1-тапсырма. Ойтолғау. Талдау.
Оқушылар
«Ата-əже» əніне (өлеңін жазған: И. Иса,
əнін жазған: А. Бексұлтан) түсірілген бейнебаянды
тамашалап, талдау жүргізу:
1.
«Ата-əже» əніне түсірілген бейнебаянның мазмұны туралы пікірлеріңді
ортаға сал.
-
Бейнебаянда қандай
құндылықтар көрсетілген?
-
Ата-əжеңе, жақын таныстарыңа
ғана құрмет көрсету
керек пе? Өз ойыңды білдір.
-
Қалай ойлайсың, бейнебаянның
негізгі мəні неде?
2-тапсырма. Əнді
үйрену.
-
Әнді
тыңдау.
-
Әнді
әуенге қосылып бірге орындау.
М. - Балалар, әнді орындауда
сендерге қандай қиындықтар туындады?
- Ән
қандай жанрда орындалды? (Əн лирикалық əуенді, тез жатталады. Дауыс
диапазоны жағынан да ешқандай қиындықтар
тудырмайды.)
(Қалыптастырушы бағалау жұмысы
жүргізіледі.)
3-тапсырма. Суырыпсалма. Топтық
жұмыс.
Жасырынбақ ойын түріндегі тапсырмадағы өлең жолдарының
авторы – белгілі айтыскер Айдос Рахметов.
Тапсырмада оқушылар «Үлкенге – құрмет, кішіге – ізет»
насихат өлеңдерінде жасырылған сөздерді табады. Оқушылар мəндік
жəне өлең жолының ұйқасына қарай сөздерді қоюы
керек.
Дұрыс
жауаптары: Үлкенге – құрмет, кішіге –
ізет. (А. Рахметов)
Топ
ережесін еске түсіру.
1-топ:
Қария –
қазыналы, шежірелі,
Əр айтқан
үлгі қылар сөзін.
Жастарым
сөзін бөлмей, жолын кеспей. Ұлтының ұлағатын
сезінеді.
2-топ:
Баланың
балалығын кешіреді,
Ұрпағым
өмірімнің көші еді.
Кішіге
ізетпенен жол көрсетіп,
Талабың
өрлесін деп өсіреді.
3-топ:
Ақсақалдар сарқылмас дариялар,
Әр
сөзінен көңілге бақ ұялар.
Сіздерді
құрметтейміз, қадірлейміз
Аяулы
ардагерлер, қариялар!
4-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.
«Тапқан сөздеріңді берілген
нота үлгісіне салып, топтарыңмен орындаңдар».
Оқулықтағы берілген нота үлгісі – Оңтүстік өңірінде кең
тараған əуен. Оны айтыс ақындары да жиі
қолданады.
(Қалыптастырушы бағалау
жұмысы жүргізіледі.)
|