Ашық сабақ "Үлы адамдар достығы" 7-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Үлы адамдар достығы" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Үлы адамдар достығы" 7-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары Тексерілді:

Бөлім:

Достық пен сүйіспеншілік

Педагогтің тегі, аты

Дуйсехан Б.Р

Күні:

13.11.2024 ж.

Сынып:

7-сынып

Сабақтың тақырыбы

Ұлы адамдар достығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну

Сабақтың мақсаты

Білім алушылар мәтіннен деректер келтіре отырып, проблемалық сұрақтарға дәлелді жауап береді, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырып, талқылайды. Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді.


Сабақтың барысы


Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

10 мин.


1. Амандасу.

2. Топтарға бөлу.

Оқушыларды мақал-мәтелдердің жалғасын табу арқылы 3топқа бөлініп отырады. Сондай-ақ, бағалау парақшасы беріледі.

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

1.Дос жылатып айтады,....

2.Дос басқа,…

3.Ағаш тамырымен мықты,….

1.Досың дос болғанға шаттан,...

2.Жаман жолдастан ....

3.Доссыз – өмір тұл,...

1.Біреу жаныңа жолдас,...

2.Досы көппен сыйлас,...

3.Дос сыртыңнан мақтар,...


Амандасады


Оқушылар топқа бөлінеді. Бағалау парақшасымен танысады.






«MegaMи» әдісі арқылы бағалау





Shape1



презентация


тақтадағы кеспе қағаздар



Сабақтың ортасы

20 мин

Ойтүрткі сұрақтар

1.Сен кімдердің достығын өзіңе үлгі етесің?

2. Қандай ұлы адамдардың достығын білесің?

1-тапсырма

Жеке жұмыс. Кітаппен жұмыс

5-тапсырма. Төменде берілген еліктеуіш сөздерді әуелі дара, сосын қосарлап жұмсап, сөйлемдер құра.








2-тапсырма.Жұптық жұмыс

1-жұп. «Дос табу- қиын, ал оны сақтау –одан да қиын» диалог құру

2-жұп. «Синквейн» әдісі

Дос,ақын,адам

1 Зат есім

2 Сын есім

3 Етістік

1 Сөйлем

1 синоним

3-жұп. Тұжырымдамалық карта

  1. Көру арқылы жасалған бейнелеуіш сөздер

  2. Есту арқылы жасалған еліктеуіш сөздер

ДАРА және КҮРДЕЛІ сөздер


ЕББҚ арналған тапсырма

Сөйлемдерден еліктеуіш және бейнелеуіш сөздерді табу.




Сергіту сәті

Сыныптастарының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар оқулықта берілген еліктеуіш сөздерді қатыстырып, сөйлем құрайды.







Оқушылар жұпқа бірігіп, жұптық тапсырмаларды ережеге сай орындайды.

1-жұп диалог құрастырады.

2-жұп «Синквейн» әдісі бойынша дос, ақын, адам сөздерін талдайды.

3-жұп тұжырымдамалық картаны толтырады.







Берілген сөйлемдердің ішінен еліктеуіш және бейнелеуіш сөздерді табады.


Сөздерді еліктеуіш, бейнелеуіш сөздерге жіктейді

Қалыптастырушы бағалау

Жақсы! Жарайсың!


Дескриптор

Жалпы балл – 3балл

Еліктеуіш дара сөздерге сөйлем құрайды -1б

Еліктеуіш қосарлы сөздерге сөйлем құрайды-1б

Орфографиялық норманы сақтайды-1б



Дескриптор:

Жалпы балл 2 балл

1.Ережеге сай тапсырманы орындайды -1б

2. Өз ойын ашық жеткізе алады – 1б

Қалыптастырушы бағалау

Жақсы! Жарайсың!Тамаша!








Дескриптор

Сөйлемдерден еліктеуіш және бейнелеуіш сөздерді табады.


презентация





оқулық

дәптер










дәптер интерактивті тақта













қима қағаздар


https://wordwall.net/ru/resource/72996539

10 минут

3-тапсырма (топтық жұмыс)

Екі мәтінді оқып, салыстырыңыз, талқылаңыз. Мәтіндегі проблемалық сұрақтарға деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беріңіз.


1-топ, 2-топ, 3-топ оқушылар берілген екі мәтінді оқып, салыстырады, проблемалық сұрақтарға деректер келтіре отырып, дәлелмен жауап береді. Мәтіндердің тілдік ерекшеліктеріне талдау жасайды. Топ мүшелері бір-бірімен салыстырып, талқылайды.

Дескриптор:

Жалпы 5 балл

Проблемалық сұрақтарға деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді – 1б

Екі мәтіннің айырмашылықтарын табады - 1б

А мәтіннің тілдік ерекшеліктеріне талдау жасайды-1б

Ә мәтіннің тілдік ерекшеліктеріне талдау жасайды-1б

Өзгенің жауабымен салыстырады -1б

Жұмыс дәптері


Плакат


Сабақтың соңы.

Рефлексия

5 мин.

Кері байланыс: «Mentimeter» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.





Оқушылар пікір айтады.

Үйге тапсырма:

71-бет.11-тапсырма. «Шынайы достық» тақырыбында эссе жазу.


1-10 балл бойынша оқушылар бағаланады.

https://www.menti.com/al7f1kxj55qd















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2025
178
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі