Дүние жүзі тарихы 6-сынып Күні: 16.02.2018ж
|
Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының қалыптасуы мен маңызы |
Мұғалімнің аты-жөні:Джанбузова А.С |
||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: 6 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі |
||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Ежелгі Қытай |
||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Үш тілде жүргізіледі Психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг «сиқырлы қобдиша» мінездеме беру. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
1-топ: 2-топ: |
|||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Бейне баян тамашалайды. |
Бейнебаян Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану «Кезбе тілші» Топтарда Ұлы Жібек Жолы туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау. 1/ Телестудияда диктор; 2/ Тілші оқиға орнынан ақпарат ұсыну; 3/Тілші сұхбат алатын куәгер |
Оқулық, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Жұмбақ зат»
мына зат бойынша 5 сұрақ
құрастырыңыз: |
Оқушылар сергіп қалады. |
|||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Өзін-өзі бағалау. Рефлексия парағын толтыру Көзбен не көрдің, құлақпен не естідің және жүрегіңмен нені қабылдадың?
|
Сабақтан алған әсерлерін жазып береді. Кері байланыс парағына |
|||||||||
«Ұлы Жібек жолының қалыптасуы мен маңызы»
тақырыбында оздырылған ашық сабаққа берілген анықтама
Сабақта негізделген оқу мақсаты Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау. Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алды: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындады. Жазба жұмыс жасады және сұраққа жауап берді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алды: Топтық жұмысты бірлесе орындады.Өз бетінше жұмыс жасады. Сұраққа жауап берді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алды:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алды. Бағалау критерийі бойынша жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алды. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алды. Сабақта оқушылар белсенділік танытты.

Пән мұғалімі: Джанбузова А.С
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ұлы Жібек жолының қалыптасуы мен маңызы"
Ашық сабақ "Ұлы Жібек жолының қалыптасуы мен маңызы"
Дүние жүзі тарихы 6-сынып Күні: 16.02.2018ж
|
Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының қалыптасуы мен маңызы |
Мұғалімнің аты-жөні:Джанбузова А.С |
||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: 6 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі |
||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Ежелгі Қытай |
||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Үш тілде жүргізіледі Психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг «сиқырлы қобдиша» мінездеме беру. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
1-топ: 2-топ: |
|||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Бейне баян тамашалайды. |
Бейнебаян Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану «Кезбе тілші» Топтарда Ұлы Жібек Жолы туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау. 1/ Телестудияда диктор; 2/ Тілші оқиға орнынан ақпарат ұсыну; 3/Тілші сұхбат алатын куәгер |
Оқулық, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Жұмбақ зат»
мына зат бойынша 5 сұрақ
құрастырыңыз: |
Оқушылар сергіп қалады. |
|||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Өзін-өзі бағалау. Рефлексия парағын толтыру Көзбен не көрдің, құлақпен не естідің және жүрегіңмен нені қабылдадың?
|
Сабақтан алған әсерлерін жазып береді. Кері байланыс парағына |
|||||||||
«Ұлы Жібек жолының қалыптасуы мен маңызы»
тақырыбында оздырылған ашық сабаққа берілген анықтама
Сабақта негізделген оқу мақсаты Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау. Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алды: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындады. Жазба жұмыс жасады және сұраққа жауап берді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алды: Топтық жұмысты бірлесе орындады.Өз бетінше жұмыс жасады. Сұраққа жауап берді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алды:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алды. Бағалау критерийі бойынша жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алды. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алды. Сабақта оқушылар белсенділік танытты.

Пән мұғалімі: Джанбузова А.С
шағым қалдыра аласыз














