Сабақтың басы
Қызығушы
лықты
ояту.
Өткен тақырыпты
пысықтау
Миға
шабуыл
.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Бүгінгі күн
терезеден
Міне бізге тұр
қарап
Сондай жақсы көңіл
күймен
Басталады бұл
сабақ
Мәтінді тізбектей
оқыту
«Кезбе тілші» әдісі арқылы кері
байланыс орнату.
-Әбдіжәміл Нұрпейісов
кім?
-Қандай шығармалары
бар?
- Туған жер деген
не?
-Туған жерінің тұрғындары
қандай?
-Туған жерге деген сезіміңді
ерекше сөздермен айтып көрші?
-Болашақта лауазымды қызметкер
болсаң өз туған жеріңе қандай жақсылық жасар
едің
|
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.
|
|
Микро
фон
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
Мағына
тану
Топтық
жұмыс
Сергіту
сәті
Сөздік
жұмыс
|
«Мюссемберг»
әдісі
лордқазақьклтілімаоанамо
тілімттдвекгкаөзтарктілім
Қазақ тілім-анам тілім-өз
тілім атты тақырыпта Дихан Әбілевтін «Туған тілім» атты өлеңімен
танысатын боламыз.
Қазақстан Республикасындағы
мемлекеттік тіл қазақ тілі екендігін Қазақстан Республикасы
Конституциясының
7 бабында
бекіткен.
Сондықтан әрбір қазақ азаматы
қазақ тілін білуі керек.Қазақ халқында өз ана тілі туралы жыр
толғамаған адам кемде кем. Ана тіліміз талай жырға арқау болған
екен. Қазақ тілі – сонау Әйтеке, Қазыбек, Төле билер сынды
шешендердің, Абай,
Ғ.
Мүсірепов,
Ә.
Тәжібаев,
А.
Байтұрсынов,
Ж. Аймауытов сияқты ақын —
жазушылар.
Міне,Туған тілін жырына қосқан
Дихан Әбілев ақын атамыздың өміріне сыр шете
кетсек.
Туған тілім өлеңін
оқимын
1Ақын туған тіл деп отырғаны
қай тіл?
2 Тілді неге және кімге теңеп
отыр?
3. Қандай жағдайда жүрегімді
суырып –ақ алыңдар деді?
4 Туған тіл деген тіркестің
орнына қазақ тілі деп оқып көрейікші
«Бинго»
әдісі
1.
Қасиетті
2.Құдыретті
3.Киелі
Өлеңді кешенді
талдайды
Саралау: Бұл жерде саралаудың
«Қолдану» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау
мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек
қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар
қойылады.
Түртіп алу
стратегиясы
Бабам – үлкен
ата
Далам - туған
жер
|
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.
Мақсаты:
Оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал
кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар
қойылады
1 Жанр түрі мен шумақ
саны
2 Авторы мен
тармағы
3 Тәрбиелік
мәні
Эмоция
ойыны
|
.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға Жарайсың!
Керемет!
.
|
А3
Суреттер
Оқулық
Жұмыс
дәптері
|
Топтық жұмыс.
|
Шығармашылық
жұмыс
1 Тіл туралы мақал-мәтел
жазу
2 Тіл туралы 5 шумақты өлең
құрастыру
3 Сөзжұмбақ
құрастыру
.Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Талқылау» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды.
|
Балдық
жүйе
|
А3
Маркер,
сурет
|
Сабақтың соңы.
Ой
толғаныс.
Үйге
тапсырма
Рефлексия
.
|
«Түймедақ»
әдісі
Қазақ
тілі
Ассосация құру
«Туған тілім» өлеңін жаттап
келу
«Білім
қоржыны»
Бүгінгі
сабағымызды
Бота Бейсенованың «Ана тілім»
өлеңімен аяқтау
|
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Стикер арқылы өзінің алған
әсерін жазады.
|
Дескриптор
«Түймедақ» әдісі бойынша
берілген тапсырмны толық орындайды
|
Стикер
Шар,гүл
|