Материалдар / ашық сабақ Үлкен ми сыңарларының құрылысы, 7-сынып

ашық сабақ Үлкен ми сыңарларының құрылысы, 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспарым дайын деп есептеңіз, ішінде жеке,топтық,жұптық жұмыс бәрі қамтылған.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ тақырыбы: Ми . Үлкен ми сыңарлары .

Бөлім:

Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:

Батай Әсия Сакенқызы

Күн:

Сыныбы : 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Ми . Үлкен ми сыңарлары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру


Сабақтың мақсаты:

үлкен ми сыңарларының бөлімдерін біледі;

үлкен ми сыңарларының қызметін түсіндіреді;


Сабақ барысы/уақыты

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Ми суреттері» бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.


«Ми суреттері»

бойынша топтарға бірігеді.





Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Ми

суреті

4 мин

ІІ Үй тапсырмасы

«ҰБТ» тәсілі арқылы үй тапсырмасын және өткен тақырыптар бойынша білімді қалыптастыру

Оқушылар өткен тақырыптар бойынша құрастырылған тест сұрақтарына жауап береді.




Кері байланыс:

Өз-өзін бағалау тәсілі арқылы


презентация

6

ІІІ Оқушыларға сұрақтар ұсынылады. Тыңдалым алды тапсырмалар:

1. Ми минутына неше мл қан қабылдайды?

2. Ми ағза энергиясының неше пайызын, ал ағза салмағының неше пайызын пайдаланады?

3. Мишық дегеніміз не?

Теориялық ақпарат ұсынады

Теорияны бекіту тапсырмасы:












Теорияны бекіту тапсырмасын орындайды. Сұрақтардың жауаптарын іздеп, қорытынды талдау жүргізеді












видеоролик







Презентация









Сабақтың ортасы


10 мин

Топтық жұмыс.

Топтық жұмысты ұйымдастырады.

1 -топ Ми бөліктері

2- топ «Үлкен ми сыңарларының сенсорлық (сезімтал) аймақтары

Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды.


1 -топ Ми бөліктері


2- топ «Үлкен ми сыңарларының сенсорлық (сезімтал) аймақтары



Кері байланыс:

Өз-өзін бағалау









10












10

Жұптық жұмыс ұйымдастырылады











Жеке жұмыс «Гугл» әдісі арқылы жүзеге асырылады.




Берілген тапсырманы сәйкестендіреді








Оқушылар берілген сұрақтарға жауап іздейді



Өз-өзін бағалау























Сабақ

тың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Пирамида» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар « Пирамида» арқылы кері байланыс жасайды


сурет


мин

Үй тапсырмасы § 38оку





13 Ақпан 2024
496
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі