Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
Махатма Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицейі
Қысқа мерзімді жоспар
Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
Бөлім: |
Түзулердің өзара орналасуы |
Педагогтің аты-жөні: |
Орынбаева А.Ә. |
Күні: |
02.02.2023 |
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; |
Сабақтың мақсаты: |
|
Бағалау критериі |
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Топқа бөлу: «Билет» әдісі Оқушылар әлемді аралау үшін ұшаққа отыратын билеттерін таңдайды. Үй жұмысын тексеру. Үшбұрыштың қалған бұрыштарын анықта: № 10 (Балаян) № 11 (Балаян) Үй жұмысын оқушылар слайдта көрсетілген жауаптар бойынша тексереді. |
Сабаққа дайындалады. Оқушылар қағазда жазылған билеттін үш түрі арқылы таңдаған ұшағына байланысты үш топқа бірігеді. 1-ТОП: А қатары 2-ТОП: Б қатары 3-ТОП: С қатары Үй тапсырмасын дайын жауап арқылы өз-өзін тексереді: № 10 (Балаян) Шешуі: (сыртқы бұрыш қасиеті) № 11 (Балаян) Шешуі: (сыртқы бұрыш қасиеті)
|
Қалыптастырушы бағалау «Өзара бағалау» арқылы Кері байланыс: мұғалім оқушылардың өз- өзін тексеруін қадағалайды. Бағалау:
Дескриптор: - жазыңқы бұрыштың градустық өлшемін қолданады; - үшбұрыштың ішкі бұрышының қосындысын пайдаланады; -сыртқы бұрыштың қасиетін қолданады; |
Оқулық, жұмыс дәптері, үлестірме қағаз |
Өткен сабақты қайталау 6 мин
|
Өткен сабақты қайталау үшін «Ойнайық, ойланайық» әдісі бойынша оқушыларға umaigra бағдарламасы көмегімен Қазақстан елімізден алғашқы саяхатымызды бастап Нью-Йоркке ұшады:
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Оқушылар umaigra бағдарламасы көмегімен Қазақстан елімізден алғашқы саяхатымызды бастап Нью-Йоркке ұшуы үшін қойылатын өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында сұрақтарға жауап береді:
|
Мадақтау, ынталандыру, қошемет көрсету |
Презентация, пликерс картасы |
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс 7 мин Жұппен жұмыс 8 мин.
|
Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс Wordwall бағдарламасы арқылы ұяшық астындағы есепті таңдап алып шығарады, берілген оқулықтағы есепті тақтаға шығарады. №8(Балаян)
№9(Балаян)
№16.17(Смирнов) АВС үшбұрышында АВ=ВС, А бұрышында -қа тең. В төбесіндегі сыртқы бұрышын табыңдар.
№16.18(Смирнов) Үшбұрыштың бір сыртқы бұрышы 85 -қа тең. Осы сыртқы бұрышпен сыбайлас емес бұрыштардың қатынасы 2:3. Олардың ішіндегі ең үлкенін табыңдар
Жұппен жұмыс. Жұппен жұмыс жасау мақсатында екі оқушыға ұлдар мен қыздардың суреті бүктелген қағаз беріледі. Қағаз ішінде үшбұрыштың екі бұрышы беріледі қалған үшінші бұрышын табу керек. №3.15 (Шыныбеков) Егер үшбұрыштың екі бұрышы:
Мақсаты: Тақырыпты бекіту мақсатында, оқушылардың есептерді шығаруда жіберетін қателерін көру, жанындағы жұптарының бір біріне көмектесу арқылы жалпы сыныптың түсінбеген есептерін бекітіп алу мақсатында. |
Оқушылар әр топтан кезек бойынша шығып есептерді тақтаға шығаруы қажет. №8 №9 ; №16.17(Смирнов) 3) №16.18(Смирнов) 5х= х=17 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |