Материалдар / Ашық сабақ Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 7-сынып

Ашық сабақ Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7- сынып Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы тақырыбына арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2023
190
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

Махатма Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицейі

Қысқа мерзімді жоспар

Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Бөлім:

Түзулердің өзара орналасуы

Педагогтің аты-жөні:

Орынбаева А.Ә.

Күні:

02.02.2023

Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану;

7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу;

Сабақтың мақсаты:


  • Үшбұрыштың ішкі бұрышының қосындысы жайлы білу;

  • Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану;

  • Үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу;

  • Үшбұрыштың сыртқы бұрышының теоремасын есептер шығаруда қолдану;

Бағалау критериі

  • Үшбұрыштың ішкі бұрышының қосындысы жайлы біледі;

  • Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдана алады;

  • Үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын біледі;

  • Үшбұрыштың сыртқы бұрышының теоремасын есептер шығаруда қолдана алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.


Топқа бөлу: «Билет» әдісі


Оқушылар әлемді аралау үшін ұшаққа отыратын билеттерін таңдайды.


Үй жұмысын тексеру.

Үшбұрыштың қалған бұрыштарын анықта:

10 (Балаян)



11 (Балаян)


Үй жұмысын оқушылар слайдта көрсетілген жауаптар бойынша тексереді.

Сабаққа дайындалады.


Оқушылар қағазда жазылған билеттін үш түрі арқылы таңдаған ұшағына байланысты үш топқа бірігеді.

1-ТОП: А қатары

2-ТОП: Б қатары

3-ТОП: С қатары


Үй тапсырмасын дайын жауап арқылы өз-өзін тексереді:


10 (Балаян)

Шешуі:

(сыртқы бұрыш қасиеті)




11 (Балаян)

Шешуі:

(сыртқы бұрыш қасиеті)



Қалыптастырушы бағалау «Өзара бағалау» арқылы

Кері байланыс: мұғалім оқушылардың өз- өзін тексеруін қадағалайды.


Бағалау:

  • Толық дұрыс - 2 балл

  • 1 - 2 қате – 1 балл



Дескриптор:

- жазыңқы бұрыштың градустық өлшемін қолданады;

- үшбұрыштың ішкі бұрышының қосындысын пайдаланады;

-сыртқы бұрыштың қасиетін қолданады;

Оқулық, жұмыс дәптері, үлестірме қағаз


Өткен сабақты қайталау

6 мин


Өткен сабақты қайталау үшін 

«Ойнайық, ойланайық» әдісі бойынша оқушыларға umaigra бағдарламасы көмегімен Қазақстан елімізден алғашқы саяхатымызды бастап Нью-Йоркке ұшады:

  1. Параллель түзулер дегеніміз не?

  2. Екі параллель түзуді қиюшымен қиғанда қанша бұрыш пайда болады оларды ата:

  3. Екі түзу параллель болу үшін:

  4. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы ...

  5. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 160 градусқа тең

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Оқушылар umaigra бағдарламасы көмегімен Қазақстан елімізден алғашқы саяхатымызды бастап Нью-Йоркке ұшуы үшін қойылатын өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында сұрақтарға жауап береді:


  1. Қиылыспайтын түзулер

  2. 8: Айқыш, сәйкес,тұстас бұрыштар

  3. Сәйкес бұрыштары тең болуы керек

  4. Сыбайлас емес екі ішкі бұрыштың қосындысына тең

  5. Жалған

Мадақтау, ынталандыру, қошемет көрсету

Презентация, пликерс картасы


Сабақтың ортасы


Жеке жұмыс

7 мин




















































Жұппен жұмыс

8 мин.



Жеке жұмыс.

Оқулықпен жұмыс


Wordwall бағдарламасы арқылы ұяшық астындағы есепті таңдап алып шығарады, берілген оқулықтағы есепті тақтаға шығарады.


8(Балаян)



9(Балаян)







16.17(Смирнов)

АВС үшбұрышында АВ=ВС, А бұрышында -қа тең. В төбесіндегі сыртқы бұрышын табыңдар.

16.18(Смирнов)


Үшбұрыштың бір сыртқы бұрышы 85 -қа тең. Осы сыртқы бұрышпен сыбайлас емес бұрыштардың қатынасы 2:3. Олардың ішіндегі ең үлкенін табыңдар


Жұппен жұмыс.


Жұппен жұмыс жасау мақсатында екі оқушыға ұлдар мен қыздардың суреті бүктелген қағаз беріледі. Қағаз ішінде үшбұрыштың екі бұрышы беріледі қалған үшінші бұрышын табу керек.


3.15 (Шыныбеков)

Егер үшбұрыштың екі бұрышы:



Мақсаты: Тақырыпты бекіту мақсатында, оқушылардың есептерді шығаруда жіберетін қателерін көру, жанындағы жұптарының бір біріне көмектесу арқылы жалпы сыныптың түсінбеген есептерін бекітіп алу мақсатында.

Оқушылар әр топтан кезек бойынша шығып есептерді тақтаға шығаруы қажет.





8



9

;



16.17(Смирнов)

3)






16.18(Смирнов)

5х=

х=17 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ