|
Уақыты: 12.09.17 ж |
Сыныбы 3 |
Мұғалім Б.Тогысбаев |
|
|
Сабақтың атауы |
Түспен көңіл-күйді көрсету. |
||
|
Мақсаты |
.Оқушылардың байқағыштық қабілетін және түс реңктерін ажырату, шығару дағдысын дамыту. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Сурет салу дағдысы қалыптасады. |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Түсіндіру,әңгімелеу,сұрақ жауап |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Тілдік мақсат |
Түстер жайлы мысалдар келтіру |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа сабақты түсіндірмес бұрын
оқушылардан бояулар түсі туралы не білетіні сұралады. |
||
|
Сабақтың ортасы |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Бейнелеу жұмысы. Тапсырманы
орындамас бұрын қылқаламмен жазу тәсілдерін еске түсіреміз: дақ,
кірпіш, вальс, Ван Гог тәсілі және жаңбыр. Буырқанған сезімді қандай мазокпен беруге болады? |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үйге тапсырма, жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін |
||
|
Рефлексия |
1. Тапсырма: Түстерді таңда,
алған әсеріңді бейнеле. |
||
|
Оқушының білімін бағалау |
Бүгінгі сабақтағы көңіл-күй Түсіндім ,түсінбедім |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Рефлекция
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Түспен көңіл-күйді көрсету"
Ашық сабақ "Түспен көңіл-күйді көрсету"
|
Уақыты: 12.09.17 ж |
Сыныбы 3 |
Мұғалім Б.Тогысбаев |
|
|
Сабақтың атауы |
Түспен көңіл-күйді көрсету. |
||
|
Мақсаты |
.Оқушылардың байқағыштық қабілетін және түс реңктерін ажырату, шығару дағдысын дамыту. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Сурет салу дағдысы қалыптасады. |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Түсіндіру,әңгімелеу,сұрақ жауап |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Тілдік мақсат |
Түстер жайлы мысалдар келтіру |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа сабақты түсіндірмес бұрын
оқушылардан бояулар түсі туралы не білетіні сұралады. |
||
|
Сабақтың ортасы |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Бейнелеу жұмысы. Тапсырманы
орындамас бұрын қылқаламмен жазу тәсілдерін еске түсіреміз: дақ,
кірпіш, вальс, Ван Гог тәсілі және жаңбыр. Буырқанған сезімді қандай мазокпен беруге болады? |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үйге тапсырма, жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін |
||
|
Рефлексия |
1. Тапсырма: Түстерді таңда,
алған әсеріңді бейнеле. |
||
|
Оқушының білімін бағалау |
Бүгінгі сабақтағы көңіл-күй Түсіндім ,түсінбедім |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Рефлекция
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













