3-4
минут
8
мин
8мин
6
минут
|
Ұйым
дастыру
Жаңа
сабақ
Тақы
рыпты менгеру
машығы
|
(Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа
аудару.)
Саламатсыздар ма, балалар! Қош
келдіңіздер, құрметті ұстаздар!
Ширату.
«Амандасу» жаттығуы
Қарым-қатынас амандасудан басталады. Ойыншылар дөңгеленіп тұрады.
Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі
бейнеленсе, онда бір-бірімізге күлімдей қараймыз. Қол бейнеленсе –
қолымызды қысып амандасамыз. Күн бейнеленсе – жақсы ықыласпен
сәлемдесеміз. Жүрек бейнеленсе –
құшақтасамыз.
Бүгін бізде ерекше сабақ, осы
сабақтағы көңіл-күйлерің қандай?
Балалар, осы сіздердің жақсы көңіл –күйде болуларың,
өсіп, дамуларыңызға, жақсы ойлауларыңызға не
көмектеседі?
Өте
жақсы, жарайсыңдар!
Ендеше балалар, қазір сіздер
осы дәрумендер түстерімен бөлінесіздер. Алма ағашынан алма теріп
алып, түсіне қарай топтарға отырыңыздар.
-
топ: қызыл алма - таңғы
ас
-
топ: жасыл алма– түскі
ас
-
топ: сары алма - кешкі
ас
«Сұрақтар
қобдишасы» әдісі арқылы үй
тапсырмасын тексеру.
-«Қысқы кеш» мәтінінің авторы
кім?
-Мұқан Иманжанов
кім?
-«Кейіптеу » дегеніміз не?
-М.Иманжанов туралы не білесің?
- Автор боранды қалай
сипаттайды?
Балалар, біздерге қыс мезгілінде күшті, қуатты
жүруімізге не көмектеседі?
-Дұрыс
тамақтану
Өте жақсы. Алдарыңыздағы топ
атауларына назар аудара қойыңыздар. Олар нені
білдіреді?
- Тамақтану
уақыттарын
Жарайсыңдар. Олай болса
бүгінгі біздің тақырыбымыз «Түскі
тамақ- күшті тамақ». Әрі қарай
сабағымызды «Балдырған»
кафесіне саяхатпен
жалғастырамыз.
-
Балалар, кафеде қандай тағамдар барын білу үшін нені сұраймыз
?
-Ас
мәзірін
-Өте
жақсы !
Олай
болса сіздер осы кафенің ас мәзірімен таныса
отырыңыздар.
1 –ас
мәзірі. Топтық жұмыс.
«Топтастыру»
89-беттегі суреттерді
тамақтану кезеңдеріне топтастыр. Топтастырған тағамдарынды берілген
нақыл сөздермен сәйкестендіріп, мағынасын
түсіндір.
Таңғы
ас - нақыл сөзі: таңғы асты
тастама
Түскі
ас - түскі тамақ-күшті
тамақ
Кешкі
ас – кешкі асқа
қарама
Дескриптор.
Білім алушы:
-Суреттерді аттарына сәйкес
топтастырады.
-Суреттер атауына сәйкес
нақыл сөздерді сәйкестендіріп, мағынасын
түсіндіреді.
2-ас
мәзірі. «Джигсо»
әдісі.
Оқулықтағы «Түскі тамақ»
өлеңін тізбектеп оқу
1 –топ. Берілген өлеңнен тағам
түрлерінің астын сызып, әр тағам түріне қатысты 2 сөз
жазады.
2 – топ. «Түскі ас» тақырыбына
әңгіме құрау.
3 – топ. Жаратылыстану пәнімен
байланысты. Ас қорыту жүйесін сызбасын құрып, олардың қызметін
айтады.
Автор туралы қысқаша
мәлімет.
3-ас мәзірі. Жұптық
жұмыс. «Ойлан ,
бірік, бөліс» әдісі.
«Асханадағы түскі ас»
тақырыбына диалог құрау.
(дәптерге жазып,
оқиды).
4-ас мәзірі
. «Ойлан, тап» Сергіту
сәті;
Оқушылардың алдарына сүттен,
ұннан, еттен, зиянды және пайдалы тағамдардың аттары беріледі..
Мұғалім қай тағамды атайды, сол тағамның атауыы бар оқушылар
орнынан тұрады.
|
Сөйлем мүшелері
туралы білімді еске түсіру.
Жаңа сабақты
ашу.
Бірыңғай мүшелерді
ажырата білуге
машықтанды
ру.
Жаңа сабақты
түсіну.
Жаңа тақырыпты
меңгеру
|

Дескриптор. Білім
алушы:
- сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
-Берілген өлеңді
оқиды.
-тағам түрлерінің атын
жазады.
- жазған тағам түріне 2 сөз
жазады.
Дескриптор:
-Тақырып бойынша
ойланады.
(Ауыз қуысы, өңеш, асқазан,
ашішек, тоқішек)
Дескриптор:
-Берілген суретке ауыз
қуысы-өңеш-асқазан – ашішек-тоқішекті ретімен қойып, астың қорытылу
жолын түсіндіреді.
Дескриптор:
-Екі оқушы бір-біріне сұрақ қойып, оған жауап беру арқылы
диалог құрайды.
Дескриптор: Білім алушы:
-қолындағы суреттерге
байланысты орындарынан тұрады
|
|