Ашық сабақ Ұлы географиялық ашылулар әлемді қалай өзгертті?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Ұлы географиялық ашылулар әлемді қалай өзгертті?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Ұлы географиялық ашылулар әлемді қалай өзгертті? дайын ҚМЖ және презентациясымен бірге
Материалдың қысқаша нұсқасы



Күні:

Мұғалімнің есімі: Омарова Айгуль Саденбаевна

СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті?

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

6.2.4.3 картадан XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Орта ғасырлардағы Еуропа елдерінің мұқтаждықтарын анықтайды.

Оқушылардың басым көпшілігі: Ұлы географиялық ашылулардың қажеттілігінің себептерін ашып көрсетеді.

Кейбір оқушылар: Ұлы географиялық ашылулардың жағымды, жағымсыз жақтарын ажыратады.

Бағалау критерийі

1.Орта ғасырлардағы Еуропа елдерінің мұқтаждықтарын анықтайды алады.

2. Ұлы географиялық ашылулардың қажеттілігінің себептерін ашып көрсете алады.

3. Ұлы географиялық ашылулардың жағымды, жағымсыз жақтарын ажырата алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар жаңа ұғымдармен танысады: ұлы географиялық ашылулар, компас, астролябия, саяхат, отарлау.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Әлемді ашу, зерттеу саяхаттары, тұрғындар санының артуы/кемуі, қоршаған ортаның өзгеруі, адамдардың жаппай қоныс аударуы, аурулардың тарауы, еуропалық отаршылар, құлдар, оқ-дәрісі бар империя.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Батыс Еуропада зерттеу саяхаттарын жүргізу сақталуда, себебі ....

Ең маңызды факторлар мыналар болды ........

Ең үлкен табысты мынадай адамдар алды .......

Мына адамдар барлығын жоғалтты ........

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

  1. Ұйымдастыру сәті

«Тілек шоғы» тренингі арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

  1. Топқа бөлу.

Теңіз, саяхат, материк, кеме сөздері арқылы топтарға бөлу.

І топ – Америка ІІ топ – Африка

ІІІ топ – Үндістан IV топ – Испания

  1. Үй тапсырмасын тексеру.

Әдісі: «Элективті тест»



Қиынды қағаздар

Ортасы

  • Ой қозғау: «Илюстрация» әдісі арқылы астролябия, желкенді кеме, компас, теңіз суреттерін ұсыну. Бұл суреттердің қандай байланысы бар деп ойлайсыздар?


Ұлы георгафиялық ашылулар туралы қысқаша түсінік беру.


  • 1-тапсырма: Мәтінмен танысып, берілген белгіге сәйкес тапсырманы орындаңыз.

  • Әдісі: «Шетіне жазу тәсілі»

  • Формасы: «Жеке жұмыс»

! – таныс мәлімет

+ - жаңа ақпарат

? – түсініксіз


Түсініксіз ақпаратпен жұмыстану.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Орта ғасырлардағы Еуропа елдерінің мұқтаждықтарын анықтайды.


  • Орта ғасырлардағы Еуропа елдерінің мұқтаждықтарын анықтайды;

  • Орта ғасырдағы Еуропадағы өзгерістерді атайды.



2.Топтық жұмыс «Бірге ойлаймыз»

І топ: Христофор Колумбтың Американың ашуы

Дескриптор:

Х.Колумбтың экспедиция бағытын анықтайды

Х.Колумбтың Американы ашуын сипаттайды

ІІ топ: Америго Веспуччи саяхаты

Дескриптор:

А.Веспуччи саяхат бағытын атайды

Ашқан жаңалығын анықтайды

ІІІ топ: Васко да Гама экспедициясы

Дескриптор:

Васко да Гама экспедициясын сипаттайды

Географиялық зерттеу барысын айтады

ІV топ: Фернан Магеллан зерттеулері

Дескриптор:

Ф.Магеллан экспедициясының бағытын анықтайды

Ғылымға қосқан жаңалығын атайды


ҚБ: «Жұлдызша» арқылы топтар жұмыстарына баға береді.


Сергіту сәті: картада материк орындары ауыстырылып берілген, ретімен орналастыру.


3. Жұптық жұмыс

1.Ұлы георграфиялық ашылулардың жағымды/жағымсыз жақтарын ажыратады.

2. Негізгі оқиғаларды анықтау

1492 ж., 1499 ж., 1501 ж., 1503 ж., 1500 ж., 1497 ж.

3. Терминдермен жұмыс Сан-Сальвадор, Санта, Пинта.

4. Картамен жұмыс

5.30 жыл, 20, 1498 ж., қаңтар, мамыр

ҚБ: «Смайликтер» арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды.


«Ақиқат-жалған» әдісі арқылы сабақ қорытындыланды.

Компьютер, https://www.youtube.com/watch?v=ac5P6hdPU9w

слайд, суреттер













Слайдтар














Picture 4

Picture 8 Picture 10 Picture 6

Shape1




Суреттер, флипчарт,

маркер








Бейнеролик



Үлестірмелі материалдар

Аяқталуы

Кері байланыс: «Нәтижелер рамкасы»

  • 1.Шабыт қадамы

(сабаққа деген қызығушылығым қалай оянды?)

  • 2. Даму кезеңі

(мақсатыма қол жеткізу үшін не істедім?)

  • 3. Іске асыру кезеңі

(мақсатыма қалай қол жеткіздім?)

  • 4.Аяқталу сатысы

(мақсатыма жеткенімді қалай білдім?)



Стикерлер (рефлексия парақшалары)




Оқулық




Дифференциация – Сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлап отырсыз?Сіз дарынды оқушылар алдында қандай тапсырмаларды беруді жоспарлап отырсыз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Ең дарынды оқушылар сабақ барысында үйретудің көптеген көліктерін қоса алады және оларды бұған дейін география сабақтарынан, телебағдарламалар және т.б. алған білімдерімен байланыстырып ҰГА адам өмірі және әлемдік экономика мен саясаттың дамуына ықпалы туралы терең анализ жасай алады.

Үлгерімі төмен оқушылар топтық, жұптық жұмыстарға белсене араласады.


Сабақ барысында дескрипторды өзара бағалау құралы ретіндіе пайдалану.


«Жұлдызша», «Смайлик» формативті бағалау әдістері арқылы топтық, жұптық жұмыстарға баға беру.


«Нәтижелер» рамкасы» кері байланыс әдісін қолдана отырып тақырыптың қамтылу деңгейін анықтау.


Жарық, температура режимі, жайлы психологиялық ая жасау (мейірімді сөйлесу, ауызша, ыммен қолдау көрсету).

Сергіту сәттерін және қызметтің белсенді түрлерін пайдалану


Компьтерді ,

АКТ пайдалану барысында қауіпсіздік ережесін сақтау.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.11.2024
384
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі