Пәннің аты Бейнелеу | Уақыты: 12.09.17 ж | Сыныбы 3 | Мұғалім Б.Тогысбаев |
Сабақтың атауы | Түспен көңіл-күйді көрсету. |
Мақсаты | .Оқушылардың байқағыштық қабілетін және түс реңктерін ажырату, шығару дағдысын дамыту. |
Күтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Сурет салу дағдысы қалыптасады. |
Әдіс-тәсілдер | Түсіндіру,әңгімелеу,сұрақ жауап |
Сабақтың барысы |
Тілдік мақсат | Түстер жайлы мысалдар келтіру |
Сабақтың басы 5 минут | Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу |
Қызығушылықты ояту | Жаңа сабақты түсіндірмес бұрын оқушылардан бояулар түсі туралы не білетіні сұралады.Түстер неше топқа бөлінеді?1. Негізгі: қызыл, сары, көк2. Қосымша түс негізгі түстердің қосындысы арқылы алынады.3. Салқын: көк, жасыл, күлгін, көгілдір4. Жылы: қызыл, сары, қызғылт сары, қоңыр, жасыл5. Ахромат: ақ, қара6. Хромат түстер: ақ пен қарадан басқа түстер.7. Қарама қарсы түстер (контраст) – түс спектрінде аралығында 3 түс орналасқан екі түс.Бұл мәлімет бастауыш сыныпта беріледі, оны барлық оқушы білуі тиіс.Бүгінгі танысатынымыз:8. Туыс түс – түс спектрінде қатар орналасқан 3 түстің реңктері: қызыл мен сары, сары мен жасыл, көкпен жасыл, қызыл мен жасыл.9. Монохромат нюансты түс деп те айтылады, қанықтылығы мен ашықтығы әртүрлі болатын бір түстің реңктері.Проблемалық сұрақОсы аталған түстерді біздің көңіл - күйімізге әсері бар ма? Қандай түстер бізгежылылық сыйлайды?Қандай түстер тыныштандырады?Қандай түстер тәбетімізді ашады?Қандай түстер көңіл - күйімізді мұңға бөлейді?Қандай түстер тез шаршатады?Қандай түстер ойға бөлейді, яғни арманға бөлейді?Түсті қағаздарды көрсете отырып, бояулар қалай әсер ететінін оқушылармен бірге талдау.Сонымен мынадай қорытындыға келдік.Көңілді түстер: қызыл, сары, күрең қызыл, жасыл, көкКөңілсіз түстер: суық түстердің қосындысыАрманшыл түстер: жылы түстер мен суық тістердің солғын реңктері. |
Сабақтың ортасы | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауБейнелеу жұмысы. Тапсырманы орындамас бұрын қылқаламмен жазу тәсілдерін еске түсіреміз: дақ, кірпіш, вальс, Ван Гог тәсілі және жаңбыр.Вивальди « Шторм» музыкасын тыңдау. Сұрақ: осы музыка қандай сезім сыйлады? Буырқанған сезімді қандай мазокпен беруге болады? |
Сабақтың соңы 5 минут | Үйге тапсырма, жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін |
Рефлексия | 1. Тапсырма: Түстерді таңда, алған әсеріңді бейнеле.Бетховен «Лунная соната» музыкасын тыңдау.2. Тапсырма: осы музыкаға тән бояулар үндестігін бейнеле. |
Оқушының білімін бағалау | Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйТүсіндім ,түсінбедім | Күнделіктеріне жазып беремін |
Рефлекция
|
|
|