Кіші тобындағы ұйымдастырылған оқу қызыметінің технологиялық картасы
Күні: Білім беру саласы: Қатынас
Оқу іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Үй жануарлары және оның төлдері
Мақсаты:
Білімділік: Балаларды үй жануарлары туралы және де олардың төлдері жайлы түсінік беру.
Дамытушылық: Сұраққа жауап беру арқылы сөйлеу тілін дамыту
Тәрбиелік: Төрт түлікке деген қамқорлық сезімдеріне тәрбиелеу.
Сөздік қоры: Үй жануары, төлдері
Қостілділік компонент: сиыр-корова, қой-баран, жылқы-лошадь
|
Оқу іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Армысың, Күн-ана! Армысың жер-ана. Армынсың ба достарым! Жылуыма жылу қос. Топқа әже кіреді. -Сәлеметсіңдерме балалар? Мен сендерге алыс ауылдан келдім, сендерді ауылға шақырғым келіп тұр, саяхаттап қайтайық. |
Балалар қимыл-қозғалыс жасап, амандасты. Қуана қарсы алды. |
|
Ұйымдастырушы лық –ізденіс |
Автобус дауысы естіледі. Бұл ненің дауысы . иа автобус. Балалар ендеше автобусқа отырып ауылға қонаққа барайық. -Сендер барғыларың келеме? -Кеттік, автобусқа отырғанда қауіпсіздік ережелерін сақтап отырайық. Балалар жолда келе жатып үй жануарларын көрсету. Балалар жолда келе жатып не көрдіңдер? Сурет арқылы таныстыру. Мынау сиыр- сиыр сурет арқылы таныстыру. Мынау сиыр- сиыр бізге сүт береді. Сүттен қаймақ, құрт, май аламыз. Сиырдың төлін –бұзау деп атаймыз. Сиыр мө-мө деп дауыстайды. Ал мынау қой- қой пайдасы онын етін жейміз, жүнінен киім тігеміз. Қойдың төлін-қозы деп атаймыз. Қой мә-мә деп дауыстайды. Енді мынау жылқы –жылқының пайдасы-ол көлік, қымызын ішеміз. Сергіту сәті: Күркірейді күн-күн Терезеден шың-шың Жаңбыр жауды топ-топ Шелек-шелек көп-көп Дидактикалық ойын: «Төлін тап» Әже: Келгендерің қандай жақсы болды. Енді ән айтып беріңдерші: Онда біз «Төлдер» әнін айтып берейік. Қошақаны қойдың Қайда қалып қойдың Бұлтиып тұр бүйірің Қай өрістен тойдың Секең-секең ей лақ Тұрмын саған кейіп ақ Секірмесең болмайма Тастан тасқа ей лақ. |
Бұл автобустың дауысы Баратындарын айтты Үй жануарларын көрді Үй жануарларымен танысты Балалар бірге қосылып әр төлді қайталап айтып отырады. Сергіту сәтін қызығушылықпен орындады Ойныды қызығушылықпен ойнады Әнді орындады |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорытынды: Әже: Ой, рахмет сендерге.Менің сендерге сыйлығым бар, ал жүретін уақытым болды сау болыңдар. -Балалар бүгін біз қайда бардық? -Біз онда не көрдік? - Үй жануарларының төлдерін атайық? Керемет балалар барлықтарың сабаққа жақсы қатыстыңдар, жарайсыңдар |
Сыйлықты қуана алды. Әженің үйіне Сиыр, қой,жылқы Сиыр-бұзау, жылқы-құлын,қой-қозы |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Үй жануарлары, олардың төлдері
Болу керек: Үй жануарларының тамақ, киім, көлік болатынын.
Үйрету керек: Үй жануарларының төлдерін дұрс атап айту.
Тәрбиеші: Азыкенова.Ә.М
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Үй жануарлары және оның төлдері
Ашық сабақ Үй жануарлары және оның төлдері
Кіші тобындағы ұйымдастырылған оқу қызыметінің технологиялық картасы
Күні: Білім беру саласы: Қатынас
Оқу іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Үй жануарлары және оның төлдері
Мақсаты:
Білімділік: Балаларды үй жануарлары туралы және де олардың төлдері жайлы түсінік беру.
Дамытушылық: Сұраққа жауап беру арқылы сөйлеу тілін дамыту
Тәрбиелік: Төрт түлікке деген қамқорлық сезімдеріне тәрбиелеу.
Сөздік қоры: Үй жануары, төлдері
Қостілділік компонент: сиыр-корова, қой-баран, жылқы-лошадь
|
Оқу іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Армысың, Күн-ана! Армысың жер-ана. Армынсың ба достарым! Жылуыма жылу қос. Топқа әже кіреді. -Сәлеметсіңдерме балалар? Мен сендерге алыс ауылдан келдім, сендерді ауылға шақырғым келіп тұр, саяхаттап қайтайық. |
Балалар қимыл-қозғалыс жасап, амандасты. Қуана қарсы алды. |
|
Ұйымдастырушы лық –ізденіс |
Автобус дауысы естіледі. Бұл ненің дауысы . иа автобус. Балалар ендеше автобусқа отырып ауылға қонаққа барайық. -Сендер барғыларың келеме? -Кеттік, автобусқа отырғанда қауіпсіздік ережелерін сақтап отырайық. Балалар жолда келе жатып үй жануарларын көрсету. Балалар жолда келе жатып не көрдіңдер? Сурет арқылы таныстыру. Мынау сиыр- сиыр сурет арқылы таныстыру. Мынау сиыр- сиыр бізге сүт береді. Сүттен қаймақ, құрт, май аламыз. Сиырдың төлін –бұзау деп атаймыз. Сиыр мө-мө деп дауыстайды. Ал мынау қой- қой пайдасы онын етін жейміз, жүнінен киім тігеміз. Қойдың төлін-қозы деп атаймыз. Қой мә-мә деп дауыстайды. Енді мынау жылқы –жылқының пайдасы-ол көлік, қымызын ішеміз. Сергіту сәті: Күркірейді күн-күн Терезеден шың-шың Жаңбыр жауды топ-топ Шелек-шелек көп-көп Дидактикалық ойын: «Төлін тап» Әже: Келгендерің қандай жақсы болды. Енді ән айтып беріңдерші: Онда біз «Төлдер» әнін айтып берейік. Қошақаны қойдың Қайда қалып қойдың Бұлтиып тұр бүйірің Қай өрістен тойдың Секең-секең ей лақ Тұрмын саған кейіп ақ Секірмесең болмайма Тастан тасқа ей лақ. |
Бұл автобустың дауысы Баратындарын айтты Үй жануарларын көрді Үй жануарларымен танысты Балалар бірге қосылып әр төлді қайталап айтып отырады. Сергіту сәтін қызығушылықпен орындады Ойныды қызығушылықпен ойнады Әнді орындады |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорытынды: Әже: Ой, рахмет сендерге.Менің сендерге сыйлығым бар, ал жүретін уақытым болды сау болыңдар. -Балалар бүгін біз қайда бардық? -Біз онда не көрдік? - Үй жануарларының төлдерін атайық? Керемет балалар барлықтарың сабаққа жақсы қатыстыңдар, жарайсыңдар |
Сыйлықты қуана алды. Әженің үйіне Сиыр, қой,жылқы Сиыр-бұзау, жылқы-құлын,қой-қозы |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Үй жануарлары, олардың төлдері
Болу керек: Үй жануарларының тамақ, киім, көлік болатынын.
Үйрету керек: Үй жануарларының төлдерін дұрс атап айту.
Тәрбиеші: Азыкенова.Ә.М
шағым қалдыра аласыз













