Мектеп: «Маяковский атындағы
орта мектебі»КММ
|
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық
ойындарымыз.
|
Күні:
02.12.2020
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Нурмухаметова Жулдыз
Даулетбеккызы
|
Сынып:4
|
Қатысқандар
саны
|
Қатыспағандар
саны
|
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты
|
4.1.4.1 сөйлеу барысында
мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді
және вербалды емес тілдік құралдарды
қолдану
4.1.4.2 сөйлеу барысында
иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация,
видеоролик жасау
4.1.5.1 өз ойын, сезімін,
көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен
салыстыра отырып білдіру
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: Ұлттық ойындар түрлерін айта
алады, сөйлеу барысында суреттерді пайдаланып, ережасін
таныстырады.
Оқушылардың басым
бөлігі: Ойын ережесін құрастыра
алады.
Кейбір
оқушылар: Ұлттық ойын түрлерін ажырата
алады.
|
Бағалау
критерийлері:
|
Ұлттық ойын түрлерін біледі
және ажыратады.
Сөйлеу барысында ым-ишара,
қимылды пайдаланады.
Асықтың атаулары мен түрлерін
атайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Тілдік
дағдылар:
-асықтың атаулары мен түрлерін
атай алады.
|
Терминология:
Асық, асықтың
түрлері
|
Сөз
тіркестері:
Талқылау
сұрақтары:
Асық ойынын ойнап
көрдіңдер ма?
Қазіргі кезде не
себепті асық ойындары сирек
ойналады?
|
Алдыңғы
оқу
|
Халық даналығы – ел аузында.
Зерде (Аңыз)
|
Құндылыққа
баулу
|
Дұрыс әрекет (татулық, бірлік,
достық, әдептілік)
|
Жоспар
|
Жоспарлан
ған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы-3мин
|
Ұйымдастыру
Балалар, бүгінгі сабағымыз
күнделікті сабақтан ерекше, сбағымызға қонақтар қатысып отыр,
қонақтарға амандасып алайық
Ал балалар, бүгінгі күнге
сыныптастарымызға тілек айтып, сәттілік
тілейік,
(балалар бір-бірлеріне
сәттілік тілейді)
Үй тапсырмасын сұрай
отырып, сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру.
Үй тапсырмасын
сұрау
-
Аңыз адам Зерделі қандай
адам?
-
Қария мен Зерделінің сөздерін
неге жолдастары түсінбеді?
-
Аңыз әңгімеде өзіңе әсер еткен
тұстары бар ма?
-
Аңыз әңгіменің ұнаған бір
бөлігін әңгімелеп бер
-
Қарияның бақытты екенін қай
жауабынан байқадың?
-
Өтірік пен шындықтың арасын
көзбен құлақ арқылы қалай өлшейді?
-
Қарияның балаларына ришылығын
білдіретін жерін айт.
|
(мозайка
құрау)
видео
|
Сабақтың
ортасы-35мин
|
«Ойқозғау»
әдісі
- Сендер ұлттық ойынның қандай
түрлерін білесіздер?
Көкпар, асық ату, қыз қуу,
....
"Асық тарату" арқылы
бағалау
«Есіңе түсір»
айдары
(оқулықта берілген суреттерге
назар аудартамын)
Қандай ұлттық ойындардан
спорттық жарыстар өткізіледі?
Басқа қандай ұлттық ойын
түрлерін білесіңдер?
Оқулықпен
жұмыс.
Оқулықтағы мәтнді
оқыту.
«Орамал
тастау», «Хан» ойындары ұмытылып бара жатқан ойындар
қатарында.
-
Тапсырма Асықтың түсуіне қарай
атаулары:
№
|
Асықтың
түсуі
|
|
Түсү
атауы
|
1
|
|
А
|
асықтың қуыс жағының жоғары
қарап түсуі.
|
2
|
|
Ә
|
асықтың тәйкеге қарама-қарсы
жағы яғни алшы тұруы.
|
3
|
|
Б
|
асықтың алшыға қарама-қарсы
жағы.
|
4
|
|
В
|
асықтың дөңес жағының жоғары
қарап түсуі.
|
-
тапсырма. «Өзің жасап көр»
айдары
(өздері ұнатқан бір ойынға
таныстырылым жасап көрсетеді).
Дескрипторы:
1. Ойын
аты.
2. Ойын
ережесі.
3. Пайдаланылатын
құралдары.
3
тапсырма. «5 тас
ойыны»
Дескрипторы: ойынның 3 тәсілін
көрсету.
|
|
Сабақтың
соңы-2мин
|
Қорытынды.
-
Бүгінгі тақырып қандай
болды?
-
Қандай ұттық ойындар
бар?
-
Қандай ұлттық ойындар
ұнады?
-
Келешекте қай ұлттық ойынды
ойнайсын?
-
Асық ойынын ойнап көрдіңдер
ма?
-
Қазіргі кезде не себепті асық
ойындары сирек ойналады?
-
Балалар, осы ойындарды ойнау
барысында біздің бойымызда қандай қасиеттер болуы керек? Және ол
қасиеттер қандай құндылыққа
апарады?
Кері байланыс. "Білім
қоржыны"
|
|