Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі (2
мин)
Сәлемдесу. Жағымды жұмыс
атмосферасын қалыптастыру
«Өзіңе тілегенді, өзгеге
тіле» әдісімен бір-біріне тілек айтып, жақсы көңіл-күй
сыйлайды.
Үй жұмысын
тексеру
«Өзін-өзі тексеру» әдісі
арқылы тақтада берілген дұрыс жауаппен
тексереді
|
Сәлемдеседі. Бір-біріне
тілек айтып, жақсы көңіл-күй сыйлайды.
Үй жұмысын
тексереді
|
Бағалау
парағы
2
балл
|
Оқушы
дәптерлері
|
|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
27
минут
|
Өткенге шолу «Тарсия» әдісімен топтық жұмыс
жасалады
Өткен тақырыптарды қайталауға арналған
сұрақтардың жауаптарын дұрыс табу арқылы үшбұрыш
құрастырады.
Сабақтың тақырыбын
анықтйды
Сабақ мақсатымен
таныстыру
9.1.3.9 шеңберге іштей немесе
сырттай сызылған үшбұрыштардың аудандарын пайдаланып шеңбердің
радиусын табу формулаларын білу және
қолдану
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісімен оқулықтан
тапсырмалар орындайды. Жеке, жұптық, топтық жұмыс
жүргізіледі.
№43
№46
№48
Оқушылармен бірге әр есепке бағалау
дескрипторын нақтылап, өзі –өзі бағалауға жағдай
туындату
|
Берілген үшбұрыш
қиындыларындағы сұрақтардың дұрыс жауаптарын тауып үлкен үшбұрыш
құрастырады, жауаптарын оқиды
Сабақ тақырыбын
анықтайды
№43
есеп
Үшбұрышқа сырттай сызылған
және оған іштей сызылған шеңберлердің радиустарын табыңдар,
үшбұрыштың қабырғалары мынадай:
-
15; 13;
4
Жауабы
R=
8,125;
r=
1,5
Дескриптор:
1.Жарты периметрді
табады
2.Үшбұрыштың ауданын
табады
3. R=
табады
4.
r=
табады
№46
есеп
Табаны 10 см, ал бүйір
қабырғасы 13 см болып келген тең бүйірлі үшбұрыш үшін оған іштей
және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын
табыңдар
Жауабы R= 169/24; r=
10/3
Дескриптор:
1.тең бүйірлі үшбұрыштың
ауданын табу формуласын қолданып үшбұрыштың ауданды
табады
2. R=
табады
3. r=
табады
№48
есеп
Тік бұрышты үшбұрыштың
катеттері 40см-ге және 42 см-ге тең.Оны сырттай және іштей сызылған
шеңберлердің радиустарын табыңдар
Жауабы R= 29; r=
12
Дескриптор:
1.тік бұрышты үшбұрыштың
ауданын табу формуласын қолданып үшбұрыштың ауданды
табады
2. R=
табады
3.
r=
табады
|
Бағалау
парағы
Әр дұрыс
жауапқа
1 балл (жалпы 6
балл)
Бағалау
парағы
1-есеп
4
балл
2-есеп 3
балл
3-есеп 3
балл
|
Үшбұрыш
қиындылары
А4 парақ сабақ
мақсаты
Интнрбнлсенді
тақта
Оқулық
А4 парақ
Дескрипторлар
|
|
Жеке
жұмыс
8
минут
|
Жеке
жұмыс.
«Элективті тест» әдісімен тест тапсырмасын
орындайды.
-
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы
А)
1800
В)
900
С)
3600
2.
П/2 неше
градус
А)
450
В)
900
С)
1800
3.Шеңбердің радиусы
деп...
А)Шеңбердің кез-келген шеткі бір нүктесін
центрмен қосатын кесінді
В) Шеңбердің екі шеткі нүктесін қосатын
кесінді
С)Центр арқылы өтетін
кесінді
4. а= 5; b= 4; c=3 үшбұрыштың периметрін
табыңдар
А)12 В) 8 С)
15
5.Шеңбердің диаметрі
деп....
А) Шеңбердің кез-келген шеткі бір нүктесін
центрмен қосатын кесінді
В) Шеңбердің екі шеткі нүктесін центр арқылы
қосатын кесінді
С)Шеңбердің кез-келген екі нүктесін қосатын
кесінді
|
«Элективті тест» әдісімен тест тапсырмасын
оқушылар қолдарындағы жауап нұсқаларын көтеру арқылы
орындайды
|
Бағалау парағы Әр дұрыс
жауапқа 1 балл жалпы 5 балл
|
|
|
Соңы
5
минут
|
Оқушылар сабақтың қорытындысын
шығарады.Рефлексия жасайды
Бағалау қорытындысы
шығарылады
Бағалау
критерийі:
23-21 балл «Тамаша» жұмыс 10
балл
20-18 балл «Жарайсың» 8
балл
17-15 балл «Талпын» 6
балл
|
Кері байланыс
береді
Маған
ұнады...
Бүгін сабақта
білдім...
Ұсыныс
жасаймын....
Мен сабақта
үйрендім...
Мен бүгін сабақта
қайталадым....
Мен бүгін сабақта
бекіттім..
|
|
|
|