тақырыбына диалог құрау.

    (дәптерге жазып, оқиды).

    4-ас мәзірі . «Ойлан, тап» Сергіту сәті;

    Оқушылардың алдарына сүттен, ұннан, еттен, зиянды және пайдалы тағамдардың аттары беріледі.. Мұғалім қай тағамды атайды, сол тағамның атауыы бар оқушылар орнынан тұрады.


    Сөйлем мүшелері туралы білімді еске түсіру.




















    Жаңа сабақты ашу.




    Бірыңғай мүшелерді ажырата білуге

    машықтанды

    ру.






    Жаңа сабақты түсіну.






























    Жаңа тақырыпты меңгеру






























    Дескриптор. Білім алушы:

    - сұрақтарға жауап береді
































    Дескриптор:

    -Берілген өлеңді оқиды.

    -тағам түрлерінің атын жазады.

    - жазған тағам түріне 2 сөз жазады.

    Дескриптор:

    -Тақырып бойынша ойланады.

    • -Әңгіме құрайды.

    (Ауыз қуысы, өңеш, асқазан, ашішек, тоқішек)

    Дескриптор:

    -Берілген суретке ауыз қуысы-өңеш-асқазан – ашішек-тоқішекті ретімен қойып, астың қорытылу жолын түсіндіреді.

    Дескриптор:

    -Екі оқушы бір-біріне сұрақ қойып, оған жауап беру арқылы диалог құрайды.

    Дескриптор: Білім алушы:

    -қолындағы суреттерге байланысты орындарынан тұрады





























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    13.01.2022
    1355
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ғадылбекова Інжу Ғадылбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации