Материалдар / Ашық сабақ "Үшбұрыштар. Үшбұрыштар түрлері" 7 сынып Геометрия

Ашық сабақ "Үшбұрыштар. Үшбұрыштар түрлері" 7 сынып Геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылған сабақ жоспары. Сабақтың оқыту мақсатына орай даярланған тапсырмалар, қолданылған әдіс-тәсілдер, сабақ бойынша ұйымдастырылған қалыптастырушы бағалаулар , түрлі қызықты белсенді тәсілдер көрсетілген. Қосымша Bilimland.kz. сайтымен кіріктірілген тапсырмалар, тақырыптың мақсатына қарай ойластырылған топқа бөлу және ой сергітулермен қамтылған. жас ұстаздар мен әріптестерге көмегі тиер деген ойдамын.
Авторы:
22 Желтоқсан 2017
933
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Қапшағай қалалық семинар


Ақылаева Бакыткул Чапайовна

І (ілгерлі) деңгейлі сертификатталған

Математика пәні мұғалімі

Алматы облысы

Қапшағай қаласы

7 орта мектеп


Күні:

Геометрия


сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыштар. Үшбұрыштар түрлері

Сабақ мақсаттары

7.1.1.13 Үшбұрыштардың түрлерін ажырату;

7.1.1.14 Теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу;

Оқушылардың басым бөлігі:

Үшбұрыштардың түрлерін ажыратады;

Теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін біледі

Кейбір оқушылар:

  • Үшбұрыштардың түрлерінің анықтамасын тұжырымдай алады.

  • Теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың әрқайсысының элементтерін танып, анықтамаларын тұжырымдай алады.

  • Күрделі сызбалардан үшбұрыштың түрлерін таба алады, сызбасын дұрыс сыза біледі.

  • - есеп мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттайды





















Тақырып бойынша лексика мен терминология

- сүйір бұрышты, доғал бұрышты, тікбұрышты үшбұрыштар;

- теңқабырғалы, теңбүйірлі, қабырғалы әр түрлі үшбұрыштар;

- үшбұрыштың элементтері; - катет, гипотенуза;

- табаны, бүйір қабырғасы;

- қабырғалар арасындағы бұрыш;

- қабырғаға іргелес жатқан бұрыш;

- қарсы жатқан бұрыш;


Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

-Үшбұрыштар қабырғасы мен бұрышына қарай ........ түрге бөлінеді.

- Үш қабырғасының да ұзындықтары әр түрлі болатын үшбұрышты...... деп атаймыз

- Үш қабырғасы да өзара тең болатын үшбұрыш...... деп аталады.

- Үш қабырғасының екеуі тең болатын үшбұрыш...... деп аталады.

- Теңбүйірлі үшбұрыштың өзара тең екі қабырғасы оның ............, ал үшіншісі-........ деп аталады.

Сүйір бұрышты үшбұрыш деп .................

Доғал бұрышты үшбұрыш деп..................

Тікбұрышты үшбұрыш деп..................


Жоспар бойынша қолданылатын әдіс-тәсілдер, стратегиялар.



« Үшбұрышты элементтермен безендірейік!»

Безендіру стратегиясы

«Ойлан-бірлес-жұптас» стратегиясы

«Деп атаймыз» тұжырымдамалық кестесі

Bilimland.kz.
4/8 және 5/8 «Бірден тану» стратегиясы

Семантикалық кесте, кластер құру(қалыптастырушы бағалау тапсырмасы үшін)



Алдыңғы оқу


Қайталау –оқу анасы






















«Үшбұрышты элементтермен безендірейік!»











Мұғалімнің бағыт-бағдары арқылы орындалатын ұжымдық жұмыс


Прямоугольник 3

1-практикалық тапсырма:

Бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені белгілеңіз.

Үш нүктені кесінділер арқылы қосыңыз.

Қандай фигура пайда болғанын айтыңыз




Прямоугольник 1

2-практикалық тапсырма:

Анықтамасын тұжырымдап айтып бер

Үш нүкте үшбұрыштың қандай элементі болды?

Үш кесінді үшбұрыштың қандай элементі болды?

Қанша бұрыш пайда болды?

Керекті сөздер: Қабырғалары, төбелері, ішкі бұрыш




Прямоугольник 2

3-практикалық тапсырма:

Үшбұрышты қалай оқимыз?

Үшбұрышты қалай белгілейміз?

, ,

























Элементтері:


қабырғалары

төбелері

бұрыштары


Миға шабуыл!





Жұмыла көтерген жүк жеңіл!

стратегиясы


  • 6 тапсырмада да қандай фигура құрастырылған?

  • Олардың бір-бірінен айырмашылығы бар ма?

Оларды әр түрлі үшбұрыштар деп айтуға бола ма?

ПРАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМА ҰСЫНЫЛАДЫ.

Мақсаты: топтарға берілген тапсырманы бірігіп орындайды, ақ параққа бағыт-бағдар бойынша желімдеу жұмысын жүргізеді.Желімдеу барысында үшбұрыштарды құрастырады және оны тақтаға ілуі сұралады. 6 түрлі үшбұрыштардың құрастырылғанын оқушының байқағанын бақылау және олардың элементтері бойынша айырмашылығын көре білуін қадағалау арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын ашуға дайындық жасауға болады.


Жаңа сабаққа кіріспе:






































Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

«Ойлан-бірлес-жұптас» стратегиясы





Кластер құру


















Дәптермен жұмыс


ОЙЛАНУҒА ОЙЫҢДЫ ҚОС тапсырмасын ұсынады:

6 түрлі үшбұрышты қандай ортақ белгілерін ескере отырып, топтастыр,

ортақ белгілерін ескеріп үшбұрыштарды топқа бөліңдер.




1-тапсырма:

Негізгі ойларын, зерттеулері мен қорытынды шешімдерін ескере отырып, оқушыларға өтілген тақырып бойынша кластер құруы тапсырылады.

2-тапсырма:

Слайд бойынша :

Слайдтағы үшбұрышты фигуралардың сызбалары бойынша анықтамаларын дұрыс айтып, дұрыс тұжырымдауға шақыру.



Дұрыс тұжырымдалған анықтамаларды дәптерге жазу


Топ мүшелері таратылған 6 түрлі үшбұрышты мұғалімнің ұсынысы бойынша ойластыра отырып, топқа бөледі. Топқа бөлудегі негізгі қасиетін анықтап, дәлелін келтіріп айтады. Әр топтың ойы мен қосар өзге ұсыныстарын тыңдап, бір шешімге келулерін ойластырады.





Үшбұрыш

тар түрлері












Кластер












Слайд






Дәптер

Қалыптастырушы бағалау

1-тапсырма:

«Деп атаймыз» тұжырымдамалық кестесін толтыру (жеке жұмыс)


Тапсырманың дұрыс жауабы слайдтан көрсетіледі.

Бала өзін-өзі бағалауды жүзеге асырады.






Өзін-өзі бағалау

Bilimland.kz.
4/8 және 5/8
















Ой сергіту





Bilimland.kz.
4/8 және 5/8 тапсырма ұсынады.

Үшбұрышты қабырғалары және бұрыштары бойынша жіктеу

Бейне таспа бойынша қорытындылау

«Бірден тану!» стратегиясы бойынша топ мүшелері шытырман сызбадан – өздеріне тиеселі үшбұрышты адаспай дұрыс табу тиіс.


Слайд арқылы ой сергіту жасау


Шытырман сызбалардан оқушылар бүгінгі танысқан үшбұрыштарын бірден танып, оның қай топқа жататынын және қалай аталатынын біден айтып табуды жоспарлайды. Тапсырма топпен орындауды талап етіледі.

Нақты , дұрыс шешімдер мен дұрыс жауаптар тыңдалып, топты-топ бағалауы іске асырылады. «Екі жұлдыз, бір тілек» бағалауы арқылы ауызша іске асырылады.


Әлемдегі үшбұрыштар туралы мәлімет алды.


«Екі жұлдыз, бір тілек»

бағалауы














Слайд

Ой толғаныс

«Ертегі желісімен» стратегиясы







«Үшбұрыштар елінде...» атты ертегі құрастыруды тапсырады. Басын бастап ертегі айтып, жалғасын шығармашылықпен аяқтауды табыстайды.

Оқушылар өздерінің ертегілерін құрастырып, ертегі арқылы сабақтың барысын қорытып шығады.



Кері байланыс










Сабаққа кері байланыс жазады.







Д Shape1

«Үшбұрыштарды» түрлеріне қарай топтастыру кезеңінен ойласу сәтінен көрініс



әлеледер:





Shape2

«Кім үшбұрыштың анықтамасын дұрыс тұжырымдай алады?»



Сергіту сәтінен





Екі бүйірің тең болса.........

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі