Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Ұлттық мұражайға келіңіз"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ежелгі көшпелілер мәдениеті |
Мектеп: Пугачев МБК |
||||
|
Күні: 08.11. 2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Муканова М.А. . |
||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ұлттық мұражайға келіңіз |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
||||
Сабақтың мақсаттары |
Мәтін мазмұнын түсінеді, қарапайым сұрақтарға жауап бере алады. |
|
||||
Сөйлем құрай алады, сөздің мағынасын түсінеді. |
|
|||||
Мәтіннің мағынасын аша алады, сөз тіркестерін құрастыра алады. |
|
|||||
Бағалау критерийлері |
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады. Тірек сөздер арқылы өз ойларын дәлелдейді, түйінді ой айта алады. |
|
||||
Тілдік мақсат |
Есімдік. Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктері |
|
||||
Сабақта қолданылатын жаңа сөздер: данышпан, аттылы, садақ, атқыштар, баспана, билігін берген |
|
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
|||||
Құндылықтарға баулу |
Рухани қазына – ел байлығы |
|
||||
Пəнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану,орыс тілі |
|
||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Көшпелілер –жауынгер халық |
|
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5мин |
Ширату: «Сөз атасы –сәлем» әдепті елдің баласы алдымен амандасып алайық. -Сәлематсыздар ма, бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер! Біз үлгілі баламыз Күнде бестік аламыз. Ұстаздарды қуантып, Ата-ананы қуантып, Жамандыққа бет бұрмай, Жақсылықты қолдаймыз. Есейгесің біз ертең, Білімді адам боламыз. Одан асқан бар ма ұран? 1 мин Сабақ мақсатын таныстыру. Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады..Болжау стратегиясы. (Балалар, қалай ойлайсыздар бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?) (слайд көрсету)
1.Ұлттық музей қай қалада орналасқан? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2.Музей нешінші жылы ашылды? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Музейде неше зал бар? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Олар қалай аталады? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5.Археология залда не көрсетіледі? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 6.Тарих залы нені сипаттайды? -------------------------------------------------------------------------------------------------------- 7.Алтын залында қандай жәдігерлер көрсетілген? ------------------------------------------------------------------------------------------------------- 8. Этнография залында не көрсетіледі? --------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Оқулық Интернет материалдары
|
Сабақтың ортасы 35. мин
|
-Видеоны қарап отырып, мына сұрақтарға жауап іздейді. -Видеоны көріп болған соң, жауаптарды оқиды. Дескриптор: Видео бойынша сұраққа жауап береді. Өз жұмыстарын бағалайды. Мәтінмен танысу. -Мәтінді бір оқушы оқып шығады. Қазақстан Республикасы Ұлттық
мұражайы Қазақстан Республикасы Ұлттық музейінің ресми ашылуы
еліміздің мәдени өміріндегі айтулы оқиға. Ғимарат 74 мың шаршы
метрден астам жерде орналасқан және Орталық Азияда баламасы жоқ
бірегей жоба. -Мәтіннен кейінгі жұмыс. Слайдта көрсетілген «Дұрыс, бұрыс» кестесін толтыру. Дескриптор: Оқушылар ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын айтады. Қосымша тапсырма. Дескриптор: Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аударып, қатесіз жазып шығу. |
|
Сабақтың соңы 5. мин |
Қорытынды. Жұптық жұмыс. Берілген ұяшықтарды толтыру. Дескриптор:Көрсетілген видео мен мәтіндегі негізгі ақпаратттарды ұяшықтарға енгізеді.
|
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ежелгі көшпелілер мәдениеті |
Мектеп: Пугачев МБК |
||||
|
Күні: 13.11. 2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Муканова М.А. . |
||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жау жүрек халық |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
||||
Сабақтың мақсаттары |
Мәтін мазмұнын түсінеді, қарапайым сұрақтарға жауап бере алады. |
|
||||
Сөйлем құрай алады, сөздің мағынасын түсінеді. |
|
|||||
Мәтіннің мағынасын аша алады, сөз тіркестерін құрастыра алады. |
|
|||||
Бағалау критерийлері |
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады. Тірек сөздер арқылы өз ойларын дәлелдейді, түйінді ой айта алады. |
|
||||
Тілдік мақсат |
Есімдік. Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктері |
|
||||
Сабақта қолданылатын жаңа сөздер: данышпан, аттылы, садақ, атқыштар, баспана, билігін берген |
|
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
|||||
Құндылықтарға баулу |
Рухани қазына – ел байлығы |
|
||||
Пəнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану,орыс тілі |
|
||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Тұмар патша |
|
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5мин |
Ширату: «Сөз атасы –сәлем» әдепті елдің баласы алдымен амандасып алайық. -Сәлематсыздар ма, бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер! Біз үлгілі баламыз Күнде бестік аламыз. Ұстаздарды қуантып, Ата-ананы қуантып, Жамандыққа бет бұрмай, Жақсылықты қолдаймыз. Есейгесің біз ертең, Білімді адам боламыз. Одан асқан бар ма ұран? 1 мин Сабақ мақсатын таныстыру. Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады..Болжау стратегиясы. (Балалар, қалай ойлайсыздар бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?) (слайд көрсету)
|
Оқулық Интернет материалдары
|
Сабақтың ортасы 35. мин
|
1. Мәтінмен жұмыс. -Мәтінді оқу. Қазақ елі өте жау жүрек халық. Біздің ата-бабамыз ерте кезде өте көп жауға қарсы шапқан. Өз елімізді, жерімізді қорғап берген ата-бабамызға мың алғыс. Бабамның қанымен сақтап қалған бостандықты біз, болашақ жастар, сақтауымыз керек. 2. Берілген сөйлемдерді аяқта.
“Бағдаршам” әдісі арқылы бағалау Жасыл –барлығы дұрыс Сары- 1-2 қате бар Қызыл – 3 қатеден көп -Мәтіннен кейінгі жұмыс. Слайдта көрсетілген «Дұрыс, бұрыс» кестесін толтыру. Дескриптор: Оқушылар ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын айтады. Қосымша тапсырма. Дескриптор: Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аударып, қатесіз жазып шығу. |
|
Сабақтың соңы 5. мин |
Қорытынды.
Жауынгерлер
|
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ежелгі көшпелілер мәдениеті |
Мектеп: Пугачев МБК |
||||
|
Күні: 08.11. 2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Муканова М.А. . |
||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ұлттық мұражайға келіңіз |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
||||
Сабақтың мақсаттары |
Мәтін мазмұнын түсінеді, қарапайым сұрақтарға жауап бере алады. |
|
||||
Сөйлем құрай алады, сөздің мағынасын түсінеді. |
|
|||||
Мәтіннің мағынасын аша алады, сөз тіркестерін құрастыра алады. |
|
|||||
Бағалау критерийлері |
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады. Тірек сөздер арқылы өз ойларын дәлелдейді, түйінді ой айта алады. |
|
||||
Тілдік мақсат |
Есімдік. Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктері |
|
||||
Сабақта қолданылатын жаңа сөздер: данышпан, аттылы, садақ, атқыштар, баспана, билігін берген |
|
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
|||||
Құндылықтарға баулу |
Рухани қазына – ел байлығы |
|
||||
Пəнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану,орыс тілі |
|
||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Көшпелілер –жауынгер халық |
|
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5мин |
Ширату: «Сөз атасы –сәлем» әдепті елдің баласы алдымен амандасып алайық. -Сәлематсыздар ма, бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер! Біз үлгілі баламыз Күнде бестік аламыз. Ұстаздарды қуантып, Ата-ананы қуантып, Жамандыққа бет бұрмай, Жақсылықты қолдаймыз. Есейгесің біз ертең, Білімді адам боламыз. Одан асқан бар ма ұран? 1 мин Сабақ мақсатын таныстыру. Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады..Болжау стратегиясы. (Балалар, қалай ойлайсыздар бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?) (слайд көрсету)
1.Ұлттық музей қай қалада орналасқан? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2.Музей нешінші жылы ашылды? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Музейде неше зал бар? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Олар қалай аталады? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5.Археология залда не көрсетіледі? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 6.Тарих залы нені сипаттайды? -------------------------------------------------------------------------------------------------------- 7.Алтын залында қандай жәдігерлер көрсетілген? ------------------------------------------------------------------------------------------------------- 8. Этнография залында не көрсетіледі? --------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Оқулық Интернет материалдары
|
Сабақтың ортасы 35. мин
|
-Видеоны қарап отырып, мына сұрақтарға жауап іздейді. -Видеоны көріп болған соң, жауаптарды оқиды. Дескриптор: Видео бойынша сұраққа жауап береді. Өз жұмыстарын бағалайды. Мәтінмен танысу. -Мәтінді бір оқушы оқып шығады. Қазақстан Республикасы Ұлттық
мұражайы Қазақстан Республикасы Ұлттық музейінің ресми ашылуы
еліміздің мәдени өміріндегі айтулы оқиға. Ғимарат 74 мың шаршы
метрден астам жерде орналасқан және Орталық Азияда баламасы жоқ
бірегей жоба. -Мәтіннен кейінгі жұмыс. Слайдта көрсетілген «Дұрыс, бұрыс» кестесін толтыру. Дескриптор: Оқушылар ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын айтады. Қосымша тапсырма. Дескриптор: Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аударып, қатесіз жазып шығу. |
|
Сабақтың соңы 5. мин |
Қорытынды. Жұптық жұмыс. Берілген ұяшықтарды толтыру. Дескриптор:Көрсетілген видео мен мәтіндегі негізгі ақпаратттарды ұяшықтарға енгізеді.
|
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мамандықтар |
Мектеп: Пугачев МБК |
||||
|
Күні: 15.11. 2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Муканова М.А. . |
||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүкенші |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Дүкенші тақырыбында сөздерді оқу, есте сақтау. Мәтінді оқу арқылы тапсырмаларды орындау. |
||||
Сабақтың мақсаттары |
Мәтін мазмұнын түсінеді, қарапайым сұрақтарға жауап бере алады. |
|
||||
Сөйлем құрай алады, сөздің мағынасын түсінеді. |
|
|||||
Мәтіннің мағынасын аша алады, сөз тіркестерін құрастыра алады. |
|
|||||
Бағалау критерийлері |
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады. Тірек сөздер арқылы өз ойларын дәлелдейді, түйінді ой айта алады. |
|
||||
Құндылықтарға баулу |
Мамандықтың бәрі жақсы |
|
||||
Пəнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану,орыс тілі |
|
||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Суретші |
|
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 5мин |
Ширату: «Сөз атасы –сәлем» әдепті елдің баласы алдымен амандасып алайық. -Сәлематсыздар ма, бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер! Біз үлгілі баламыз Күнде бестік аламыз. Ұстаздарды қуантып, Ата-ананы қуантып, Жамандыққа бет бұрмай, Жақсылықты қолдаймыз. Есейгесің біз ертең, Білімді адам боламыз. Одан асқан бар ма ұран? 1 мин Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады..Болжау стратегиясы. (Балалар, қалай ойлайсыздар бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?) (слайд көрсету)
Сабақ мақсатын сұрау. (Аделина) |
Оқулық Интернет материалдары
|
|||
Сабақтың ортасы 35. мин
|
Сөздікпен жұмыс. «Сөздер сөйлейді»
Дүкенші -продавец Мәтінмен жұмыс. Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.
Жұптық
жұмыс І топ 1. Дүкенші мамандығы .... . 2. Дүкенде .... . ІІ топ 1. Дүкенші адамдарға .... . 2. Маған дүкенші мамандығы .... . Тексеріп шығайық! І топ 1. Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. 2. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. ІІ топ 1. Дүкенші адамдарға көмектеседі. 2. Маған дүкенші мамандығы ұнайды. “Бағдаршам” әдісі арқылы бағалау Жасыл –барлығы дұрыс Сары- 1 қате бар Қызыл – 2 қате «Дүкенде» рөлдік ойын Слайдта көрсетілген «Дұрыс, бұрыс» кестесін толтыру. Дескриптор: Оқушылар ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын айтады. |
|
|||
Сабақтың соңы 5. мин |
Қорытынды. Кестені толтырыңыз.
«Білім қоржыны» әдісі Оқушылар стикерлерді әкеліп, қажетті қоржынға жабыстырады.
|
|
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.
Ақпарат |
Дұрыс |
Бұрыс |
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандық |
|
|
Дүкенші адамдарды оқытады |
|
|
Дүкенші адамдарға көмектеседі |
|
|
Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады |
|
|
Дүкенші құрылыс жұмыстарымен айналысады |
|
|
Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды |
|
|
Дүкенші балаларды ойнатады |
|
|
Ақпарат |
Дұрыс |
Бұрыс |
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандық |
|
|
Дүкенші адамдарды оқытады |
|
|
Дүкенші адамдарға көмектеседі |
|
|
Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады |
|
|
Дүкенші құрылыс жұмыстарымен айналысады |
|
|
Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды |
|
|
Дүкенші балаларды ойнатады |
|
|
|
|
|
Ақпарат |
Дұрыс |
Бұрыс |
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандық |
|
|
Дүкенші адамдарды оқытады |
|
|
Дүкенші адамдарға көмектеседі |
|
|
Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады |
|
|
Дүкенші құрылыс жұмыстарымен айналысады |
|
|
Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды |
|
|
Дүкенші балаларды ойнатады |
|
|
Ақпарат |
Дұрыс |
Бұрыс |
Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандық |
|
|
Дүкенші адамдарды оқытады |
|
|
Дүкенші адамдарға көмектеседі |
|
|
Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады |
|
|
Дүкенші құрылыс жұмыстарымен айналысады |
|
|
Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды |
|
|
Дүкенші балаларды ойнатады |
|
|
Рөлдік ойын: Дүкенші –Элянура
Алексей, Камила, Аделина, Дима
Леша Камила –бірге отырғызу.
Элянура мен Аделина бірге отырғызу.