Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / ашық сабақ Үлкен ми сыңарларының құрылысы, 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
ашық сабақ Үлкен ми сыңарларының құрылысы, 7-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспарым дайын деп есептеңіз, ішінде жеке,топтық,жұптық жұмыс бәрі қамтылған.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ тақырыбы: Ми . Үлкен ми сыңарлары
.
Бөлім:
Координация және
реттелу
Педагогтің аты-жөні:
Батай Әсия
Сакенқызы
Күн:
Сыныбы :7
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тақырыбы:
Ми . Үлкен ми сыңарлары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі
бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру
Сабақтың
мақсаты:
үлкен ми сыңарларының
бөлімдерін біледі;
үлкен ми сыңарларының қызметін
түсіндіреді;
Сабақ
барысы/уақыты
Мұғалімнің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1 мин
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
«Ми
суреттері»бойынша топқа бірігуге нұсқау
береді.
«Ми
суреттері»
бойынша топтарға бірігеді.
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
Ми
суреті
4мин
ІІ Үй
тапсырмасы
«ҰБТ»тәсілі арқылы үй тапсырмасын
және өткен тақырыптар бойынша білімді
қалыптастыру
Оқушылар өткен тақырыптар бойынша құрастырылған тест сұрақтарына
жауап береді.
Кері байланыс:
Өз-өзін бағалау тәсілі арқылы
презентация
6
ІІІОқушыларға сұрақтар ұсынылады. Тыңдалым алды
тапсырмалар:
1.Ми минутына неше мл
қан қабылдайды?
2. Ми ағза энергиясының неше пайызын, ал ағза
салмағының неше пайызын пайдаланады?
3. Мишық дегеніміз не?
Теориялық ақпарат
ұсынады
Теорияны бекіту тапсырмасы:
Теорияны бекіту тапсырмасын орындайды.
Сұрақтардың жауаптарын іздеп, қорытынды талдау жүргізеді
видеоролик
Презентация
Сабақтың ортасы
10
мин
Топтық
жұмыс.
Топтық жұмысты
ұйымдастырады.
1 -топМи
бөліктері
2- топ«Үлкен ми сыңарларының сенсорлық (сезімтал)
аймақтары
Оқушылар топтарда мұғалімнің
бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс
орындайды.
1 -топ Ми
бөліктері
2- топ «Үлкен ми сыңарларының сенсорлық
(сезімтал) аймақтары
Кері байланыс:
Өз-өзін бағалау
10
10
Жұптық жұмыс
ұйымдастырылады
Жеке жұмыс
«Гугл»әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
Берілген тапсырманы
сәйкестендіреді
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап іздейді
Өз-өзін бағалау
Сабақ
тың соңы
4 мин
Кері байланыс
«Пирамида»арқылы
кері байланыс жасауды ұсынады
Қатысушылар«
Пирамида»арқылы кері байланыс
жасайды
сурет
мин
Үй тапсырмасы
§38оку
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз