«Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ «№ 2 орта мектеп» КММ
Тақырыбы:1941-1945 ж.ж Ұлы Отан cоғысы жылдарындағы Қазақстан
Ашық сабақ
9 сынып
Мұғалім:Сактаганов Б.Б
Жітіқара қаласы
Қазақстан тарихы:9 сынып
Сабақтың тақырыбы:1941-1945 ж.ж Ұлы Отан cоғысы жылдарындағы Қазақстан
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Оқушылардың ұлттық құндылықтарын кеңейте отыра Ұлы Отан соғысы туралы алған білімдерін тереңдету,толықтыру,қорытындылау.
Дамытушылық:Оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып,олардың тақырып бойынша жұмыс атқара білу.Білімге деген құштарлығын арттыру,шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың ұлттық құндылықтарды меңгеру арқылы отаншылдық,патриоттық сана-сезімдеріне баулу.
Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ
Сабақтың оқыту әдістері:7 модульдің стратегиялары; талдау жүргізу, ой қозғау, сұрақ-жауап, ауызша баяндау,интерактивті тактамен жұмыс жүргізу.
Сабақтың формасы: жеке және топпен,интерактивті.
Сабақтың көрнекілігі және техникалық жабдығы: Интерактивті тақта, карточкалар, кесте, презентация,флипчарт.
Пәнаралық байланыс:орыс әдебиеті,ағылшын тілі
|
Уақ ыты |
Сабақ кезеңі |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс - әрекеті |
|
3-4 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Оқушылармен амандасу; 2.Оқушыларды түгендеу; 3.Колабративті ортаны орнату; 4.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушылар көнілдерін айта біліп және сол арқылы сабақ басында оқушылар шеңберге тұрып,бір-бірімен жылы лебізбен амандасу |
|
Сыныпты топқа бөлу (түрлі-түсті карточкалар арқылы) |
Оқушылар алдындағы жатқан түсті карточкаларды алып жақсы көңіл күйлерімен орындарына орналасады. |
||
|
Сабақ ережесімен таныстыру |
Оқушылар топ ішінде жұмыс істеудің ережелерін бірінен соң бірін айтады. |
||
|
2-3 минут |
Мақсат қою кезеңі: |
АҚТ-ны пайдалану арқылы арнайы бейнематериалды көре отырып сабақтың тақырыбын, мақсатың анықтау |
Оқушылар өздері бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын шығарады. |
|
|
|
Тақырып бойынша терминдік сөздер,тарихи тізбектер, тұлғаны тану тапсырмалар арқылы миға шабуыл жасау. |
Оқушылар терминдік сөздерге анықтама береді,тарихи тізбектер бойынша оқиғаларды анықтап,тарихи тұлғалары туралы мәлімет беру |
|
20 минут |
Тақырып бойынша жұмыс жасау кезеңі: |
Оқушылар берілген тапсырмаларды өздері жасайды және оны қорғайды 1 тапсырма.Тарихи фактілер. 2 тапсырма.ҰОС хронологиясы 3 тапсырма.Суреттер сөйлейді... |
Тапсырмаларды жеке және топпен үш тілде орындайды және қорғайды. |
|
10 мин |
Тақырыпты бекіту кезеңі: |
«Эссе жазу» |
Әр оқушы тандаған тілде эссе жазады және қорғайды |
|
3 мин |
Бағалау |
Оқушыларға арнайы бағалау парақтарын сабақ бойынша толтыру ұсынылады. |
Оқушылар сабақ бойынша өздерінің белсенділіктерін бағалайды,жауап парақтарын толтырып,бағаларын қойып, мұғалімге тапсырады. |
|
3 мин |
Рефлексия: |
1.Мен бүгінгі сабақта мақсатыма жеттім бе? 2.Маған бүгін сабақта қызықты болды... Мұғалім кері байланыс әдісі арқылы оқушылардың пікірің тындайды. |
Оқушылар үш тілде стикерге жазған лебіздерін «Тілек ағашына» іледі. Кері байланыс арқылы оқушылар өз пікірлерін айтады |
|
2 мин |
Үйге тапсырма беру: |
Ұлы Отан соғысына қатысқан жерлестеріміз туралы мәлімет жинау. |
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстан " 9 сынып
Ашық сабақ "Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстан " 9 сынып
«Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ «№ 2 орта мектеп» КММ
Тақырыбы:1941-1945 ж.ж Ұлы Отан cоғысы жылдарындағы Қазақстан
Ашық сабақ
9 сынып
Мұғалім:Сактаганов Б.Б
Жітіқара қаласы
Қазақстан тарихы:9 сынып
Сабақтың тақырыбы:1941-1945 ж.ж Ұлы Отан cоғысы жылдарындағы Қазақстан
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Оқушылардың ұлттық құндылықтарын кеңейте отыра Ұлы Отан соғысы туралы алған білімдерін тереңдету,толықтыру,қорытындылау.
Дамытушылық:Оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып,олардың тақырып бойынша жұмыс атқара білу.Білімге деген құштарлығын арттыру,шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың ұлттық құндылықтарды меңгеру арқылы отаншылдық,патриоттық сана-сезімдеріне баулу.
Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ
Сабақтың оқыту әдістері:7 модульдің стратегиялары; талдау жүргізу, ой қозғау, сұрақ-жауап, ауызша баяндау,интерактивті тактамен жұмыс жүргізу.
Сабақтың формасы: жеке және топпен,интерактивті.
Сабақтың көрнекілігі және техникалық жабдығы: Интерактивті тақта, карточкалар, кесте, презентация,флипчарт.
Пәнаралық байланыс:орыс әдебиеті,ағылшын тілі
|
Уақ ыты |
Сабақ кезеңі |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс - әрекеті |
|
3-4 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Оқушылармен амандасу; 2.Оқушыларды түгендеу; 3.Колабративті ортаны орнату; 4.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушылар көнілдерін айта біліп және сол арқылы сабақ басында оқушылар шеңберге тұрып,бір-бірімен жылы лебізбен амандасу |
|
Сыныпты топқа бөлу (түрлі-түсті карточкалар арқылы) |
Оқушылар алдындағы жатқан түсті карточкаларды алып жақсы көңіл күйлерімен орындарына орналасады. |
||
|
Сабақ ережесімен таныстыру |
Оқушылар топ ішінде жұмыс істеудің ережелерін бірінен соң бірін айтады. |
||
|
2-3 минут |
Мақсат қою кезеңі: |
АҚТ-ны пайдалану арқылы арнайы бейнематериалды көре отырып сабақтың тақырыбын, мақсатың анықтау |
Оқушылар өздері бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын шығарады. |
|
|
|
Тақырып бойынша терминдік сөздер,тарихи тізбектер, тұлғаны тану тапсырмалар арқылы миға шабуыл жасау. |
Оқушылар терминдік сөздерге анықтама береді,тарихи тізбектер бойынша оқиғаларды анықтап,тарихи тұлғалары туралы мәлімет беру |
|
20 минут |
Тақырып бойынша жұмыс жасау кезеңі: |
Оқушылар берілген тапсырмаларды өздері жасайды және оны қорғайды 1 тапсырма.Тарихи фактілер. 2 тапсырма.ҰОС хронологиясы 3 тапсырма.Суреттер сөйлейді... |
Тапсырмаларды жеке және топпен үш тілде орындайды және қорғайды. |
|
10 мин |
Тақырыпты бекіту кезеңі: |
«Эссе жазу» |
Әр оқушы тандаған тілде эссе жазады және қорғайды |
|
3 мин |
Бағалау |
Оқушыларға арнайы бағалау парақтарын сабақ бойынша толтыру ұсынылады. |
Оқушылар сабақ бойынша өздерінің белсенділіктерін бағалайды,жауап парақтарын толтырып,бағаларын қойып, мұғалімге тапсырады. |
|
3 мин |
Рефлексия: |
1.Мен бүгінгі сабақта мақсатыма жеттім бе? 2.Маған бүгін сабақта қызықты болды... Мұғалім кері байланыс әдісі арқылы оқушылардың пікірің тындайды. |
Оқушылар үш тілде стикерге жазған лебіздерін «Тілек ағашына» іледі. Кері байланыс арқылы оқушылар өз пікірлерін айтады |
|
2 мин |
Үйге тапсырма беру: |
Ұлы Отан соғысына қатысқан жерлестеріміз туралы мәлімет жинау. |
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады |
шағым қалдыра аласыз













