Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының қалыптасуы мен маңызы | Мұғалімнің аты-жөні:Джанбузова А.С
|
СЫНЫП: 7 | Қатысқан оқушылар саны: 6
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | Ежелгі Қытай |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут
| Сәлемдесу. Үш тілде жүргізіледіПсихологиялық ахуал қалыптастыру:Тренинг «сиқырлы қобдиша» мінездеме беру.Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! | 1-топ:2-топ:
|
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.Бейне баян тамашалайды. | БейнебаянОқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| Қолдану«Кезбе тілші»Топтарда Ұлы Жібек Жолы туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау.1/ Телестудияда диктор;2/ Тілші оқиға орнынан ақпарат ұсыну;3/Тілші сұхбат алатын куәгер | Оқулық,түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар |
Сергіту сәті2 минут | «Жұмбақ зат» мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз: Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ
| Оқушылар сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут | | Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Өзін-өзі бағалау.Рефлексия парағын толтыруКөзбен не көрдің, құлақпен не естідің және жүрегіңмен нені қабылдадың?
|
Сабақтан алған әсерлерін жазып береді.Кері байланыс парағына |