Материалдар / ашық сабақ Үлкен ми сыңарларының құрылысы, 7-сынып

ашық сабақ Үлкен ми сыңарларының құрылысы, 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспарым дайын деп есептеңіз, ішінде жеке,топтық,жұптық жұмыс бәрі қамтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2024
231
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Ми . Үлкен ми сыңарлары .

Бөлім:

Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:

Батай Әсия Сакенқызы

Күн:

Сыныбы : 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Ми . Үлкен ми сыңарлары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру


Сабақтың мақсаты:

үлкен ми сыңарларының бөлімдерін біледі;

үлкен ми сыңарларының қызметін түсіндіреді;


Сабақ барысы/уақыты

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Ми суреттері» бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.


«Ми суреттері»

бойынша топтарға бірігеді.





Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Ми

суреті

4 мин

ІІ Үй тапсырмасы

«ҰБТ» тәсілі арқылы үй тапсырмасын және өткен тақырыптар бойынша білімді қалыптастыру

Оқушылар өткен тақырыптар бойынша құрастырылған тест сұрақтарына жауап береді.




Кері байланыс:

Өз-өзін бағалау тәсілі арқылы


презентация

6

ІІІ Оқушыларға сұрақтар ұсынылады. Тыңдалым алды тапсырмалар:

1. Ми минутына неше мл қан қабылдайды?

2. Ми ағза энергиясының неше пайызын, ал ағза салмағының неше пайызын пайдаланады?

3. Мишық дегеніміз не?

Теориялық ақпарат ұсынады

Теорияны бекіту тапсырмасы:












Теорияны бекіту тапсырмасын орындайды. Сұрақтардың жауаптарын іздеп, қорытынды талдау жүргізеді












видеоролик







Презентация









Сабақтың ортасы


10 мин

Топтық жұмыс.

Топтық жұмысты ұйымдастырады.

1 -топ Ми бөліктері

2- топ «Үлкен ми сыңарларының сенсорлық (сезімтал) аймақтары

Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды.


1 -топ Ми бөліктері


2- топ «Үлкен ми сыңарларының сенсорлық (сезімтал) аймақтары



Кері байланыс:

Өз-өзін бағалау









10












10

Жұптық жұмыс ұйымдастырылады











Жеке жұмыс «Гугл» әдісі арқылы жүзеге асырылады.




Берілген тапсырманы сәйкестендіреді








Оқушылар берілген сұрақтарға жауап іздейді



Өз-өзін бағалау























Сабақ

тың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Пирамида» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар « Пирамида» арқылы кері байланыс жасайды


сурет


мин

Үй тапсырмасы § 38оку





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!