Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық киім –асыл мұра
№12-сабақ.
|
Бөлім: |
2-бөлім .Киім. Сән. Талғам |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Базаров Есенияз Гилманович |
|
Күні: |
27.09.2023 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық киім –асыл мұра |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. Ж2.Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап сақтап,хат,жарнама,хабарландыру құрастырып жазу. |
|
Сабақтың мақсаты: ЕББҚ оқушы тапсырмасы |
Білім алушылар тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Отбасында кімдер ұлттық киім киіп жүреді? 2. Ұлттық киім атаулары қазақ тілінің сөздік қорын қандай сөздермен байытты? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 2 |
№1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып береді, берілген жаттығуларды орындатды. |
1- тапсырма. Тыңдалым. Мәтінді тыңдайды. Қандай сөздерді айтқанда мұғалімнің дауыс ырғағы ерекшеленеді? |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Мәтін тыңдайды |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. ЕББҚ оқушы тапсырмасы |
3-тапсырма. Жазылым. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып жазады.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Тиісті сөздерді қойып жазады. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|||
|
|
№3-тапсырма: Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. ЕББҚ оқушы тапсырмасы |
4- тапсырма. Айтылым Суретпен жұмыс.
1. Суретке қарап, би мен батыр киімдерінің сал-сері киімдерінен өзгешелігін айтады. 2. Малшы мен аңшы киімдерінде айырмашылық бар ма? Оны неден көруге болады? Түсіндіреді. Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Суретпен жұмыс. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ұлттық киім - асыл мұра" , 5-сынып
Ашық сабақ "Ұлттық киім - асыл мұра" , 5-сынып
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық киім –асыл мұра
№12-сабақ.
|
Бөлім: |
2-бөлім .Киім. Сән. Талғам |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Базаров Есенияз Гилманович |
|
Күні: |
27.09.2023 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық киім –асыл мұра |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. Ж2.Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап сақтап,хат,жарнама,хабарландыру құрастырып жазу. |
|
Сабақтың мақсаты: ЕББҚ оқушы тапсырмасы |
Білім алушылар тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Отбасында кімдер ұлттық киім киіп жүреді? 2. Ұлттық киім атаулары қазақ тілінің сөздік қорын қандай сөздермен байытты? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 2 |
№1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып береді, берілген жаттығуларды орындатды. |
1- тапсырма. Тыңдалым. Мәтінді тыңдайды. Қандай сөздерді айтқанда мұғалімнің дауыс ырғағы ерекшеленеді? |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Мәтін тыңдайды |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. ЕББҚ оқушы тапсырмасы |
3-тапсырма. Жазылым. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып жазады.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Тиісті сөздерді қойып жазады. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|||
|
|
№3-тапсырма: Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. ЕББҚ оқушы тапсырмасы |
4- тапсырма. Айтылым Суретпен жұмыс.
1. Суретке қарап, би мен батыр киімдерінің сал-сері киімдерінен өзгешелігін айтады. 2. Малшы мен аңшы киімдерінде айырмашылық бар ма? Оны неден көруге болады? Түсіндіреді. Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Суретпен жұмыс. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||
шағым қалдыра аласыз


















