Материалдар / Ашық сабақ "Ұлттық талғам"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ұлттық талғам"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ұлттық талғам" сабақ жоспары жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылған. Мұғалімдерге көмегі болар деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
1961
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқы мерзімді жоспар

Күні

ПәніҚазақ тілі
Мектеп№51 мектеп-гимназия
Сынып5-сынып
МұғалімБитемір А.Б.
Тарау2-бөлім. Киім.Сән.Талғам.
Оқушылар саныБар: 30


Жоқ: 0
Сабақтың тақырыбыҰлттық талғам
Сабақтың мақсаты









Барлығы: а) мәтіннің мазмұнын түсінеді


Көпшілігі: а) мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты табады;ә) тасымалды жазбаша тілдесім барысында дұрыс қолданады.


Кейбіреуі: а) «Ұлттық киімдер» туралы қосымша ақпарат жинайды (2 ақпарат);б) «Қазақтың ұлттық киімдері» тақырыбында сөзжұмбақ құрастырады.


Кезең

УақытЖоспарланған тапсырмаларФормативті бағалауРесурстарЕскерту
Басы1 минутҰйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу











5 минут



«Аквариум» әдісі. Ұлттық киімдерге, тұрмыстық заттарға қатысты әр түрлі сұрақтарды бір-біріне қояды. Қалыптастырушы бағалауӨзін-өзі бағалау«Аквариум» әдісі







2 минутБейнежазба көру «Қазақтың ұлттық киімдері»

Бейнежазба«Қазақтың ұлттық киімдері»



5 минут«Раундробин» әдісі Берілген А3 қағазына оқушылар өз ойларын жалғастырып жазып кете береді. Оқушылар әртүрлі ойларын жазып, белгілі бір шешімге келді.Қалыптастырушы бағалауӨзін-өзі бағалау«Раундробин» әдісі, А3 қағазы, түрлі-түсті маркерлер



1 минутТоптастыру. Асықтар алу арқылы бес топқа бөлінеді.



Түрлі-түсті асықтар



Ортасы10 минутСабақтың тақырыбын ашылады және оқу мақсаты түсіндіріледі.2-бөлім Киіну. Сән. Талғам. Ұлттық талғамМәтінмен жұмыс Топтық жұмыс37-беттегі «Ер Тарғын» жырынан үзіндіні бес бөлікке бөліп беремін. Әр топ оқушылары бірге қосылып, дауыстап оқып, мазмұндайды. Тірек сөздерді табады. Негізгі және қосымша ақпаратты ажыратады.Қалыптастырушы бағалауДескриптор:1) мәтінді түсініп оқиды;1) мәтіндегі негізгі ақпаратты түсінеді, анықтайды;2) қосымша ақпаратты ажыратадыКері байланыс Өзара бағалау«Кері байланыс бутерброды» әдісіПрезентацияДескрипторлар



8 минутТоптық жұмыс «Мұғалім-оқушы» әдісіТапсырма: «Тасымал» тақырыбын оқушыларға бөліп беріп, постер қорғатамын.

Қалыптастырушы бағалауБірін-бірі бағалауДескриптор:1.Постер талапқа сай құрылады..2.Тақырып нақты, түсінікті болады.3.Мысалдар саны 10-нан кем емес.«Мұғалім-оқушы» әдісі,презентация, А3 қағаздары, түрлі-түсті маркерлер



5 минутҚорытынды «Стоп кадр» әдісі Оқушылар қағазға бас миының суретін салып, оның ішіне бүгінгі сабақта нені үйренгенін жазып шығады.Қалыптастырушы бағалауӨзара бағалау«Стоп кадр» әдісі

Соңы2 минутРефлексия «Автор орындығы»әдісіМен сабақтан қандай әсер алдым?Маған не қиын болды, не оңай болды? Маған қандай ақпарат жаңалық болды? Маған әлі де нені жетілдіру керек?Қалыптастырушы бағалауӨзін-өзі бағалауПрезентация



1 минутҮйге тапсырма: «Ұлттық киімдер» туралы қосымша ақпарат жинау (2 ақпарат)«Қазақтың ұлттық киімдері» сөзжұмбақ құрастыру

Ғаламтор, сөзжұмбақ, анаграма құрастыру



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!