ашық сабақ Үлкен ми сыңарларының құрылысы, 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ Үлкен ми сыңарларының құрылысы, 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспарым дайын деп есептеңіз, ішінде жеке,топтық,жұптық жұмыс бәрі қамтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы: Ми . Үлкен ми сыңарлары .

Бөлім:

Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:

Батай Әсия Сакенқызы

Күн:

Сыныбы : 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Ми . Үлкен ми сыңарлары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру


Сабақтың мақсаты:

үлкен ми сыңарларының бөлімдерін біледі;

үлкен ми сыңарларының қызметін түсіндіреді;


Сабақ барысы/уақыты

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Ми суреттері» бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.


«Ми суреттері»

бойынша топтарға бірігеді.





Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Ми

суреті

4 мин

ІІ Үй тапсырмасы

«ҰБТ» тәсілі арқылы үй тапсырмасын және өткен тақырыптар бойынша білімді қалыптастыру

Оқушылар өткен тақырыптар бойынша құрастырылған тест сұрақтарына жауап береді.




Кері байланыс:

Өз-өзін бағалау тәсілі арқылы


презентация

6

ІІІ Оқушыларға сұрақтар ұсынылады. Тыңдалым алды тапсырмалар:

1. Ми минутына неше мл қан қабылдайды?

2. Ми ағза энергиясының неше пайызын, ал ағза салмағының неше пайызын пайдаланады?

3. Мишық дегеніміз не?

Теориялық ақпарат ұсынады

Теорияны бекіту тапсырмасы:












Теорияны бекіту тапсырмасын орындайды. Сұрақтардың жауаптарын іздеп, қорытынды талдау жүргізеді












видеоролик







Презентация









Сабақтың ортасы


10 мин

Топтық жұмыс.

Топтық жұмысты ұйымдастырады.

1 -топ Ми бөліктері

2- топ «Үлкен ми сыңарларының сенсорлық (сезімтал) аймақтары

Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды.


1 -топ Ми бөліктері


2- топ «Үлкен ми сыңарларының сенсорлық (сезімтал) аймақтары



Кері байланыс:

Өз-өзін бағалау









10












10

Жұптық жұмыс ұйымдастырылады











Жеке жұмыс «Гугл» әдісі арқылы жүзеге асырылады.




Берілген тапсырманы сәйкестендіреді








Оқушылар берілген сұрақтарға жауап іздейді



Өз-өзін бағалау























Сабақ

тың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Пирамида» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар « Пирамида» арқылы кері байланыс жасайды


сурет


мин

Үй тапсырмасы § 38оку





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.02.2024
532
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі