Материалдар / Ашық сабақ "Ұлттық ойындар туралы не білемін" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ұлттық ойындар туралы не білемін" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: -ұлттық ойындар туралы біледі; Оқушылардың басым бөлігі: -мәтінді түрлі формада қарастырады. Кейбір оқушылар: -берілген ақпарат бойынша жеке сөздерді айтып, оны жүйелі жеткізе алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
636
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: сауат ашу

Мектеп: С.Сейфуллин атындағы №5 КМЛ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6 бөлім «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

Күні : 02.03.2017

Орындаушының аты-жөні: Хуаныш Г.Нуржанова А.Ж.

Сынып: 1 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

«Ұлттық ойындар туралы»

Сабақ аралық байланыс:

музыка, көркем еңбек,

Оқу мақсаты:


1.3.5.1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

-ұлттық ойындар туралы біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:

әтінді түрлі формада қарастырады.

Кейбір оқушылар:

-берілген ақпарат бойынша жеке сөздерді айтып, оны жүйелі жеткізе алады.

Жеке мақсат:

топпен жұмыс істеуге бағыттау.

Бағалау критерийлері:

1. Мәтінді мағыналы құрастырады;

2.Асық ойынын көрсетеді;

3.Мәтінді жүйелі мазмұндап, сахналайды;

4.Алтыбақан модельін құрастырады.

Тілдік мақсаттар:

Ұлттық ойындар - национальные игры

Тазша бала - плешивый мальчик

Алтыбақан – качели

Құндылықты дарыту:

Қазақ халқының салт-дәстүрін дәріптеу. Ұлттық ойындарды насихаттау. Ұлттық кейіпкерлерге деген құрмет.

Ресурстар:

-АКТ қолдану дағдылары;

-Мазмұнды суреттер, қима қағаздар, сызбалар, табиғи ресурстар;

-Видеоқұндақ, аудиоқұндақ.

Бастапқы білім:

30 секунд





Бүгін біздің сабағымыз күнделікті сабақтан ерекше. Өйткені, біздің сабағымызды тамашалауға, Ақмола облысының әр түпкірінен қонақтар келіп отыр. Кәне қонақтарымызбен амандасайық.

Оқушылар орындарынан тұрып(амандасады) -сәлеметсіздер ме?

Сабақ барысы:

Уақыт

Сабақтың кезеңдері

Дағдылар, іс-әрекеттер

Қажетті көрнекі құралдар

2 минут

Сабағымызды бастамас бұрын миымызды сергітіп алайық.

сергіту сәті

«Ақ бұлақ» видеосы


Біз уақытымызды үнемдеу үшін алдын ала 4 топқа бөлініп алдық. Бізге келген қонақтарға және өздеріңізге де түсінікті болу үшін әр топқа тапсырмалар беріледі, сол тапсырмаларды орындау арқылы топтарыңызды атауы шығады.

Ең алдымен барлық топ өздеріне берілетін тапсырманы мұқият тыңдап аласыздар. Содан кейін барып тапсырмаларды орындаймыз.




Бастапқы білім


Топқа бөлу



5 минут

































6 минут














Сынып оқушылары 4 топқа бөлінеді.

1 – топ қиылған сурттерден өз топтарының атауын шығарады (көкпар).

2 – топ алдарындағы планшетті қосып, видеоны көру арқылы өз топтарының атауын шығарады (күрес).

3 – топ адасқан әріптерден өз топтарының атауын шығарады (тоғызқұмалақ).

4 – топ алдарындағы қорапта не бар екенін тауып, оның ішіндегі асықтар арқылы өз топтарынның атауын шығарады (ханталапай).

Ал топқа бөліндіңіздер, топтарың-ыздың атауларын шығардыңыздар бірақ әлі де бірдеңе жетіспей тұрған сияқты. Ол не болуы мүмкін? /оқушылар жауабы/

Топта жұмыс жасау ережелерін еске түсіреді.

Оқушылар жауабы - топ басшысын сайлаймыз, тыныштық сақтаймыз, бір-бірімізді тыңдаймыз, сұрақтарға толық жауап береміз, оймызды ашып айтамыз, кезектесіп жұмыс жасаймыз, сабаққа белсенді қатысамыз, уақытпен жұмыс жасайтынымызды ұмытпаймыз.


Ал балалар айтыңдаршы осы өз топтарыңның атаулары туралы қандай да бір ақпарат білесіңдер ме? Оқушылар жауабы тыңдалады.

Осы сұрақты мен сендерге не үшін қойды деп ойлайсыңдар?

Оқушылар жауабы тыңдалады.


Болжап жатқан ақпараттарыңызды толықтыру үшін экранға назар аударыңыздар (видеоқұндақ, слайдтар көрсетіледі).


Сонымен балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбыз қалай екен? Оқушылар жауабы.

Бүгінгі өтетін тақырыбымыз - «Ұлттық ойындар туралы»

Ал мақсатымыз:

-ұлттық ойын түрлерін білу;

-мәтіннің мазмұнын ашу;

-сызба, суреттер арқылы мәтін құрастыру;

-АКТ бағдарламаларын қолдану;

Бұрынғы білімді еске түсіру


Қызығушылықты ояту






































Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.














А материалы


қима суреттер



планшет




адасқан әріптер



қорап, асықтар



























видеоқұндақ,

слайд







Ортаңғы білім


3 минут

































2-мұғалім








Топтық жұмыс

5 минут


әр топқа өз тапсырма-ларын қорғау үшін

3 минут

(12 минут)


Есік қағылады да, сыныпқа Тазша бала кіреді.

Тасша бала:

-Рұқсат па?

-рұқсат.

-1 «Ә» сыныбы осы ма?

-иә, 1 «Ә» сыныбы осы ма?

-Қазір сіздерде қандай сабақ?

-Бүгінгі сабақтарыңыздың тақырыбы қандай?

-Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Ұлттық ойындар туралы»

-Осы тақырып төңірегінде не айтар едіңдер? (оқушы жауаптары кезек-кезек тыңдалады).

- Жарайсыңдар, ұлттық ойындар туралы біледі екенсіңдер. Олай болса менің жұмбақтарымды шешіп көріңдерші?

жұмбақтар

  1. Жылға дер ем ақпайды.

Жылан дер ем шақпайды. /арқан/


  1. Қойдан аласа,

Аттан биік. /ертоқым/

3.Қоян жақты, тақыр жонды, Төрт тұяқ, екі аяқты, екі қолды. Салпы ерін, өзі жүйрік,

Кең омырау, жуан құйрық. /ат/

-Бәрекелді балалар, менің жұмбақтарымның жауаптарын таба алдыңдар! Сендермен жұмыс жасау маған ұнады. Бірақ, менің уақытым тығыз, басқа да сыныптарға баруым керек. Кездескенше, сау болыңдар.


-Жақсы балалар, келген қонағымыздың тапсырмаларын, қойған сұрақтарына дұрыс жауап бере алдыңыздар. Бүгінгі сабағымызды толығырақ білу үшін топпен бірнеше тапсырмаларды орындайық.

Тапсырма.

1 –көкпар тобы - спорттық ойын түрлеріне постер құрастырады.

2 – күрес тобы – мына жатқан табан іздері арқылы тапқан заттарынан не істеуге болатынын ойлап, көрсетеді.

3 – ханталапай тобы – алдарындағы табиғи құралдардан не жасап шығаруға болатынын оайлап, табады, жасайды.

4 – тоғызқұмалақ тобы - алдарындағы мәтінді оқып, оны бізге түсіндіреді және сахналап көрсетеді.

Құндылықтарды дарыту

В материалы






































С материалы









қима қағаздар


асықтар


табиғи

материалдар



мәтін



Бағалау

1 минут

1 топ - 2 топты, 2 топ - 3 топты, 3 топ - 4 топты, 4 топ - 1 топты асықты лақтырып, асықтың жатысымен

«бүк» - жарайсың, «шік» - жақсы - деген сөздермен бағалайды.


Бағалау парақшасы

Соңғы білім

4 минут

Қалыптастырушы бағалау




3 минут

Кері байланыс.

Егер сізге сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаңыз, сүйекті жасыл түске бояңыз;

Егер сіз сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаңыз сүйекті жасыл түске бояңыз;

Егер сізге сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, сүйекті жасыл түске бояңыз;



2 минут

Рефлекция.

Қоқыс жәшігі және сандық .

Оқушылар алдарындағы стикерлерді маған бүгінгі сабақ ұнады мен барлығын орындай алдым десе сандық суретіне барып жабыстырады. Ал мен сабақта қиналдым, тапсырмаларды сынып-тастарымның және мұғалімнің көмегімен орындадым десе қоқыс жәшігіне апарып жабыстырады.


Қоқыс шелегі және сандық

стикерлер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма-лар қоюды жоспарлап отырсыз?


Қалыптастырушы бағалау оқушы-лардың жас ерекшеліктеріне сай жасалды.

Тапсырмалау және қалыптастырушы бағалауды орындау барысында қабілеті жоғары оқушылар өз сыныптастарына көмектеседі.



Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)


Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдер-дің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)



Қазақ халқының салт-дәстүрін дәріптеу. Ұлттық ойындарды насихаттау. Ұлттық кейіпкерлерге деген құрмет. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.












Кері байланыс



Егер сізге сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаңыз, сүйекті жасыл түске бояңыз.


Егер сіз сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаңыз сүйекті сары түске бояңыз.


Егер сізге сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, сүйекті қызыл түске бояңыз.

Кері байланыс



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!