Кезең
|
Уақыт
|
Жоспарланған
тапсырмалар
|
Формативті
бағалау
|
Ресурстар
|
Ескерту
|
Басы
|
1
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, оқушыларды
түгелдеу
|
|
|
|
5
минут
|
«Аквариум» әдісі. Ұлттық
киімдерге, тұрмыстық заттарға қатысты әр түрлі сұрақтарды
бір-біріне қояды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Өзін-өзі
бағалау
|
«Аквариум»
әдісі
|
|
2
минут
|
Бейнежазба
көру
«Қазақтың ұлттық
киімдері»
|
|
Бейнежазба
«Қазақтың ұлттық
киімдері»
|
|
5
минут
|
«Раундробин» әдісі Берілген А3
қағазына оқушылар өз ойларын жалғастырып жазып кете береді.
Оқушылар әртүрлі ойларын жазып, белгілі бір шешімге
келді.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Өзін-өзі
бағалау
|
«Раундробин» әдісі, А3 қағазы,
түрлі-түсті маркерлер
|
|
1
минут
|
Топтастыру. Асықтар алу арқылы
бес топқа бөлінеді.
|
|
Түрлі-түсті
асықтар
|
|
Ортасы
|
10
минут
|
Сабақтың тақырыбын
ашылады және оқу мақсаты
түсіндіріледі.
2-бөлім Киіну.
Сән. Талғам.
Ұлттық
талғам
Мәтінмен жұмыс
Топтық жұмыс
37-беттегі «Ер
Тарғын» жырынан үзіндіні бес бөлікке бөліп
беремін.
Әр топ оқушылары бірге
қосылып, дауыстап оқып, мазмұндайды. Тірек сөздерді табады. Негізгі
және қосымша ақпаратты
ажыратады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Дескриптор:
1) мәтінді түсініп
оқиды;
1) мәтіндегі негізгі
ақпаратты түсінеді,
анықтайды;
2) қосымша ақпаратты
ажыратады
Кері байланыс Өзара
бағалау
«Кері байланыс бутерброды»
әдісі
|
Презентация
Дескрипторлар
|
|
8
минут
|
Топтық
жұмыс
«Мұғалім-оқушы»
әдісі
Тапсырма: «Тасымал»
тақырыбын оқушыларға бөліп беріп, постер
қорғатамын.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Бірін-бірі
бағалау
Дескриптор:
1.Постер талапқа сай
құрылады..
2.Тақырып нақты,
түсінікті болады.
3.Мысалдар саны 10-нан кем
емес.
|
«Мұғалім-оқушы»
әдісі,
презентация, А3 қағаздары,
түрлі-түсті маркерлер
|
|
|
5
минут
|
Қорытынды «Стоп кадр» әдісі
Оқушылар қағазға бас миының суретін салып, оның ішіне бүгінгі
сабақта нені үйренгенін жазып
шығады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Өзара
бағалау
|
«Стоп кадр»
әдісі
|
|
Соңы
|
2
минут
|
Рефлексия «Автор
орындығы»
әдісі
Мен сабақтан қандай
әсер алдым?
Маған не қиын болды, не оңай
болды? Маған қандай ақпарат жаңалық болды?
Маған әлі де нені жетілдіру
керек?
|
Қалыптастырушы
бағалау
Өзін-өзі
бағалау
|
Презентация
|
|
1
минут
|
Үйге тапсырма:
«Ұлттық киімдер» туралы қосымша ақпарат жинау (2
ақпарат)
«Қазақтың ұлттық киімдері»
сөзжұмбақ құрастыру
|
|
Ғаламтор, сөзжұмбақ, анаграма
құрастыру
|
|