Материалдар / Ашық сабақ: Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақтта IT технологияның мүмкіндіктері кеңінен қолданылған. https://www.geogebra.org/m/pacr4rhh, https://wordwall.net/play/26220/548/868 тағы басқа Интернет контенттерді қолдандым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2022
589
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1

Т. Бигельдинов атындағы Қарағанды республикалық «Жас ұлан» мектебі



Тақырыбы: Кеңістіктегі бұрыштар

Ашық сабақ жоспары

Shape2

8 желтоқсан 2021 жыл.





Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы

Сабақ №27

Мектеп: Қарағанды республикалық «Жас ұлан» мектебі

Күні: 08.12.2021

Мұғалімнің аты-жөні: Тойбекова Рымтай Аскатовна

Сынып:

1 рота 3 взвод

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Кеңістіктегі бұрыштар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.9 - кеңістіктегі екі түзу арасындағы бұрыш анықтамасын білу;

10.2.10 - айқас түзулер арасындағы бұрыш пен олардың ортақ перпендикулярын сызбада кескіндей алу;

Сабақтың мақсаты:

Қиылысатын екі түзудің арасындағы бұрышты сызбада көрсете алады.

Қиылысатын екі түзудің арасындағы бұрышты анықтай алады

Кеңістіктегі екі айқас түзудің арасындағы бұрышты табады.

айқас түзулер арасындағы бұрыш пен олардың ортақ перпендикулярын сызбада кескіндей алады.


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Амандасу. Сабақ мақсатын хабарлау.

Сыныпты екі топқа бөлу

Үйге тапсырмасын талдау.

1.Көлбеу а –ға тең. Егер көлбеу жазықтықпен : 1) 300, 2) 450, 3) 600 бұрыш жасайтын болса, осы көлбеудің жазықтыққа түсірілген проекциясы неге тең?


Баянат береді.

Екі топқа бөлініп отырады.



Сабақтың ортасы

5 минут








10 минут




15 минут













10 минут





























І. Топпен жұмыс. Ақиқат-Жалған ойыны

ІІ. Жеке жұмыс. Ширату жаттығулары.

https://www.geogebra.org/m/pacr4rhh

https://www.geogebra.org/m/guvh7r4b



ІІІ. «Джунгли» еліне саяхат. Жұптас-Бөліс.

https://wordwall.net/play/26220/548/868

Тапсырма орындалып болған соң кері байланыс беру.



Мұғалім мысал көрсетеді. Сол бойынша тапсырма таратады.






І. Топпен бірігіп, ноутбукта әр топ сілтеме бойынша өтіп жеке ауызша тапсырма орындайды.













ІІ. Оқушылар ауызша қойылған сұрақтарға жауап береді.



ІІІ жұппен бірігіп тапсырманы орындайды, топпен талдап, ортақ шешімін толтырып жазады.
































Бағалау парағы бойынша







Лайк арқылы


Бағалау парағына балла қою арқылы














Сайт

https://wordwall.net/play/26222/824/581






https://www.geogebra.org/m/pacr4rhh



https://wordwall.net/play/26220/548/868




Соңы

2 минут

Кері байланыс


Бағалау. Оқушылар өзін-өзі ауызша бағалау парағы бойынша бағалайды.

Оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

https://app.onlinetestpad.com/surveys/b6crw5o3vdtlw/questions

Үйге тапсырма: теорияны оқып келу және төмендегі тапсырмаларды орындау:

1) ABCD ромб берілген. MD және AC қабырғалары арасындағы бұрышты табыңыз. (Сурет 5). Жауабы 90о

2) ABCD квадрат берілген. MD және BC қабырғалары арасындағы бұрышты табыңыз. (Сурет 6). Жауабы




https://onlinetestpad.com/crxm6duoufmsk




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!