Материалдар / Ашық сабақ: Үш таңбалы санға бөлу алгоритмі 4 сынып

Ашық сабақ: Үш таңбалы санға бөлу алгоритмі 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Үш таңбалы санға бөлу алгоритмі 4 сынып 4.1.2.11 екі, үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану 4.1.2.13 бөлінді мәнінде нөлдер болатын жағдайда көптаңбалы санды бір таңбалы/ екі таңбалы/ үш таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2021
530
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Мәдени Мұра

Педагогтің аты - жөні

Елубаева Айнур

Күні

30.11.2021ж

Сынып:4 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні

Математика

Сабақтың тақырыбы


Үш таңбалы сандарға бөлу алгоритмі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.2.11 екі, үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

4.1.2.13 бөлінді мәнінде нөлдер болатын жағдайда көптаңбалы санды бір таңбалы/ екі таңбалы/ үш таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар: үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолданады, бөлінді мәнінде нөлдер болатын жағдайда көптаңбалы санды бір таңбалы/ екі таңбалы/ үш таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолданады

Оқушылардың басым бөлігі: өрнектердің мәнін есептейді

Кейбір оқушылар: есептің шартын сұрағымен толықтырып,оны шығарады

Бағалау критерийі

- өрнектердің мәнін есептейді

- есептің шартын сұрағымен толықтырып,оны шығарады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау




Ресурстар




Сабақ

тың басы

10 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру.


  • Мейірімді жүрекпен

  • Ақ пейілді тілекпен

  • Амандасып алайық

  • Бір жадырап қалайық

Үй тапсырмасын тексереді

6, 60 бет

1. 13 440 : 32 :7 + 7 х 123 = 921

  1. (1638:39 + 13284 : 36) :1 = 411

  2. 509 х 603 -999 999 : 11 + 3982 = 220 000

  3. (90 050 -219 х380 + 190) :90 = 78

  4. (302 281 -12 649) : 48 + 3 966 = 10 000

  5. (21 000 – 308 х 29) : 4 + 14 147 :47 = 3318

Ширату «Кір жайғыш жіп» әдісі бөлуге арналған есеп







Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.


«Қиынды қағаздарды құрастыр»


Жазбаша есептеулерді алгоритмі

2 тапсырма

Бірінші берілген бөлу алгоритмін оқы. 

Бірінші толымсыз бөлінгіш – 135. 135-ті 45-ке бөлемін.

Бөліндінің мәніне цифр таңдаймын. Ол үшін 13 ондық мыңды 4 ондыққа бөліп, 3-ті аламын



Тексеремін: 45 ∙ 3 = 135. Қалдық жоқ.
2 цифрын түсіремін. 2-ні 45-ке бөлемін.
Кіші санды үлкен санға бөлген кезде бөліндіде 0 болады.
7 цифрын түсіремін. 27-ні 45-ке бөлемін.
Тағы осылай пайымдаймын, 0-ді бөліндіге жазамын.
0 цифрын түсіремін. Пайымдаймын: 270 санын 45-ке бөліп, 6-ны аламын.
Тексеремін: 45 ∙ 6 = 270. Қалдықты табамын.
Қалдық 0-ге тең.
Бөліндінің мәні: 3 006-ға тең.

Дескрипторы:

Бөліндісінде нөлі бар үш таңбалы сандарға бөлу алгоритмін қолдануды үйренесің.




Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару







































Сабақтың тақырыбы мен мақсаты

мен танысады



Қиынды қағазды құрастыру арқылы сабақтың мақсатын оқиды.

































1балл





«Басбармақ» әдісі арқылы.





































Кір жайғыш жіп, қыстырғыш



























Қиынды қағаз

30 минут




























1-тапсырма



Әр топқа үш есептен



Дескриптор: бөліндінің мәніндегі цифрды санай алады

- бірінші өрнектің мәнін есептейді(1б)

- екінші өрнектің мәнін есептейді(1б)

- үшінші өрнектің мәнін есептейді(1б)



2 тапсырма Жұптық жұмыс

Есепті шығар

110 385 : 55 = 439 270 : 545 =

  1. 7 : 227 = 643 284 : 321 =

547 300 : 421 = 826 826 : 826 =

Әр топқа екі есептен

Дескриптор: Бөліндінің мәнінде нөлі бар үш таңбалы сандарға бөле алады

- бірінші өрнектің мәнін есептейді(1б)

- екінші өрнектің мәнін есептейді(1б)



4 ұжымдық жұмыс



Әр топқа 1 есептен



Дескриптор

Есепті өрнектей алады ( 1 балл)

Өрнектің мәнін табады ( 1 балл)



5 Шығармашылық тапсырма



Дескриптор:

- есеп құрады,сұрағын анықтайды (1б)

-мәнін есептейді жауабын жазады (1б)



Өрнектердің мәнін есептейді

























Есепті шығарады





























Ұжыммен орындап, қорғайды.






ҚБ:

1балл

1балл

1балл





































1 балл



1 балл















1 балл



1 балл















1 балл

1 балл

Оқулық

1, 65 бет



























Оқулық

3, 66 бет

















А3 қағаз

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

«Ұстазға хат!» әдісі

Сен үшін оңай болған тапсырма?

______________________________

Сен үшін қиын болған бапсырма?

_____________________________

Бүгінгі сабақ қалай әсер етті?

Қажеттісінің астын сыз

Ұнады. Орташа. Ұнаған жоқ.




Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді




Барлығы: 10 балл

Үйге тапсырма

11,

68 бет



«Жұптық жұмыс» орындау сәтінен

Тапсырмаларды тексеру сәтінен

«Топтық жұмыс» орындау сәтінен

Оқушылар «өзіндік жұмыс» орындауда

Ұжымдық жұмысты қорғауда

ІІ топтың ұжымдық жұмысын қорғау сәтінен



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ