Білім беру саласы: «Коммуникация»
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: Ойын арқылы қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру. Қазақ тілінде ойын толық жеткізіп, байланыстыра сөйлеуді дамыту. Үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту. Балаларға халқымыздың кәсібі мал шаруашылығы жөнінде түсінік беру. Төрт түлік малдың адам өміріне пайдасын, тұрмысқа қажеттілігін түсіндіру. Балалардың сөздік қорын молайту, қамқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үй жануарларының суреттері, слайд, дәптермен жұмыс.
Әдістер: сұрақ-жауап, әңгімелеу, сөздік
«Шаттық шеңбері»
Армысың ашық аспан!
Армысың қара жер!
Армысың балабақшам!
Сәлеметсіздер ме!
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі? (- Қазір қыс мезгілі )
- Қыс айларын атаңдаршы? (- Желтоқсан, қаңтар, ақпан )
- Қазір қай ай? (- Қазір қаңтар )
- Бүгін аптаның қай күні? (- Бүгін сәрсенбі )
- Ауа – райы қандай? (- Бүгін күн суық )
- Қыс мезгілінің қандай ерекшеліктерін білесіңдер?
Балалар мен сендерге жұмбақтар шешемін, сендер мұқият тыңдап, жауабын табыңдар. Жауабын шешсек бүгінгі өтетін тақырыбымызды білетін боламыз.
Загадки
Мягкие лапки
На лапках царапки. Мысық - кошка
С хозяном дружит
Дом сторожит
Живет под
Крылечком,
А хвост колечком. Ит-собака
Голодна мычит,
Сыта-жует,
Малым ребяткам
Молочкка дает. Сиыр-корова
Кто в жару и на морозе,
Малышей по кругу возит,
И у дома, своего,
Ржет негромко:
«И-го-го»? Жылқы- лошадь
Кто на привязи гуляя,
Травку щиплет на холме,
И хозяйку ожидая,
Одиноко блеет: Ме-е?» Ешкі-коза
Жаңа сөздермен танысу. Видео көрсету, үй жануарларын қайталату.
Жақсы балалар, бұлар қандай жануарлар екен? (какие животные вы видели домашние животные) үй жануарлары дұрыс айтасыңдар!
Жылқы- лощадь
Сиыр-корова
Түйе- верблюд
Қой-баран
Ешкі-коза
Ит-собака
Мысық-кошка
Құлын- жеребенок
Бота-верблюженок
Бұзау-теленок
Қозы- ягненок
Лақ- козленок
Күшік-щенок
Марғау-котенок
Балалар бізге үй жануарлары несімен пайдалы? (Домашние животные чем они полезны ) что они дают молоко, мясо, шкурасынан киімдер жасаймыз иә, жақсы балалар, үй жануарлары немен қоректенеді? чем мы их кормим? Жем, шөп береміз. (корм, сено)
Сергіту сәті
Балалар шеңбер құрып тұрады, кубикты мұғалім лақтырады, қай баланың алдына түседі сол бала алып жауап береді. Бұл қай жануар? Қой. Бірнеше рет қайталанады.
Дәптермен жұмыс
Үй жануарларының төлдерін табу. Аналарымен сәйкестендіру.
«Дыбыстарын ажырат» ойыны
Мұғалім үй жануарларының, дыбыстарын қосады балалар дыбыстарынан табады. (Ребята это какое животное, вы должны угадывать по звуку голоса)
3 бала тақпақ айтады
Жарайсыңдар, балалар! Қандай жануарлармен таныстық? Дұрыс айтасыңдар үй жануарларымен, қандай үй жануарларын білесіңдер? Атаңдаршы?
Ал, енді балалардың өз үйлерінде үй жануарларын қалай тамақтандыратындарын тамашалайық. Шағын видео.
Жақсы осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды.
Сау болыңдар! Қонақтармен қоштасайық. Сау болыңыз!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Үй жануарлары"
Ашық сабақ "Үй жануарлары"
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Білім бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: Ойын арқылы қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру. Қазақ тілінде ойын толық жеткізіп, байланыстыра сөйлеуді дамыту. Үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту. Балаларға халқымыздың кәсібі мал шаруашылығы жөнінде түсінік беру. Төрт түлік малдың адам өміріне пайдасын, тұрмысқа қажеттілігін түсіндіру. Балалардың сөздік қорын молайту, қамқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үй жануарларының суреттері, слайд, дәптермен жұмыс.
Әдістер: сұрақ-жауап, әңгімелеу, сөздік
«Шаттық шеңбері»
Армысың ашық аспан!
Армысың қара жер!
Армысың балабақшам!
Сәлеметсіздер ме!
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі? (- Қазір қыс мезгілі )
- Қыс айларын атаңдаршы? (- Желтоқсан, қаңтар, ақпан )
- Қазір қай ай? (- Қазір қаңтар )
- Бүгін аптаның қай күні? (- Бүгін сәрсенбі )
- Ауа – райы қандай? (- Бүгін күн суық )
- Қыс мезгілінің қандай ерекшеліктерін білесіңдер?
Балалар мен сендерге жұмбақтар шешемін, сендер мұқият тыңдап, жауабын табыңдар. Жауабын шешсек бүгінгі өтетін тақырыбымызды білетін боламыз.
Загадки
Мягкие лапки
На лапках царапки. Мысық - кошка
С хозяном дружит
Дом сторожит
Живет под
Крылечком,
А хвост колечком. Ит-собака
Голодна мычит,
Сыта-жует,
Малым ребяткам
Молочкка дает. Сиыр-корова
Кто в жару и на морозе,
Малышей по кругу возит,
И у дома, своего,
Ржет негромко:
«И-го-го»? Жылқы- лошадь
Кто на привязи гуляя,
Травку щиплет на холме,
И хозяйку ожидая,
Одиноко блеет: Ме-е?» Ешкі-коза
Жаңа сөздермен танысу. Видео көрсету, үй жануарларын қайталату.
Жақсы балалар, бұлар қандай жануарлар екен? (какие животные вы видели домашние животные) үй жануарлары дұрыс айтасыңдар!
Жылқы- лощадь
Сиыр-корова
Түйе- верблюд
Қой-баран
Ешкі-коза
Ит-собака
Мысық-кошка
Құлын- жеребенок
Бота-верблюженок
Бұзау-теленок
Қозы- ягненок
Лақ- козленок
Күшік-щенок
Марғау-котенок
Балалар бізге үй жануарлары несімен пайдалы? (Домашние животные чем они полезны ) что они дают молоко, мясо, шкурасынан киімдер жасаймыз иә, жақсы балалар, үй жануарлары немен қоректенеді? чем мы их кормим? Жем, шөп береміз. (корм, сено)
Сергіту сәті
Балалар шеңбер құрып тұрады, кубикты мұғалім лақтырады, қай баланың алдына түседі сол бала алып жауап береді. Бұл қай жануар? Қой. Бірнеше рет қайталанады.
Дәптермен жұмыс
Үй жануарларының төлдерін табу. Аналарымен сәйкестендіру.
«Дыбыстарын ажырат» ойыны
Мұғалім үй жануарларының, дыбыстарын қосады балалар дыбыстарынан табады. (Ребята это какое животное, вы должны угадывать по звуку голоса)
3 бала тақпақ айтады
Жарайсыңдар, балалар! Қандай жануарлармен таныстық? Дұрыс айтасыңдар үй жануарларымен, қандай үй жануарларын білесіңдер? Атаңдаршы?
Ал, енді балалардың өз үйлерінде үй жануарларын қалай тамақтандыратындарын тамашалайық. Шағын видео.
Жақсы осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды.
Сау болыңдар! Қонақтармен қоштасайық. Сау болыңыз!
шағым қалдыра аласыз













