Материалдар / Ашық сабақ "Түскі тамақ-күшті тамақ"3-сынып

Ашық сабақ "Түскі тамақ-күшті тамақ"3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққжоспары тиянақты құрылған.Қызықты әдіс тәсілдер қолданылған.Оқулықтағы тапсырмалар толық қамтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2021
558
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: К.Абдрахманов

Машықтанушының

аты-жөні:

Жолкелдиева Динара

Күні:

22.11.2021 ж

Сынып:3

Қатысушылар саны:5

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың

тақырыбы

Түскі тамақ-күшті тамақ


Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.


Оқушылардың көбі: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.


Оқушылардың кейбірі:берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.


Сабақтың барысы.


Сабақтыңкезең

уақыты

Педагогтіңәрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы
















І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу

Оқушылырды түгелдеу

Оқу құралдарын тексеру

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

ІІ. Өткенді бекіту.

«Ыстық доп» әдісі арқылы өткен білімді пысықтау.




Мұғаліммен сәлемдеседі. Жұмыс ережесін келіседі.














От шашу әдісі




Доп


Жаңа сабақ

-Балалар, біздерге қыс мезгілінде күшті, қуатты жүруімізге не көмектеседі.

Өте жақсы. Бүгінгі біздің тақырыбымыз «Түскі тамақ- күшті тамақ». Әрі қарай сабағымызды «Балдырған» кафесіне саяхатпен жалғастырамыз.

-Балалар, кафеде қандай тағамдар барын білу үшін нені сұраймыз ?

-Өте жақсы ! Сіздер осы кафенің ас мәзірімен таныса отырыңыздар.

1 –ас мәзірі. Топтастыру әдісі 


89-беттегі суреттерді тамақтану кезеңдеріне топтастыр. Топтастырған тағамдарынды берілген нақыл сөздермен сәйкестендіріп, мағынасын түсіндір.






Тағам түрлеріне зер сал. Осы тағамдарды берілген нақыл сөздерге қарай топтастыр. Түсіндір.

  1. Таңғы асты тастама.

  2. Түскі тамақ – күшті тамақ.

  3. Кешкі асқа қарама.


2-ас мәзірі – Оқулықтағы «Түскі тамақ» мәтінін тыңда.

Түскі тамақ

Тыңдаңызшы, апам айтар ақылды:

"Түскі тамақ - күшті тамақ, татымды.

Дәмді сорпа тәбетіңді шақырар,

Қуырдақ бар қасығыңды батырар.

Салат та бар, пайдалынәрбұл аса,

Палау да бар, дәмтатыпкөр, ұнаса.

Үлгібойынша ас мәзіріндайындау.

Қалауың не: құсетіме, балық па?

Ішіп-жеп ал, қуатжина, жайраңда.

Не сұрайсың: компот әлде айран ба?

Ішіп-жеп ал, қуатжина, жайраңда.

Түскітамақ – күштітамақ, татымды».

... Ұнатпаймын мен осы бірақылды

-Дұрыс тамақтану




-Ас мәзірін











Суреттерді аттарына сәйкес топтастырады.

Суреттер атауына сәйкес нақыл сөздерді сәйкестендіріп, мағынасын түсіндіреді.













Мәтінді тыңдайды


















Смайликтер арқылы бағалайды

Презинтация

Ортасы

Ш. Негізгі бөлім

Дәптермен жұмыс


3-ас мәзірі. «Теріп жаз» әдісі

Түскі тамақ өлеңінде апасы қандай тағамдар ұсынады? Тағамдарды теріп жаз.




4-ас мәзірі . «Топтастыру» әдісі

Пайдалы және зиянды тағамдарды топтастыр.






5-ас мәзірі Сергіту сәті. Төрт орындық

Шарты:Музыка ойнап тұрады , балалар орындықты айнала билейді. Музыка тоқтаған сәтте, орындық үстіндегі ақ қағазға мына мәліметтер тізбегін құрастырады.

1-орындықта- сүт өнімдерінің тізбегі

2 –орындықта – ұннан жасалатын тағамдар

3-орындықта- көкөністер тізбегі

4-орындықта-жемістер тізбегі

5- орындықта пайдалы тағамдар





6-ас мәзірі. Ойлан , бірік, бөліс әдісі

Тапсырмасы: Өлеңде негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді тауып жаз.

«Түскі тамақ-күшті тамақ,татымды»




Өлеңнен түскі тағамдар тізбегін жазады





Тағамдарды топтастырады.






Орындықтағы қағаздарға аталған тақырыпқа жататын тағам түрлерінің тізбегін жасайды





Өлеңде негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді табады



Смайлик арқылы бағалайды.






«Бағдаршам»

әдісі арқылы бағалайды.




















Бас бармақ әдісі арқылы бағалайды













Тағам түрлері






Тапсырмалар


Соңы





Кері байланыс














Үй тапсырмасы:

«Ас-адамның арқауы» тақырыбында топ алдында сөйлеуге дайындалу.


« Алма ағашы» әдісі









Ойларын стикерге жазып алма ағашына жапсырады.








«Алма ағашы» әдісі








Алма ағашы







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ