Бекітемін:
Күні: 29.04.2024ж
Сыныбы: 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үй құстары
Сабақтың мақсаты: Балаларға үй құстары туралы түсінік беру.
Балалардың сөйлеу қызметін дамыту, байланыстырып сөйлеуді, логикалық ойлауды; есте сақтау қабілеттерін және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
Әдісі-тәсілі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, саяхат, ойын.
Көрнекілігі: Мультимедиа
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Дефектологтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық ынталандыру шылық |
Балалармен амандасу. Психологиялық дайындық
Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Бір-бірімізді қолдаймыз, Пікіріміз құнды Қателесуге болмайды. |
Өлеңді бірге қайталайды |
|
Ұйымдастыру шылық Ізденушілік |
«Кроссенс» әдісі арқылы сабақ тақырыбын табу. Балалар сабағымызды бастамас бұрын Бейнероликке назар аударып қарап алайық. Бейнеролик «Үй құстары» -Жарайсыңдар, балалар! Олай болса бүгін біз үй құстарына саяхат жасаймыз.
Үй құстарына саяхатымызды бастайық. 1."Адасқан әріптер» әдісі Шашылған әріптерді трубочканың көмегімен арқылы алып суреттің атын тауып құрастыр. 2." Жұмыртқа аршу" әдісі. Тақтадан жұмыртқаны таңдап ішіндегі тапсырманы орындайды. Логикалық тапсырмалар мен жұмбақ шешу. Үй құстары бізге не береді? Қандай пайдасы бар? Қазда бар екі аяқ аяқ Тауықта бар екі аяқ Екеуін қосып санасақ Болады сонда неше аяқ? Бір бірімен жарысқан 2 тауык 1 әтеш 4 Қаз 3 үйрек Бәрі нешеу сана сен? Қызыл бұжыр айдары бар, Қоқиланған айбары бар. Ауық ауық азан салып, Өңеш керген айқайы бар. 3. Сергіту сәті. «Лабиринт»
4. «Қайшысыз қию» әдісі. «Арттерапия» Ұсақ моториканы дамыту жұмыс Қайшысыз қию әдісі бойынша жұмыртқаның пішінін қиып қағаз бетіне жапсыру.
5. «Филворд » әдісі Қаз. Тауық Әтеш Балапан |
Суреттерді не байланыстырып тұрғанын табу. Бейнеролик қарайды . Тақтадағы жұмыртқа аршып ішіндегі тапсырманы орындайды. Жыртып жұмыртқа пішінін шығару. Сөздерді тауып шығады. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
6.Қорытындылау - Балалар, бүгін біздер не туралы айттық Сендер немен таныс болдыңдар Үй құстары біздерге қандай пайда келтіреді екен Біздер оларды аялап өсіріп бағуымыз керек екен, ия 7. «Кері байланыс» Менің эмоциям «Смайликтер » арқылы бағалау |
Тақтаға смайлмктерін жапсыру. Марапаттау |
Күтілетін нәтиже
|
Біледі |
Балалар үй құстары туралы олардың пайдасын және қажеттілігін біледі. |
|
Игереді |
Тапсырмаларды орындайды |
|
Меңгереді |
Үй құстарына қамқор болуды меңгерді. |
Т А У Ы Қ Ә Т Е Ш
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Үй құстары"
Ашық сабақ "Үй құстары"
Бекітемін:
Күні: 29.04.2024ж
Сыныбы: 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үй құстары
Сабақтың мақсаты: Балаларға үй құстары туралы түсінік беру.
Балалардың сөйлеу қызметін дамыту, байланыстырып сөйлеуді, логикалық ойлауды; есте сақтау қабілеттерін және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
Әдісі-тәсілі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, саяхат, ойын.
Көрнекілігі: Мультимедиа
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Дефектологтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық ынталандыру шылық |
Балалармен амандасу. Психологиялық дайындық
Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Бір-бірімізді қолдаймыз, Пікіріміз құнды Қателесуге болмайды. |
Өлеңді бірге қайталайды |
|
Ұйымдастыру шылық Ізденушілік |
«Кроссенс» әдісі арқылы сабақ тақырыбын табу. Балалар сабағымызды бастамас бұрын Бейнероликке назар аударып қарап алайық. Бейнеролик «Үй құстары» -Жарайсыңдар, балалар! Олай болса бүгін біз үй құстарына саяхат жасаймыз.
Үй құстарына саяхатымызды бастайық. 1."Адасқан әріптер» әдісі Шашылған әріптерді трубочканың көмегімен арқылы алып суреттің атын тауып құрастыр. 2." Жұмыртқа аршу" әдісі. Тақтадан жұмыртқаны таңдап ішіндегі тапсырманы орындайды. Логикалық тапсырмалар мен жұмбақ шешу. Үй құстары бізге не береді? Қандай пайдасы бар? Қазда бар екі аяқ аяқ Тауықта бар екі аяқ Екеуін қосып санасақ Болады сонда неше аяқ? Бір бірімен жарысқан 2 тауык 1 әтеш 4 Қаз 3 үйрек Бәрі нешеу сана сен? Қызыл бұжыр айдары бар, Қоқиланған айбары бар. Ауық ауық азан салып, Өңеш керген айқайы бар. 3. Сергіту сәті. «Лабиринт»
4. «Қайшысыз қию» әдісі. «Арттерапия» Ұсақ моториканы дамыту жұмыс Қайшысыз қию әдісі бойынша жұмыртқаның пішінін қиып қағаз бетіне жапсыру.
5. «Филворд » әдісі Қаз. Тауық Әтеш Балапан |
Суреттерді не байланыстырып тұрғанын табу. Бейнеролик қарайды . Тақтадағы жұмыртқа аршып ішіндегі тапсырманы орындайды. Жыртып жұмыртқа пішінін шығару. Сөздерді тауып шығады. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
6.Қорытындылау - Балалар, бүгін біздер не туралы айттық Сендер немен таныс болдыңдар Үй құстары біздерге қандай пайда келтіреді екен Біздер оларды аялап өсіріп бағуымыз керек екен, ия 7. «Кері байланыс» Менің эмоциям «Смайликтер » арқылы бағалау |
Тақтаға смайлмктерін жапсыру. Марапаттау |
Күтілетін нәтиже
|
Біледі |
Балалар үй құстары туралы олардың пайдасын және қажеттілігін біледі. |
|
Игереді |
Тапсырмаларды орындайды |
|
Меңгереді |
Үй құстарына қамқор болуды меңгерді. |
Т А У Ы Қ Ә Т Е Ш
шағым қалдыра аласыз













