Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
|
4.1.2.11 екі, үш таңбалы санға
жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін
қолдану
4.1.2.13 бөлінді мәнінде
нөлдер болатын жағдайда көптаңбалы санды бір таңбалы/ екі таңбалы/
үш таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін
қолдану
|
Сабақтыңмақсаты
|
Барлық
оқушылар:
үш таңбалы санға жазбаша
көбейту және бөлу алгоритмдерін қолданады, бөлінді мәнінде нөлдер
болатын жағдайда көптаңбалы санды бір таңбалы/ екі таңбалы/ үш
таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін
қолданады
Оқушылардың басым
бөлігі: өрнектердің мәнін
есептейді
Кейбір
оқушылар: есептің шартын сұрағымен
толықтырып,оны шығарады
|
Сабақ
тың
басы
10
минут
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
-
Мейірімді жүрекпен
-
Ақ пейілді тілекпен
-
Амандасып алайық
-
Бір жадырап қалайық
Үй тапсырмасын
тексереді
№ 6, 60
бет
1. 13 440 : 32 :7 + 7 х 123 =
921
-
(1638:39 + 13284 : 36) :1 =
411
-
509 х 603 -999 999 : 11 + 3982 = 220
000
-
(90 050 -219 х380 + 190) :90 = 78
-
(302 281
-12 649) : 48 + 3 966 = 10 000
-
(21 000 – 308
х 29) : 4 + 14 147 :47 = 3318
Ширату «Кір жайғыш жіп» әдісі
бөлуге арналған есеп
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын таныстырады.
«Қиынды
қағаздарды құрастыр»
Жазбаша
есептеулерді алгоритмі
2
тапсырма
Бірінші берілген
бөлу алгоритмін оқы.
Бірінші толымсыз
бөлінгіш – 135. 135-ті 45-ке
бөлемін.
Бөліндінің мәніне цифр
таңдаймын. Ол үшін 13 ондық мыңды 4 ондыққа бөліп, 3-ті
аламын
Тексеремін: 45
∙ 3 = 135. Қалдық жоқ.
2 цифрын түсіремін. 2-ні 45-ке бөлемін.
Кіші санды үлкен санға бөлген кезде бөліндіде 0 болады.
7 цифрын түсіремін. 27-ні 45-ке бөлемін.
Тағы осылай пайымдаймын, 0-ді бөліндіге жазамын.
0 цифрын түсіремін. Пайымдаймын: 270 санын 45-ке бөліп,
6-ны аламын.
Тексеремін: 45 ∙ 6 = 270. Қалдықты табамын.
Қалдық 0-ге тең.
Бөліндінің мәні: 3 006-ға
тең.
Дескрипторы:
Бөліндісінде нөлі бар үш
таңбалы сандарға бөлу алгоритмін қолдануды
үйренесің.
|
Психологиялық ахуалға
берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа
сабаққа назар аудару
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты
мен
танысады
Қиынды қағазды
құрастыру арқылы сабақтың мақсатын
оқиды.
|
1балл
«Басбармақ» әдісі
арқылы.
|
Кір жайғыш жіп,
қыстырғыш
Қиынды
қағаз
|
30
минут
|
1-тапсырма
Әр топқа үш
есептен
Дескриптор: бөліндінің мәніндегі цифрды санай
алады
- бірінші өрнектің мәнін
есептейді(1б)
- екінші өрнектің мәнін
есептейді(1б)
- үшінші өрнектің мәнін
есептейді(1б)
2 тапсырма Жұптық
жұмыс
Есепті
шығар
110 385 : 55 = 439
270 : 545 =
-
7 : 227 = 643 284 : 321
=
547 300 : 421 = 826 826 : 826
=
Әр
топқа екі есептен
Дескриптор:
Бөліндінің мәнінде нөлі бар үш таңбалы сандарға бөле
алады
- бірінші өрнектің мәнін
есептейді(1б)
- екінші өрнектің мәнін
есептейді(1б)
№ 4 ұжымдық
жұмыс
Әр топқа 1
есептен
Дескриптор
Есепті өрнектей
алады ( 1 балл)
Өрнектің мәнін табады ( 1
балл)
№
5 Шығармашылық
тапсырма
Дескриптор:
- есеп құрады,сұрағын
анықтайды (1б)
-мәнін есептейді жауабын
жазады (1б)
|
Өрнектердің мәнін
есептейді
Есепті
шығарады
Ұжыммен орындап,
қорғайды.
|
ҚБ:
1балл
1балл
1балл
1
балл
1
балл
1
балл
1
балл
1
балл
1
балл
|
Оқулық
№ 1, 65
бет
Оқулық
№ 3, 66
бет
А3
қағаз
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
5
минут
|
«Ұстазға хат!»
әдісі
Сен үшін оңай болған тапсырма?
______________________________
Сен үшін қиын болған бапсырма?
_____________________________
Бүгінгі сабақ қалай әсер
етті?
Қажеттісінің астын сыз
Ұнады. Орташа. Ұнаған жоқ.
|
Оқушы мұғалім қойған
сұраққа жауап береді
|
Барлығы: 10 балл
|
Үйге
тапсырма
№ 11,
68
бет
|