Материалдар / Ашық сабақ Ұлы географиялық ашылулар әлемді қалай өзгертті?

Ашық сабақ Ұлы географиялық ашылулар әлемді қалай өзгертті?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Ұлы географиялық ашылулар әлемді қалай өзгертті? дайын ҚМЖ және презентациясымен бірге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2024
48
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:

Мұғалімнің есімі: Омарова Айгуль Саденбаевна

СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті?

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

6.2.4.3 картадан XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Орта ғасырлардағы Еуропа елдерінің мұқтаждықтарын анықтайды.

Оқушылардың басым көпшілігі: Ұлы географиялық ашылулардың қажеттілігінің себептерін ашып көрсетеді.

Кейбір оқушылар: Ұлы географиялық ашылулардың жағымды, жағымсыз жақтарын ажыратады.

Бағалау критерийі

1.Орта ғасырлардағы Еуропа елдерінің мұқтаждықтарын анықтайды алады.

2. Ұлы географиялық ашылулардың қажеттілігінің себептерін ашып көрсете алады.

3. Ұлы географиялық ашылулардың жағымды, жағымсыз жақтарын ажырата алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар жаңа ұғымдармен танысады: ұлы географиялық ашылулар, компас, астролябия, саяхат, отарлау.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Әлемді ашу, зерттеу саяхаттары, тұрғындар санының артуы/кемуі, қоршаған ортаның өзгеруі, адамдардың жаппай қоныс аударуы, аурулардың тарауы, еуропалық отаршылар, құлдар, оқ-дәрісі бар империя.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Батыс Еуропада зерттеу саяхаттарын жүргізу сақталуда, себебі ....

Ең маңызды факторлар мыналар болды ........

Ең үлкен табысты мынадай адамдар алды .......

Мына адамдар барлығын жоғалтты ........

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

  1. Ұйымдастыру сәті

«Тілек шоғы» тренингі арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

  1. Топқа бөлу.

Теңіз, саяхат, материк, кеме сөздері арқылы топтарға бөлу.

І топ – Америка ІІ топ – Африка

ІІІ топ – Үндістан IV топ – Испания

  1. Үй тапсырмасын тексеру.

Әдісі: «Элективті тест»



Қиынды қағаздар

Ортасы

  • Ой қозғау: «Илюстрация» әдісі арқылы астролябия, желкенді кеме, компас, теңіз суреттерін ұсыну. Бұл суреттердің қандай байланысы бар деп ойлайсыздар?


Ұлы георгафиялық ашылулар туралы қысқаша түсінік беру.


  • 1-тапсырма: Мәтінмен танысып, берілген белгіге сәйкес тапсырманы орындаңыз.

  • Әдісі: «Шетіне жазу тәсілі»

  • Формасы: «Жеке жұмыс»

! – таныс мәлімет

+ - жаңа ақпарат

? – түсініксіз


Түсініксіз ақпаратпен жұмыстану.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Орта ғасырлардағы Еуропа елдерінің мұқтаждықтарын анықтайды.


  • Орта ғасырлардағы Еуропа елдерінің мұқтаждықтарын анықтайды;

  • Орта ғасырдағы Еуропадағы өзгерістерді атайды.



2.Топтық жұмыс «Бірге ойлаймыз»

І топ: Христофор Колумбтың Американың ашуы

Дескриптор:

Х.Колумбтың экспедиция бағытын анықтайды

Х.Колумбтың Американы ашуын сипаттайды

ІІ топ: Америго Веспуччи саяхаты

Дескриптор:

А.Веспуччи саяхат бағытын атайды

Ашқан жаңалығын анықтайды

ІІІ топ: Васко да Гама экспедициясы

Дескриптор:

Васко да Гама экспедициясын сипаттайды

Географиялық зерттеу барысын айтады

ІV топ: Фернан Магеллан зерттеулері

Дескриптор:

Ф.Магеллан экспедициясының бағытын анықтайды

Ғылымға қосқан жаңалығын атайды


ҚБ: «Жұлдызша» арқылы топтар жұмыстарына баға береді.


Сергіту сәті: картада материк орындары ауыстырылып берілген, ретімен орналастыру.


3. Жұптық жұмыс

1.Ұлы георграфиялық ашылулардың жағымды/жағымсыз жақтарын ажыратады.

2. Негізгі оқиғаларды анықтау

1492 ж., 1499 ж., 1501 ж., 1503 ж., 1500 ж., 1497 ж.

3. Терминдермен жұмыс Сан-Сальвадор, Санта, Пинта.

4. Картамен жұмыс

5.30 жыл, 20, 1498 ж., қаңтар, мамыр

ҚБ: «Смайликтер» арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды.


«Ақиқат-жалған» әдісі арқылы сабақ қорытындыланды.

Компьютер, https://www.youtube.com/watch?v=ac5P6hdPU9w

слайд, суреттер













Слайдтар














Picture 4

Picture 8 Picture 10 Picture 6

Shape1




Суреттер, флипчарт,

маркер








Бейнеролик



Үлестірмелі материалдар

Аяқталуы

Кері байланыс: «Нәтижелер рамкасы»

  • 1.Шабыт қадамы

(сабаққа деген қызығушылығым қалай оянды?)

  • 2. Даму кезеңі

(мақсатыма қол жеткізу үшін не істедім?)

  • 3. Іске асыру кезеңі

(мақсатыма қалай қол жеткіздім?)

  • 4.Аяқталу сатысы

(мақсатыма жеткенімді қалай білдім?)



Стикерлер (рефлексия парақшалары)




Оқулық




Дифференциация – Сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлап отырсыз?Сіз дарынды оқушылар алдында қандай тапсырмаларды беруді жоспарлап отырсыз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Ең дарынды оқушылар сабақ барысында үйретудің көптеген көліктерін қоса алады және оларды бұған дейін география сабақтарынан, телебағдарламалар және т.б. алған білімдерімен байланыстырып ҰГА адам өмірі және әлемдік экономика мен саясаттың дамуына ықпалы туралы терең анализ жасай алады.

Үлгерімі төмен оқушылар топтық, жұптық жұмыстарға белсене араласады.


Сабақ барысында дескрипторды өзара бағалау құралы ретіндіе пайдалану.


«Жұлдызша», «Смайлик» формативті бағалау әдістері арқылы топтық, жұптық жұмыстарға баға беру.


«Нәтижелер» рамкасы» кері байланыс әдісін қолдана отырып тақырыптың қамтылу деңгейін анықтау.


Жарық, температура режимі, жайлы психологиялық ая жасау (мейірімді сөйлесу, ауызша, ыммен қолдау көрсету).

Сергіту сәттерін және қызметтің белсенді түрлерін пайдалану


Компьтерді ,

АКТ пайдалану барысында қауіпсіздік ережесін сақтау.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ