5
минут
|
Ұйымдас
тыру
|
Сәлеметсіздерме!
Жағымды психологиялық жағдай
қалыптастыру мақсатында оқушылар қағазды мыжғылап жағымсыз
энергиядан құтылады және додекаэдрдағы көңілді сұрақтарға жауап
береді.
Оқушыларды топқа біріктіру.
Оқушыларды түгендеу
Үй жұмысын тексеру.
«Көршіңді тексер»
№34.9
3)
-2 4) -2; -1;
2
№34.13
2) 3;4 4)0,5; -2
4) 
|
Амандасады. Топқа
бірігеді.
Үй тапсырмасын
айтады.
|
2балл
|
Додекаэдр, қағаз,
слайд
|
10
мин
|
Негізгі
бөлім
|
Бүгін, Үшінші дәрежелі көпмүше
үшін жалпыланған Виет теоремасы тақырыбын
қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
жалпыланған Виет теоремасын білу және оны
үшінші ретті көпмүшелерге қолдану
Миға
шабуыл Жаңа тақырыпты оқушылармен
бірге ашу барысында келесі сөзжұмбақ
шешіледі:
1.
түріндегі теңдеу қалай
аталады?
2.
формуласымен есептелетін
сан.
3. Дәлелдеуді қажет ететін
тұжырым.
4.
түріндегі теңдеу қалай
аталады?
кубтық теңдеуінің үш
түбірі: бар болсын. Онда, теңдеудің
сол жағындағы көпмүше былайша көбейткіштерге
жіктеледі:
.
Оң жақ бөлігіндегі жақшаларды
ашып, айнымалыларына қатысты
топтастырсақ, келесі теңдікті аламыз:

Яғни: Виет
теоремасы. P(x)=x3+px2+qx+r келтірілген
үшінші дәрежелі көпмүше түбірлерінің қосындысының мәні қарама-қарсы
таңбамен алынған екінші коэффициентке , жұппен алынған түбірлерінің
көбейтінділерінің қосындысының мәні үшінші коэффициенке,
түбірлерінің көбейтіндісінің мәні өарама-қарсы таңбамен алынған бос
мүшеге тең болады
Мысалы,



|
Сұрақтарға жауап
береді.
Қосымша ақпарат көздерін
пайдалана отырып түсінеді
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады.
Мұнда,
х-тің бірдей дәрежесіндегі
коэффициенттерді теңестіріп, алатынымыз:

Бұл – кубтық теңдеу үшін Виет
формулалары деп аталады.
Керекті мағлұматтарды дәптерге
жазады
|
«Мадақтау
сөздері»
|
Оқулық,
bilimklass
слайд
|
25
мин
|
Бекіту тапсырма
лары
|
Топпен
жұмыс.
Оқулықпен
жұмыс
№35.1
Жұппен жұмыс.
«Сағат тілімен
кездесу»
Түбірлері: -1;0;2 -2;2;1
-2;1;3 -2;-1;4 болатын үшінші дәрежелі көпмүше
жазыңдар
Сергіту
сәті.
Жеке жұмыс. «Құпия
хат»
|
Есептер
шығарады
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.
Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті
орындайды.
Оқулықта берілген есепті
шығарады
Оқушыларға төмендегідей
карточка таратылады, оларға сыныпты аралап жүріп, әр сағаттың
тұсына сол уақытта бос бір оқушының атын жазу ұсынылады. Ол үшін
мынадай сұрақ қояды: Сені сағат 12-ге кездесуге
жазып қойсам деп едім, осы сағатта боссың ба? Осылайша 4 сағаттың
тұсына 4 оқушының атын жазып болған соң мұғалім айтқан уақытта
оқушылар қағазда аты жазылған оқушымен жұпқа бірігіп тақтада
берілен тапсырманы орындайды

Жіппен түрлі геометриялық
фигура жасайды
Оқушылар есепті жеке-жеке
шығарады. Есептің жауабы конвертте жасырылған. Есебін тексеріп,
дұрыс болса конверт ішіндегі сыйлыққа ие
болады.
|
Дескриптор:
-Виеттің жалпыланған
теоремасын біледі және оны үшінші дәрежелі көпмүшеге
қолданады
2балл
Дескриптор:
-Үшінші дәрежелі көпмүше
түбірлері және коэфициенттері арасындағы байланысты бағалауға
есептер шығарады;
-квадрат теңдеуді
шншнді
2балл
Дескриптор:
-Виеттің жалпыланған
теоремасын біледі және оны үшінші дәрежелі көпмүшеге
қолданады
2балл
|