Материалдар / Ашық сабақ «Туынды функциясы»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ «Туынды функциясы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Туынды есептеу ережелерін, күрделі функцияның туындыларын, туындының физикалық, геометриялық мағынасын, жанама теңдеуі, тригонометриялық функциялардың туындылары туралы алған білімдерін тереңдету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2022
317
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы қаласы «Жоғары медициналық колледж»



















Үлгі сабақ



Тақырыбы: Туынды және оның қолданылуы(қайталау сабағы)



























Дайындаған: Есіркеп Арай Қайратқызы

Жетекшісі: Айтахунова Гаухар

Алматы қаласы 2022ж









Сабақтың тақырыбы: Туынды және оның қолданылуы(қайталау сабағы)



Сабақтың мақсаты:Білімділік: Туынды есептеу ережелерін, күрделі функцияның туындыларын, туындының физикалық, геометриялық мағынасын, жанама теңдеуі, тригонометриялық функциялардың туындылары туралы алған білімдерін тереңдету.



Тәрбиелік:Оқушыларды шапшаңдыққа, ұжымдық жұмыс жүргізу арқылы бірлесіп жұмыс атқаруға, өзін және басқа оқушыларды бағалай білуге үйрету



Дамытушылық:Оқушылардың ойлау қабілетін арттырып, қорытынды жасай білу қабілетін дамыту



Сабақтың көрнекілігі: Ноутбук, кеспе қағаздар.



Сабақтың түрі: топтық әдіс



Сабақтың барысы:



І Оқушыларды туынды табу бойынша топпен отырғызу



((x^7 )/,u/+v/ , (u+v)/, (u/v)/ т.б )



Оқушы зейінін тұрақтандыру мақсатында ойсергек ұйымдастыру.



Есім- акроним ( әр оқушы өз есімінің бастапқы әрпінен өзін сипаттайтын сын есімдер келтіру: Әдемі-әдепті, Мерхан –мейірімді, Саламат – салмақты)



ІІҚайталау білім –анасы. (тақтада екі топтан екі оқушы шығып формулалар жазу керек)Бірін-бірі толықтыру



І топ. Туынды ережелері формуласын



ІІ топ.Тригонометриялық функцияның туындысы. Жанама теңдеу



ІІІ.Білім теңіз түбі де шегі де жоқ. (карточкада берілген есептер)(Постер қорғау)



І топ а)f(x)=5x3-6x2-3 ә) f(x)=(2x-1)/(4x+3)



Б)f(x)=3x-x3. f/(x)≥0 b)f(x)=√(х^4+2х)г)f(x)=4tg3x



ІІ топ а)f(x)=x3-4x2-7 ә)f(x)=(5+x)/(x-2)б)f(x)=x3-3x2;f/(x)>0



b)f(x)=√(2x+) х^2г)f(x)=cos(3-2x)



IV.Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады. (Деңгейлік тапсырма) (екі топқа ортақ)



А. Абсциссасы х=-2 болатын нүктеде y= 3x^(2 )-7 функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз



В1. Нүкте х(t)=3t3+9t2+5 заңы бойынша түзу сызықты қозғалады. T уақыт мезетіндегі жылдамдықты есептеу формуласын жазып,t=2 с-ғы жылдамдығын табыңдар.



2.f(x)=(x5-2x2)191 х0=1 нүктесіндегі туындының мәнін табыңдар.



С. А)f(x)=3ctg2xf/(-π/4)



V. Сөзжұмбақ «Туынды» (наутбукте)



VI. Тест тапсырмасы



І топ



  1. У=2x7a)14x7b)14x6c)9x6



  1. Y=1-x2 a)-x2b)x2c)-2x





  1. Y= 4x3-х5a) 12x2 – 5х4b)7x3-5хc)12x2-5х5



  1. Y=x3/3-4хa)x2-4b)x3-4х c)x3-4





5).y=x4 +2√xa)4x3+1/√xb)4x3+4/√xc)4x3+4√x



1 2 3 4 5



B c a a a







II топ



1)y=7x3a) 21x3 b)21x2c)10x2



2)y=2-x5a) -5x4b)-5x5 c)-x5



3)y=3х-5x2a)х-10x2 b)3-10x c)3-7х



  1. Y=x6+3√xa)6х5+3/√хb)6х5+3/2√хc)6х5+6√х



  1. У=1/х2a)-2/х3b)-х/2c)1/2х





1 2 3 4 5



B a b b a











VII. Бағалау(семантикалық карта арқылы )



Оқушының аты-жөні Формулалар жазу Есептер шығару Деңгейлік тапсырма Сөзжұмбақ шешу Тест Қорытынды баға













VIII.Үйге тапсырма. Тест 2010-2015



IX. Рефлекция





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!