Материалдар / Ашық сабақ Ұзындықты өлшеу 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Ұзындықты өлшеу 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұзындықты өлшеудің шығарылу жолын ұғынады.Ұзындық бірліктерінің арақатынасын ауызша және жазбаша орындау жолын түсінеді. Ұзындықты өлшеудің кунделікті өмірде керек екенін біледі;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
934
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні

Абдуллаева Марта3 сынып
Сабақтың тақырыбыҰзындықты өлшеу.
СілтемеМатематика Т.Қ.Оспанов, Ш.Х.Құрманалина, Ж.Т.Қайыңбаев, тбСлайд ; Интернет желісі;yandex.kz.
Жалпы мақсаттар Ұзындық бірліктерінің арақатынасын өлшеу, есептерді әр түрлі әдіспен шығаруды меңгерту.
Міндеттері
  • Ұзындықты өлшеудің шығарылу жолын ұғындыру;
  • Ұзындық бірліктерінің арақатынасын ауызша және жазбаша орындау жолын түсіндіру.
  • Ұзындықты өлшеудің кунделікті өмірде керек екенін білдіру;
  • Оқыту нәтижесі
  • Ұзындықты өлшеудің шығарылу жолын ұғынады;
  • Ұзындық бірліктерінің арақатынасын ауызша және жазбаша орындау жолын түсінеді.
  • Ұзындықты өлшеудің кунделікті өмірде керек екенін біледі;


  • Сабақ барысы
    УақытыМұғалімнің іс - әрекетіОқушы іс - әрекеті
    2 мин



















    2 мин







    5 мин











    5 мин























    7 мин





    8 мин































    2 мин



    7 мин







    7 мин











    2 мин





    Ұйымдастыру. Сыныппен сәлемдесуПсихологиялық дайындық Жабырқауды білмейміз,Жалқаулықты сүймейміз.Біз талантты жас ұлан,Үлгі аламыз жақсыдан.

    Топқа бөлуОқушыларды түстер ақылы топқа бөлу (Қызыл,жасыл, сары)

    Үй тапсырмасын сұрау.Ойлан тап! Ботақанға көмектесҮй тапсырмасын қорытындылау мақсатында шапалақ әдісі арқылы бағалайды.

    Ой қозғау
  • Ұзындық өлшем бірліктерін ата?
  • Ұзындық өлшем бірліктерінің шамаларын ата?
  • Ұзындық бірліктерінің арақатынасы?
  • Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Өткенді қайталау мақсатында қайталау есептерін шығаратынын баяндау.

    Мағынаны тану№21 см...мм 1 дм ... см ...мм1 м...мм 1 м ... см



    4дм 1см+8см 5мм 8дм 1см-2см 5мм3м-2дм 4см 4дм 8см 4мм+47мм 6м 2дм 3см+12м 61см 3дм 89мм+4м 2мм 5м-3м 23см

    Жұптық жұмысӘр оқушылары есепті ақылдаса отырып бірігіп орындайды. Бұл өте қызық!

    Топппен жұмысӘр топ оқушыларына №5 есепті орындату арқылы тапсырманыІ топ: №54*4+4 4*3+4 4+4+4 3*4+48*8*8 8*2-8 2*2*2-8 8+8*8

    ІІ топ53+2 6*2+6383-9*7 63-22*372+32*10Басбармақ арқылы формативті бағалауБасбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінген-деймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.орындайды.Сергіту сәтіБи: «Шырша»

    Жеке оқушымен жұмыс№7С*6360 7*а 490 360/а600 х/6 0 С*770 Жұптық тапсырма. Кубизм
  • Бірліктерін 3-ке көбейткенде 4*312 теңдігі қолданылатын екі таңбалы сандарды жаз.
  • Бірліктерін 3-ке бөлгенде 12/3 4 теңдігі қолданылатын екі таңбалы сандарды жаз.


  • Үй тапсырмасын беруОйлан, тап. Ботақанға көмектесБағалау.Әр оқушыны бағдаршамның түсі арқылы бағалау













    Мұғаліммен сәлемдесу































    Сұраққа жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашады

    Оқушыларға сұрақтар қоямын, оқушылар сұрақтарға сыни көзқараспен жауап береді











    Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Оқушылар жұптасып, бір – бірімен ой бөлісіп, дұрыс жауап іздейді

    Топта талқылап бір шешімге келеді. Бір оқушы шығып қорғайды, топ оқушылары толықтырып отырады.Оқушылар бір- біріне сұрақ қоядыОқушылар үш түрлі түс арқылы сабақты қаншалықты түсінгендіктерін көрсетеді. Сабақтан алған әсерлерін, ұсыныстарын стикерге жазып, смайликке іледі.







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!