Материалдар / Ашық сабақ Ұ дыбысы мен әрпі 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Ұ дыбысы мен әрпі 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мандарға бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2020
382
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Сауат ашу

Күні: 7. 12. 2018ж

Сынып: 1-сынып

Мектеп:Бейсенбек Тайшапұлы

Мұғалімнің аты-жөні: Көкишева Надира

Сабақ тақырыбы

Менің отбасым. Ұ дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.

1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: . Әріпті танып, ажыратып және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

Көптеген оқушылар : Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды.

Кейбір оқушылар : Оқудың түрлерін (буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды, түсініп оқиды) қолданады.


Бағалау критерийлері

-әріптерді таниды және ажыратады;

-әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды;

-иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді;

-буындап немесе тұтас сөздермен оқиды;

-түсініп оқиды;

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар: Бейнежазба-тыңдалым, «сәйкестендіру»әдісі-айтылым, дәптермен жұмыс-жазылым,3-тапсырма-оқылым.

Терминалогия: буын-слога- , дыбыс-звук-, сөз-слова-.

Сөз тіркестері: ұ дыбысы, суретті болжа

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып , еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстар

Математика-«лото» әдісі.

АКТ қолдану дағдылары

Бейнежазба

Бастапқы білім

Дыбыс, дауысты дыбыс, буын туралы біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы











Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз.

Сәлем беріп сіздерге ,

Бас иеміз біз.

Ширату тапсырмасы

Дидактикалық ойын. “Лото”


А Д Л Р Т

У Ш Н С О Ы

«Мозайка» әдісі арқылы сыныпты үш топқа бөлу.









Әріптер



Сабақтың ортасы










































Бейнежазба көрсету. (1мин 18с)




Сабақтың тақырыбымен таныстыру, мақсатын айқындау.


1-тапсырма. Суретпен жұмыс. Топпен жұмыс. «Сәйкестендіру» әдісі


Дескриптор:

-суретпен сөзді сәйкестендіреді;

-суретке тиесілі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табады;

-әр заттың өмірде қажеттілігіне байланысты әңгімелейді.


Кері байланыс: қолшапалақ арқылы топты бағалау.

Сергіту сәті: Қанат жайып қалықтап,

Құс сияқты күйге енем.

Асықпаймын үйге мен

Жаңа әріппен танысып,

Жазу жазып үйренем.


2-тапсырма. Дәптермен жұмыс.



Дескриптор:

-әріп элеметтерін дұрыс жазады;

-әріптерді бір-бірімен байланыстырады;

-жазу жолын сақтайды.

3 – тапсырма. Сөздерді оқу. Жеке жұмыс.

Дескриптор:

-буындып оқиды, тұтастай оқиды;

-сөздердің мағынасын ажыратады;

-ұ дыбысы қай буында кездесетінін анықтайды.

АКТ









Сурет











Ұ дыбысының баспа, жазба түрі


Суреттер, сөздер

Сабақтың соңы

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Ілмек сұрақ » кері байланысы. Оқушыларда қызыл, жасыл және көк түсті ілмек бар, оны олар өз парталарына немесе тақтаға іледі.

Қызыл - түсінбеймін,

Көк – Менің сұрағым бар.

Жасыл -барлығы түсінікті.

Оқушылар ілмек түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды.










Саралау

Барлық оқушылар: . Әріпті танып, ажыратып және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

Көптеген оқушылар : Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды.


Бағалау

Басбармақ, қолшапалақ, ақылды үкі.





Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Кейбір оқушылар : Оқудың түрлерін (буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды, түсініп оқиды) қолданады.



Математика

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?



































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!