Материалдар / Ашық сабақ "Ұлттық ойындар"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Ұлттық ойындар"

Материал туралы қысқаша түсінік
ХХІ ғасыр – білімділер ғасыры. Бүгінгі таңда заманымызға сай зерделі, ой-өрісі жоғары, жан-жақты дамыған ұрпақ қалыптастыру – мемлекетіміздің алға қойған аса маңызды міндеті. Тәрбие мен білімнің алғашқы дәні мектепке дейінгі тәрбие ошағында беріледі. Бала денсаулығының мықты болуы, дене құрылысының дұрыс жетілуі мектепке дейінгі кезеңде қалыптасады. Бұл орайда біз ұлттық ойындарға үлкен көңіл бөліп отырмыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2022
298
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Курс:

1

Топ:

1Т-49

Сабақ нөмірі

(пара)

13

Мамандық – біліктілік:

1201000 «Автомобиль көлігіне техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану»

1201092 «Көлікті жөндеу шебері»

Пән атауы:

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні

Сабақ тақырыбы:

Қазақ ұлттық ойындары

Күні:

23.10.21

Ұзақтығы:

(80 мин)

Өткізу орны:

Онлайн сабақ

Сабақ мақсаты:

"Қазақтың ұлттық ойындары" тақырыбы бойынша түсінік беру. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну.

Сабақтың міндеттері:

1.Білімділік

2.Дамытушылық

3.Тәрбиелік

1. Қазақтың ұлттық ойындарының түрлері, олардың шарттары мен

мен адам денсаулығына тигізетін маңызы туралы айту. студенттердің коммуникативтік дағдыларын дамыту үшін жағдай жасау;

2. Ойлау, сөз қорын, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін жетілдіру.

3. Салт-дәстүрлерімізді қадірлеуге, өз Отанына деген патриотизм сезімдерін ояту, қазақ халқының мұрасын құрметтеуге баулу

Күтілетін нәтижелері:

Оқу бағдарламасының жаңа әдіс – тәсілдерін игерте отырып, диалогтік әңгімені қолдану арқылы студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Сабақ түрі:

Аралас


Оқыту әдістері, әдістемелік тәсілдері, педагогикалық техникалары, педагогикалық технологиялары

Мәтін, әңгімелесу, ой қозғау, сұрақ-жауап, мәтінмен жұмыс, түсіндіру, сұхбат құру, тапсырмалар, сын тұрғысынан ойлау, жаңа технологиялары.


Қажетті жабдықтары мен құралдары:

Презентация, аудио тыңдалым, компьютер.

Қосымша ақпарат көздері (әдебиет):

1.Интернет жүйесі

2.MOODLE

3. Аудио

Оқытушының байланыс ақпараты:

Аты, тегі, әкесінің аты: Шәкірова Т.Ж

Тел.: 87478860250

E-mail:







САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы

Уақыт(минут)

Оқытушының іс - әрекеттері

Студенттердің іс-әрекеттері

Оқу ресурстары

1

2

3

4

5

1.Ұйымдастыру кезеңі

(Организационный этап)


3

Студенттерді түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал туғызу.


Сабаққа дайындық


2.Үй жұмысының орындауын тексеру. (Проверка выполнения домашнего задания)

5


«Отбасы» тақырыбына байланысты қайталауға арналған тапсырма. «Артығын тап!» әдісін пайдаланып, отбасы мүшелерін атап шығады.


Студенттер суретпен жұмыс жасайды

Суреттер


3.Білім алушыларды жұмыстың негізгі кезеңіне дайындау.

(Подготовка обучающихся к работе на основном этапе)

7

Қызығушылығын ояту.

-Ал,балалар презентацияға назар аударайық



Бұл суретте не бейнеленген, қандай ортақ ой жатыр?




а











қ











с







ү








й











е







к





1.Ойын ойнайтын малдың сүйегі

2.Жастардың ән айтып, бас қосып ойнайтын ұлттық ойын түрі?

3.Екі жігіттің бірін-бірі аттан аударып тастау ойыны?

4 Тақыр алаңға ойналатын ойын?

5.Атпен жарыс.

6.Қыз бен жігіттердің екі топқа бөлініп ойнайтын ойын атауы.

7.Ұлттық ат спорт ойындарының бірі.

Бағалау критерийлері:

Негізгі мәліметті анықтайды;

Түсініп оқиды, сұрақтарға жауап береді;

Өз ойларын жеткізе біледі.

(Определяют основную информацию; Читают, понимают, отвечают на вопросы;составляют предложения, умеют выражать свои мысли).





Студенттер сурет арқылы ортақ сөзді анықтайды.







Студенттер сөздерді оқып, аударып ретімен қояды.



Студенттер сөзжұмбақты шешеді.






Суреттер.













Презентация




сөзжұмбақ

4..Жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін қалыптастыру.

( Формирование новых знаний и способов деятельности)

20

«Миға шабуыл» стратиягиясы арқылы студенттерге сұрақ

Қазақ ұлттық ойындарын атаңыз.

Ұлттық спорт ойындарының артықшылығы неде?

Ұлттық ойындардың қандай маңызы бар?

Ұлттық ойындар нені қажет етеді?

Қандай ұлттық ойын түрлерін білесіңдер?

Бәйге дегеніміз қандай ұлттық ойын?

Арқан тартыс ойынында неше топ болады?

Наурыз мейрамында қандай ұлттық ойындар ойналады?

Қазақтың ұлттық ойындары неге үйретеді? (ептілікке, мергендікке,дәлдікке,шапшаңдыққа, өжеттілікке)

Асық неден алынады? (қой, ешкі,арқардың асық жілігінен)

Екі жігіттің аттың үстіне отырып, бірін-бірі құлатып ойнайтын ойын атауы. (Аударыспақ)

Жастар жиналып, түнде ойналатын ойын қандай? (Ақсүйек)

Аудио бойынша жұмыс жасау.

Дескрипторлар:

а) Тақырыпты ашады;

ә)Өз ойларын білдіреді;

б)Ойларын жүйелі жеткізе алады.

2. Жаңа сөздіктер.

Ұлттық ойындар-национальные игры

Қызық- интересно,  

қуады- догоняют,

жету  керек- должен догнать, 

соғады-будет бить.

Ептілік-ловкость

Тапқырлық-находчивость

Батылдық-смелость


Өз ойларын айтады.



Сұрақтарға жауап береді



Сұрақтар тізімі


5.. Жаңа білімді ұғынудағы бастапқы тексеру.

(Первичная проверка понимания изученного материала)

10

1.Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды

2.Сұрақтарға жауап береді.

Жауап береді

Дайын мәтін, экранда көрсету.

6. Жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін бекіту.

(Закрепление новых знаний
и способов деятельности)

22

Тапсырмаларды орындайды:

  1. Қазақ ұлттық ойындарының ер балалардың денсаулығына тигізер әсері қандай?

SWOT кестесі түрінде презентацияны әңгімелейді

2. Сөз тіркестерінің аудармасын сәйкестендіреді.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!