Материалдар / Ашық сабақ "Туған тілім -бабам тілі--өз тілім"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Туған тілім -бабам тілі--өз тілім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Туған тілім -бабам тілі--өз тілім" 2 сынып Оқушылардың өз тілін құрметтеуге,дәріптеуге және өзге тілдің бәрін біліп,өз тілін құрметтеуге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2022
898
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

Менің туған өлкем

Педагогтің

аты-жөні:

Жагипарова Гульсим Мухаметхановна

Күні:

10/12/21

Сыныбы:2 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ тілім – анам тілі – өз тілім

«Туған тілім» Дихан Әбілев

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.3.4.1 – Өлеңді түсініп оқу.Өлеңдегі негізгі ойды анықтау




Барлық оқушылар: Оқушылар өз ана тілін, қазақ тілін ғылым ретінде сипаттап, «тіл» ұғымын түсіндіре алады;

Көптеген оқушылар: Қазақ тілінің туған тіліміз екедігін түсіндіре алады;

Кейбір оқушылар: Ана тіліміз жайлы мағлұматтарды біледі;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушы

лықты ояту.



Өткен тақырыпты пысықтау

Миға шабуыл

.


Ұйымдастыру кезеңі:

Бүгінгі күн терезеден

Міне бізге тұр қарап

Сондай жақсы көңіл күймен

Басталады бұл сабақ

Мәтінді тізбектей оқыту

«Кезбе тілші» әдісі арқылы кері байланыс орнату.

-Әбдіжәміл Нұрпейісов кім?

-Қандай шығармалары бар?

- Туған жер деген не?

-Туған жерінің тұрғындары қандай?

-Туған жерге деген сезіміңді ерекше сөздермен айтып көрші?

-Болашақта лауазымды қызметкер болсаң өз туған жеріңе қандай жақсылық жасар едің






Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.












Микро

фон


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу
















Мағына тану







Топтық жұмыс
























Сергіту сәті


Сөздік жұмыс

«Мюссемберг» әдісі

лордқазақьклтілімаоанамо

тілімттдвекгкаөзтарктілім

Қазақ тілім-анам тілім-өз тілім атты тақырыпта Дихан Әбілевтін «Туған тілім» атты өлеңімен танысатын боламыз.

Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік тіл қазақ тілі екендігін Қазақстан Республикасы Конституциясының

7 бабында бекіткен.

Сондықтан әрбір қазақ азаматы қазақ тілін білуі керек.Қазақ халқында өз ана тілі туралы жыр толғамаған адам кемде кем. Ана тіліміз талай жырға арқау болған екен. Қазақ тілі – сонау Әйтеке, Қазыбек, Төле билер сынды шешендердің, Абай,

Ғ. Мүсірепов,

Ә. Тәжібаев,

А. Байтұрсынов,

Ж. Аймауытов сияқты ақын — жазушылар.

Міне,Туған тілін жырына қосқан Дихан Әбілев ақын атамыздың өміріне сыр шете кетсек.

Туған тілім өлеңін оқимын

1Ақын туған тіл деп отырғаны қай тіл?

2 Тілді неге және кімге теңеп отыр?

3. Қандай жағдайда жүрегімді суырып –ақ алыңдар деді?

4 Туған тіл деген тіркестің орнына қазақ тілі деп оқып көрейікші

«Бинго» әдісі

1. Қасиетті

2.Құдыретті

3.Киелі

Өлеңді кешенді талдайды

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Қолдану» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.



Түртіп алу стратегиясы

Бабам – үлкен ата

Далам - туған жер

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.





Мақсаты:

Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.




Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады



1 Жанр түрі мен шумақ саны

2 Авторы мен тармағы

3 Тәрбиелік мәні









Эмоция ойыны



.






Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға Жарайсың!

Керемет!





.





А3




Суреттер











Оқулық








Жұмыс дәптері





Топтық жұмыс.



Шығармашылық жұмыс

1 Тіл туралы мақал-мәтел жазу

2 Тіл туралы 5 шумақты өлең құрастыру

3 Сөзжұмбақ құрастыру

.Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Талқылау» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.

Балдық жүйе




А3

Маркер,

сурет


Сабақтың соңы.

Ой толғаныс.





Үйге тапсырма

Рефлексия



.

«Түймедақ» әдісі

Қазақ тілі

Ассосация құру





«Туған тілім» өлеңін жаттап келу


«Білім қоржыны»




Бүгінгі сабағымызды

Бота Бейсенованың «Ана тілім» өлеңімен аяқтау

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.






Стикер арқылы өзінің алған әсерін жазады.


Дескриптор

«Түймедақ» әдісі бойынша берілген тапсырмны толық орындайды














Стикер




Шар,гүл















































































Қазақ тілін неліктен баба тілі дейді?

Себебі, тіл байлығы әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра, яғни ата - бабаларымыз да қазақ тілінде сөйлеген. Демек, әр адам ана тілін көзінің қарашығындай қорғап, оның орынсыз шұбарлануының қарсы тұруы тиіс. Себебі, ана сүтімен дарыған тіл -  ең басты байлығымыз.

Тіл қай ұлтта, қай елде болсада қастерлі, құдыретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!