Сұрақ
–жауап
-Бақыт құсы дегенді
естідің бе?
-Ол қандай болады?
Сипаттап айт.
Ұжымдық
жұмыс
Топтастыру «Бақыт
деген не?»
-Балалар сіз үшін бақыт
деген не?
/өз ойларын
айтады/
-Ал біздің бүгінгі
өтетін тақырыбымыз не жайында болмақ
?
-Бүгін біз Ыбырай
Алтынсариннің «Бақыт құсы» ертегісімен
танысамыз.
-Ертегінің авторы
Ыбырай Алтынсарин туралы не
білеміз?
-Ендеше ертегіні
тыңдайық.
Экранға назар
аударайық.
Видео «Бақыт құсы
ертегісін тыңдау»
Мәтінмен
жұмыс
Сөздік
жұмысы
Қырсыз-жалқау,
икемсіз.
Қырау түсе бастаған
кез-қартая бастаған шақ.
Мәтінді тізбектеп
оқу.
«Тапсырма бойынша
саралау» тәсілі
Топтық
жұмыс
1-топқа
тапсырма
«Блум
түймедағы»
әдісі
бойынша сұрақтарға жауап береді.
Блум
түймедағының алты күлтесі- сұрақтар типінің алты
түрі.
1. Қарапайым
сұрақтар.
Ертегінің авторы
кім?
2. Анықтауыш
сұрақтар. Ертегіде не туралы
айтылған ?
3.
Интерпретациялық сұрақтар.
Әмзе неліктен бақыт
құсын іздеп шықты ?
4. Шығармашылық
сұрақтар.
Әмзеге қандай кеңес
бересіз?
5. Бағалау
сұрақтары.
Ертегіден көкейіңізге не
түйдіңіз ?
6. Тәжірибелік
сұрақтар.Егер сіз ертегі
кейіпкері Әмзенің орнында болсаңыз не істер едіңіз
?
Дескрипторы
-Сұрақтарға нақты жауап
береді.
-Пікір білдіруге арналған
сұрақтарға толық жауап береді.
ҚБ «Үш
шапалақ»
Сұрақтарға толық әрі нақты
жауап берсе, үш рет шапалақтайды.
Сұрақтарға толық жауап
берілмесе, екі рет шапалақтайды.
-Кейбір сұрақтарға жауап бере
алмаса,бір рет шапалақтайды.
2-топқа
тапсырма
«Попс формуласы»
арқылы Әмзеге мінездеме беру
Менің ойымша
Әмзе...
Өйткені...
Мен мұны мына
мысалдармен дәлелдей аламын...
Осыларға сүйене отырып,
мен мынадай қорытындыға келдім...
Дескрипторы
-Әмзеге мінездеме
береді.
-мысалдармен
дәлелдейді.
-қорытынды пікір
айтады.
ҚБ «Плюс,
минус»
ПЛЮС-Әмзеге мінездеме береді.,мысалдармен дәлелдейді,қорытынды
пікір айтады.
Минус--Әмзеге мінездеме бере
алмаса
-мысалдармен дәлелдей
алмаса
-қорытынды пікір
айтпаса.
3-топқа
тапсырма
«Бес жолды өлең»
жазу
1-жол – 1 сөзбен
беріледі: зат есім.
2-жол – тақырыпты
2 сөзбен сипаттау: сын
есім.
3-жол – тақырыпқа
қатысты 3 қимыл атауын
жазу:етістік.
4-жол –4 сөзден
тұратын бір сөйлем.
5-жол –
тақырыппен мәндес 1 сөз:
синоним.
Дескрипторы
-зат есім, сын есім,
етістік жазады.
-сөйлемді
байланыстырып құрайды.
-синоним сөзді дұрыс
табады.
ҚБ
«Смайликтер»
Керемет!-бес жолды өлеңге қойылатын барлық талаптар
орындалған.
Жақсы- бес жолды өлеңге қойылатын бір талап
орындалмаса.
Ойлан!- бес жолды өлеңге қойылатын кейбір талаптар
орындалмаса.
Саралау «Диалог
және қолдау көрсету»
Жұптық
жұмыс
«Тазалық»
ойыны бойынша бақытқа жетуге
не көмектессе соны қоржынға салады. Бақытқа жетуге не кедергі болса
, соны қоқыс шелегіне салады.
ҚБ «Өзін-өзі
мадақтау»
-Оқушы арқасынан қағып, «жарайсың» деп арқасынан қағып
қояды.
«Нәтиже бойынша
саралау» тәсілі
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ
БАҒАЛАУ
Тапсырма
Әмзе жұмысқа қырсыз,
құдықтан су тартуды
да білмейтін жастайынан ерке өскен,
айтқанынан
қайтпайтын бала. Соған қарамастан ол: «Ендеше, өзім
іздеймін», деп бақыт құсын іздеуге шыққан болатын.
Мәтінде ол бақыт құсын іздеймін деп уақытын босқа
өткізіп, кешігіп қалады. Ал сенің қолында уақытты
қайтаратын сиқырлы сағат бар деп елестет. Жолға
шыққалы жатқан Әмзеге хат жол-
дап, ақылыңды айт. Мүмкін, сенің хатыңды оқығаннан
кейін ойланып қалар.
Дескриптор
Білім
алушы
-Кейіпкермен
сәлемдеседі, қал-жағдайын сұрайды.
-Өз ойын жүйелі
баяндайды.
-Сөйлемдерді дұрыс
байланыстырып жазады.
-Кейіпкерге бақыт құсын
табуға кеңес береді.
-Кейіпкермен
қоштасады.
|